Здравейте,
Днес докато преглеждах параметрите на двигателя забелязах, че VN Turbo Command не си променя стойността. Седи постоянно на 83% при тихи обороти, започнах да записвам
и докато покарах пак не се променя. До колкото разбирам това е свързано с управлението на променливата геометрия на турбото. Прегледах вакуумния клапан и при работещ двигател оста седи издърпана на горе, като му дръпна вакуумния маркуч оста слиза на долу, което показва че вакума е добре и механично лопатките се движат. Тези постоянни проценти си ги обяснявам със прецакан електро VRV клапан (блокирал в отворено и дава почти максимален вакуум).Би трябвало при различен товар и обороти на двигателя процентите да се променят и това да се отразява с вакуумно регулиране на лопатките на геометрията. Ако някой се е сблъсквал с подобно нещо нека сподели. Иначе колата си върви, не пуши и не дава грешки.
VN Turbo Command - Не си променя стойността
VN Turbo Command - Не си променя стойността
- Прикачени файлове
-
- Diag2.JPG (289.69 KiB) Преглеждано 1011 пъти
2017 Corolla 1ZR-FAE CVT Sol
2021 RAV4 (XA50) M20A-FKS CVT AWD
2011 Verso 1AD-FTV
2021 RAV4 (XA50) M20A-FKS CVT AWD
2011 Verso 1AD-FTV
VN Turbo Command - Не си променя стойността
Ъпдейт по темата - Вчера я закачих и покарах на дълго. Оказа се, че всичко си работи просто геометрията отваря след около 2400 оборота и при по-голям товар.
2017 Corolla 1ZR-FAE CVT Sol
2021 RAV4 (XA50) M20A-FKS CVT AWD
2011 Verso 1AD-FTV
2021 RAV4 (XA50) M20A-FKS CVT AWD
2011 Verso 1AD-FTV
- slowtraveler
- Мнения: 6181
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
VN Turbo Command - Не си променя стойността
Би трябвало да се вижда на мощностната крива на двигателя - промяна на геометрия би се получила от мястото, откъдето започва 'орязването' - хоризонталната площадка на въртящия момент...
Предполагам на малко над 2000 об/мин, но това е при пълна мощност...
Идеята е турбината да се товари толкова, колкото е нужно ... В първата част на графиката е 'затворена' за да дава максималното възможно налягане, докато достигне до ограничението на двигателя... Достигне ли го - започва 'отваряне' / увеличаване на допуска, за да се ограничи наддува...
Предполагам на малко над 2000 об/мин, но това е при пълна мощност...
Идеята е турбината да се товари толкова, колкото е нужно ... В първата част на графиката е 'затворена' за да дава максималното възможно налягане, докато достигне до ограничението на двигателя... Достигне ли го - започва 'отваряне' / увеличаване на допуска, за да се ограничи наддува...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта