Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
- batececo
- Мнения: 619
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 365 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
Здравейте, запалката спря да работи, преди това бях вкарал зарядно на телефон и както си зареждаше спря. Запалката я пуснах за проба, иначе почти не се ползва... Странното е, че зарядното за телефона ползва малък ток...
Колата е Аурис 2009, къде се намират бушоните, по-специално този за запалката?
Колата е Аурис 2009, къде се намират бушоните, по-специално този за запалката?
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
Тук се намират бушоните. Отвори и виж .... ако има изгорял бушон той ще си личи кой е.
- Прикачени файлове
-
- Untitled.jpg (153.61 KiB) Преглеждано 12097 пъти
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.
- v_shopov
- Мнения: 105
- Регистриран на: 29 Май 2013 16:31
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
На Королата (предполагам при Аурис е същото), бушона на запалката се намира под волана, вляво.
http://www.autogenius.info/toyota-auris ... u-version/
http://www.autogenius.info/toyota-auris ... u-version/
Toyota Corolla 1.6 VVTI, 91 kW, 2008
- batececo
- Мнения: 619
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 365 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
Здравейте отново 
Първо - благодаря на всички отзовали се
Вляво под волана има изнесена бяла букса с много пинове, предполагам е за диагностика. Обаче там бушони не видях..
Има бушони при двигателя, както е показал @arti на снимката. Обаче са здрави...
Реших пак да включа китайското зарядно и .. проработи... обаче запалката пак не работи (оригиналната). Огледах гнездото - не виждам наченки на корозия, нито деформация...
Ще пробвам с друга запалка или друг уред, който се включва в това гнездо

Първо - благодаря на всички отзовали се

Вляво под волана има изнесена бяла букса с много пинове, предполагам е за диагностика. Обаче там бушони не видях..
Има бушони при двигателя, както е показал @arti на снимката. Обаче са здрави...
Реших пак да включа китайското зарядно и .. проработи... обаче запалката пак не работи (оригиналната). Огледах гнездото - не виждам наченки на корозия, нито деформация...
Ще пробвам с друга запалка или друг уред, който се включва в това гнездо

-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
Много често зарядните дето се пъхат в запалката деформират пружинните контакти на дъното на куплунга. Ако ползваш запалката, просто я придържай натисната в долно положение за 10ина секунди, ако не я ползваш значи нямаш проблем, щом зарядното работи.batececo написа:... обаче запалката пак не работи (оригиналната). Огледах гнездото - не виждам наченки на корозия, нито деформация...
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
Бушона за запалката не е в двигателното. Ако още го търсиш, огледай под волана, а също под или за жабката ...
Corolla 1.4 vvti 2003 (E12)
Auris 1.3 vvti 2009 (E15)
Auris 1.3 vvti 2009 (E15)
- batececo
- Мнения: 619
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 365 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
Точно при двигателния са, пише го в книжката. Вадих бушона - изглежда здрав, обаче явно е имало лош контакт, защото след вадене и прибиране (явно са се изчистили контактите от окиси) проработи и запалката и китайското зарядно, да видим до кога.
- batececo
- Мнения: 619
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 365 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
Малко продължение на сагата със запалката...
Разбрах защо не работи запалката... По-скоро работи, обаче... понеже този "socket" е за запалката, явно япончетата са направили да има таймер (ако забравиш запалката или самата тя не се изключи) и след като включиш нещо там - изключва след 2-3-5 минути....... Много тъпо. Много. Сега ще се рови по руските форуми да търся от къде мога да изкарам напрежение 12 волта, без глупав таймер да го прекъсва след няколко минути... Или ако мога да бай пасна таймера - запалка не ми трябва и не ползвам...
Ако изгасиш (ключа да застане в крайно ляво положение) и пак дадеш на контакт или запалиш сработва. И след няколко минути аста ла виста, sister
Разбрах защо не работи запалката... По-скоро работи, обаче... понеже този "socket" е за запалката, явно япончетата са направили да има таймер (ако забравиш запалката или самата тя не се изключи) и след като включиш нещо там - изключва след 2-3-5 минути....... Много тъпо. Много. Сега ще се рови по руските форуми да търся от къде мога да изкарам напрежение 12 волта, без глупав таймер да го прекъсва след няколко минути... Или ако мога да бай пасна таймера - запалка не ми трябва и не ползвам...
Ако изгасиш (ключа да застане в крайно ляво положение) и пак дадеш на контакт или запалиш сработва. И след няколко минути аста ла виста, sister

-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
Нещо не е така, ръгам навигация, радардетектор за по 4-5 часа, никога не е изключвала.
- batececo
- Мнения: 619
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 365 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
Значи имам проблем. Бушона го видях къде е и кой е, здрав е, просто изключва след кратко време...
Тука са решили проблема с подмяна на сокета:
http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... er-outlet/
Тука са решили проблема с подмяна на сокета:
http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... er-outlet/
- batececo
- Мнения: 619
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 365 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
Скъпи съфорумци!
Отчаяно ви моля за помощ!
Смея се, а ми се плаче!
Проблемът в резюме (може би трябва да отворя нова тема):
Гнездото на запалката работи без грешка, обаче само докато колата стои на място и изгасва малко след като покарам... Помислих си, че полудявам, но след прилагане на различни тест сценарии, стигнах до този извод сам. Ако запаля и тръгна веднага - гнездото изгасва малко след тръгването... Ако запаля и колата стои на място 20 минути - гнездото работи 20 минути... Тръгна ли, след малко спира да зарежда телефона. Изхвърлих работещо зарядно, защото си мислех, че е от него, понеже издаваше странни звуци. Купих ново зарядно от висок клас (разбира се не го държа в колата, защото съм параноик и се презастраховам) и ми иде да прострелям запалката няколко пъти на място в момента на изгасване!
Има ли начин тази безумна функционалност или абсурден бъг, да се изключи някакси софтуерно или да пускам директен плюс?
Edit: След няколко месеца чакане и писане на мейли (с помощта на колегите от Украйна) на руския тойота форум, ми одобриха регистрацията, имат много полезни неща, но нищо по моя проблем...
В англоговорящите форуми същата работа. На повечето хора или им е изгорял предпазителя или гнездото е дефектно (може и моето гнездо да е дефектно, но ако е така, по много странен начин се проявява дефекта).
Отчаяно ви моля за помощ!

Смея се, а ми се плаче!
Проблемът в резюме (може би трябва да отворя нова тема):
Гнездото на запалката работи без грешка, обаче само докато колата стои на място и изгасва малко след като покарам... Помислих си, че полудявам, но след прилагане на различни тест сценарии, стигнах до този извод сам. Ако запаля и тръгна веднага - гнездото изгасва малко след тръгването... Ако запаля и колата стои на място 20 минути - гнездото работи 20 минути... Тръгна ли, след малко спира да зарежда телефона. Изхвърлих работещо зарядно, защото си мислех, че е от него, понеже издаваше странни звуци. Купих ново зарядно от висок клас (разбира се не го държа в колата, защото съм параноик и се презастраховам) и ми иде да прострелям запалката няколко пъти на място в момента на изгасване!


Има ли начин тази безумна функционалност или абсурден бъг, да се изключи някакси софтуерно или да пускам директен плюс?
Edit: След няколко месеца чакане и писане на мейли (с помощта на колегите от Украйна) на руския тойота форум, ми одобриха регистрацията, имат много полезни неща, но нищо по моя проблем...
В англоговорящите форуми същата работа. На повечето хора или им е изгорял предпазителя или гнездото е дефектно (може и моето гнездо да е дефектно, но ако е така, по много странен начин се проявява дефекта).
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
От вибрации в движение може да идва проблема .Трябва да де извади гнездото и да се огледат кабели и връзки.Бушона е 15А и трябва да е вътре в купето .
http://www.autogenius.info/toyota-auris ... u-version/
http://www.autogenius.info/toyota-auris ... u-version/
- batececo
- Мнения: 619
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 365 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
Предпазители имам само при двигателя. Намерил съм бушона, проверил, напръскал с контактен спрей, не изглежда да има нагар... Разглобявах и панела със запалката, буксите изглеждат здрави и запазени, в линка, който съм дал по-горе, авторът твърди, че е решил проблема със замяна, не му вярвам на 100%, понеже в повечето сервизи са мошеници, а в официалните без изключение, а на него са му сменили socket-a (според официалния сервиз) и след това се е оправило... освен да търся нов socket за запалка, да пробвам да го сменя... Това беше може би единствения възел, който не беше дал дефект в Реното и работеше безотказно с всякакви навигации и телефони. Не мога да повярвам че Тойота се дънят с такава дреболия... Такова стабилно дебъгване направих и пак не мога да открия причината за дискомфорта 
Борбата продължава. Моята Борба!
П.С.поправям се за предпазителя - оказа се, че наистина има и в купето, на много неудобно място, залягах, разтягах се, йога пози, крос фит, в крайна сметка проверих предпазителчето - здрав е като Майк Тайсън в състезателния си период. Дори тествах на включена запалка, като извадя въпросния предпазител - запалката спира (double check), значи проверявам точния предпазител.

Борбата продължава. Моята Борба!

П.С.поправям се за предпазителя - оказа се, че наистина има и в купето, на много неудобно място, залягах, разтягах се, йога пози, крос фит, в крайна сметка проверих предпазителчето - здрав е като Майк Тайсън в състезателния си период. Дори тествах на включена запалка, като извадя въпросния предпазител - запалката спира (double check), значи проверявам точния предпазител.
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
Това с тръгването и отказа на запалката е странно .Има ли у-ва като ГПС допълнително монтирани.
Твоя аурис турска сглобка ли е?
Твоя аурис турска сглобка ли е?
- batececo
- Мнения: 619
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 365 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Кой е предпазителят за запалката на Аурис 2009 и къде се намира?
Турчин е, да 
Странно е, но вече съм 100% сигурен, че това поведение не е съвпадение. Ще взема да звънна в ТМ ауто да я закачат, че ми трябва запалката...
Сутринта паркирам, още не съм изгасил, вкарвам буксата в гнездото на запалката - не работи, не свети. Без да я вадя, гася и давам на контакт веднага - в момента на даването на контакт започва да работи... докато не покарам известно време в движение.
Според мен това е нарочно направено така. Въпросът е как да го изключа...
П.С.поправям се за предпазителя - оказа се, че наистина има и в купето, на много неудобно място, залягах, разтягах се, йога пози, крос фит, в крайна сметка проверих предпазителчето - здрав е като Майк Тайсън в състезателния си период. Дори тествах на включена запалка, като извадя въпросния предпазител - запалката спира (double check), значи проверявам точния предпазител.
Остава да разбера как да изключа/деактивирам/шунтирам и т.н.. абсурдния таймер.
Някакви идеи в каква документация да се ровя и дали може да е описано някъде с реле ли е, софтуерно ли се управлява и т.н.?

Странно е, но вече съм 100% сигурен, че това поведение не е съвпадение. Ще взема да звънна в ТМ ауто да я закачат, че ми трябва запалката...
Сутринта паркирам, още не съм изгасил, вкарвам буксата в гнездото на запалката - не работи, не свети. Без да я вадя, гася и давам на контакт веднага - в момента на даването на контакт започва да работи... докато не покарам известно време в движение.
Според мен това е нарочно направено така. Въпросът е как да го изключа...
П.С.поправям се за предпазителя - оказа се, че наистина има и в купето, на много неудобно място, залягах, разтягах се, йога пози, крос фит, в крайна сметка проверих предпазителчето - здрав е като Майк Тайсън в състезателния си период. Дори тествах на включена запалка, като извадя въпросния предпазител - запалката спира (double check), значи проверявам точния предпазител.
Остава да разбера как да изключа/деактивирам/шунтирам и т.н.. абсурдния таймер.
Някакви идеи в каква документация да се ровя и дали може да е описано някъде с реле ли е, софтуерно ли се управлява и т.н.?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта