-
draganov 69
- Мнения: 32
- Регистриран на: 05 Яну 2016 17:42
- Местоположение: Ямбол
Мнение
от draganov 69 » 23 Сеп 2016 17:49
Здравейте имам проблем със Toyota rav4 бензин 2004 година.150 коня. преди 1500 км. Шлайфах глава сменях клапани газови легла водачи гарнитура бяха пропаднали леглата и всичко беше добре до преди няколко дни. Взе да ми изхвърля антифриза през разширителният съд когато е в движение и карам с над 120 км в час, ако я карам с 90 няма проблем, на място ако я фурсирам също няма проблеми единствено когато има тяга. Смених капачката на радиатора, закупена от тойота струваща 65 лв 1,1 налягане извадих и термостата и същият проблем отново.по време на.движение загрява нормално вентилаторите се включват нормално и когато спра антифриза е изхвърлен и започва стрелката да влиза в червеният сектор и 2 литра антифриз ги няма. Двигателя работи нормално не прекъсва не пуши през ауспуха не надува маркучите не смесва маслото и е обезвъздушена. Ако някой знае нещо по темата ще съм благодарен да сподели мнението си.
draganov 69
-
cuiceka
- Мнения: 107
- Регистриран на: 08 Мар 2015 08:30
- Местоположение: Стара Загора
Мнение
от cuiceka » 23 Сеп 2016 18:05
Вероятните причини са , запушен радиатор ,не добър монтаж на новата гарнитура, фалшива гарнитура на главата,и най- лошата е пукната глава
Avensis T25 D4D 116к.с
cuiceka
-
draganov 69
- Мнения: 32
- Регистриран на: 05 Яну 2016 17:42
- Местоположение: Ямбол
Мнение
от draganov 69 » 23 Сеп 2016 20:09
Мисля да проверя и водната помпа и тогава да отварям главата ,радиатора ще го проверя на стенд, а доколкото до майсторите ме уверяват че много добре е станал ремонта. Не съм я прегрявал, дано не е главата ако е гарнитура ще черпя
draganov 69
-
Iliyа Damyanov
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Мнение
от Iliyа Damyanov » 23 Сеп 2016 20:17
Първо си направи газов анализ на антифриза , така ще спестиш време и пари. Ако реактива се оцвети пак сваляш глава за проверка. Провери си и блока да не е станал на лодка или да има някакъв дефект. Имах проблем с отчупено парченче от цилиндър в гония край и металния пръстен на гарнитурата не можеше да уплътни.
Iliyа Damyanov
-
draganov 69
- Мнения: 32
- Регистриран на: 05 Яну 2016 17:42
- Местоположение: Ямбол
Мнение
от draganov 69 » 23 Сеп 2016 20:36
Ще направя газов анализ макар че пак казват че не е 100процента сигурно, някой казват да сложа някакъв парфюм във радиатора и да отивам на ауспуха, мисля да пробвам
draganov 69
-
memorex
Мнение
от memorex » 23 Сеп 2016 21:01
Един колега с подобни преживявания смени блока.Откриха пукнатина но лошото беше че като сваляха главата не проверили блока или не са стягали правилно,а после пак наново.Дано не е така.
memorex
-
Iliyа Damyanov
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Мнение
от Iliyа Damyanov » 23 Сеп 2016 22:46
draganov 69 написа: Ще направя газов анализ макар че пак казват че не е 100процента сигурно, някой казват да сложа някакъв парфюм във радиатора и да отивам на ауспуха, мисля да пробвам
Достатъчно надежден си е газовия анализ. Относно парфюма по-добре си вземи крем за бръснене защото докато ти замирише ще направиш хидравличен удар и ще падне голямо бръснене.
Iliyа Damyanov
-
draganov 69
- Мнения: 32
- Регистриран на: 05 Яну 2016 17:42
- Местоположение: Ямбол
Мнение
от draganov 69 » 24 Сеп 2016 12:04
Направих газов анализ течноста не се оцветява казват че може би е водна помпа
draganov 69
-
yashoo
- Мнения: 13
- Регистриран на: 13 Авг 2016 20:02
- Местоположение: София
Мнение
от yashoo » 24 Сеп 2016 21:41
Виж и перката на радиатора накъде духа - напред или назад, да не е станала някаква грешка при ремонта .
yashoo
-
draganov 69
- Мнения: 32
- Регистриран на: 05 Яну 2016 17:42
- Местоположение: Ямбол
Мнение
от draganov 69 » 27 Сеп 2016 18:08
Колеги,направих два газови анализа, течността остава синя, смених капачката, извадих термостата, извадих водната помпа с метални лопатки е, не е превъртяла оста, здрава е помпата сложихме я и продължава да изхвърля антифриза... Помощ!!!!!!!!
draganov 69
-
e 10
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Мнение
от e 10 » 27 Сеп 2016 18:47
А проверката на радиатора какво показа?
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

)
e 10
-
draganov 69
- Мнения: 32
- Регистриран на: 05 Яну 2016 17:42
- Местоположение: Ямбол
Мнение
от draganov 69 » 27 Сеп 2016 19:44
Радиатора го замерваха с електронен термометър навсякъде е еднакво топъл качиха го на стенд няма проблем продухаха го нищо шах и мат. Взе да не ми се варва на газовете анализи
draganov 69
-
memorex
Мнение
от memorex » 27 Сеп 2016 20:14
Навремето една позната ми се обажда да я прибирам от магистралата.Оказаза се двигателя прегрял а много скоро преди това била на майстор да и сменя антифриза.Какво и що е правил този майстор не го знам но аз веднага забелязах един от маркучите че бе усукан и прегънат така че си пропускаше но на 20% можеби.Самият маркуч беше профилен и беше на друга марка автомобил.Прегряването се бе получило , логично,при изрязване на магистралата .250 км преди това не са забелязани проблеми.Търсихме нов блок след това .Чудя се дали не може да се объркат и местата на маркучите понякога?

memorex
-
draganov 69
- Мнения: 32
- Регистриран на: 05 Яну 2016 17:42
- Местоположение: Ямбол
Мнение
от draganov 69 » 27 Сеп 2016 20:57
При положение че съм карал 2500 килметра и съм нямял проблем нито е загрявала винаги си гледам уредите ако нещо не беше направено както трябва в големите жеги щях да загрея без икакъв проблем всичко си е на мястото нямам згънати маркучи майсторите наистина се стараят всичко каквото трябва са го направили просто си мисля че анализите не са сигурни и работата отива към сваляне на глава за да се разбере какво става
draganov 69
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], mirott и 3 госта