Toyota LC 150 спортен или комфортен режим
Toyota LC 150 спортен или комфортен режим
Здравейте, получих различна информация как да карам Toyota LC 150 2016 г. на дълъг път, един казва на спортен , друг казва на комфортен режим, пробвах и на двата: на спортен режим за малко да отида в нивите да жъна житото, задницата залиташе а на комфортен режим в завоите много се накланя и разклаща, аз с Яриса бях по-стабилен в завоите със същата скорост о.О. Може ли да ми дадете някакви съвети?
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Toyota LC 150 спортен или комфортен режим
Добре дошъл моля първо да си попълните профила по новите за вас правила.
След това ще се съветваме.
Поздрави.
След това ще се съветваме.
Поздрави.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Toyota LC 150 спортен или комфортен режим
Тъй-като последните години шофирам подобен като параметри Джип, мога да ти дам следните съвети:
1. Пробвай колата в гранични режими- на удобно безопасно място да я пързаляш, накланяш и т.н.. Това ще ти подскаже кой режим ще ти пасне най-добре... При мен колата автоматично се спуска при малко по-висока скорост. И ползвам спортния режим предимно за изпреварване и за фън... Да, и при мен върти сериозно задницата, но е лесно контролируем джипа, стига да не изключиш ESP/VSC... Да, пуска те малко по-далеч, но не е толкова страшно като знаеш какво да очакваш. Затова - пробвай граничните режими при Комфорт и Спорт... В завои не може да се гониш с лек автомобил - центъра на тежестта е висок и поведението - съвсем различно...
2. ВНИМАВАЙ за масата... Няма нищо общо с Яриса - LC e колкото два Яриса... Заради комфорта подлъгва, че караш с по-ниска скорост.. И в някой завой може да усетиш недозавиване - масата просто не може да бъде пренасочена към новата посока... Същото важи за спиране при малко влошено сцепление (дъжд, пясък, и т.н...). Тръгне ли да се пързаля, тежкият автомобил се хваща много по-трудно, а често тръгва без предупреждение... Последния път когато 'тръгна' ми трябваха 2 ленти на магистралата на Витиня за да стане колата отново контролируема... Просто при влажно време реши, че трябва да изправя завоя, и си го изправяше без никакво притеснение, предупреждение и без да се притеснява накъде е завит волана. Да, неколкократно пробвах да го 'хвана' изправяйки волана и отново започвайки завоя, комбинирано с плавно намаляване на скоростта, и въпреки това от дясна лента по ръба на аварийната, успя да достигне почти до банкета на бързата лента...
1. Пробвай колата в гранични режими- на удобно безопасно място да я пързаляш, накланяш и т.н.. Това ще ти подскаже кой режим ще ти пасне най-добре... При мен колата автоматично се спуска при малко по-висока скорост. И ползвам спортния режим предимно за изпреварване и за фън... Да, и при мен върти сериозно задницата, но е лесно контролируем джипа, стига да не изключиш ESP/VSC... Да, пуска те малко по-далеч, но не е толкова страшно като знаеш какво да очакваш. Затова - пробвай граничните режими при Комфорт и Спорт... В завои не може да се гониш с лек автомобил - центъра на тежестта е висок и поведението - съвсем различно...
2. ВНИМАВАЙ за масата... Няма нищо общо с Яриса - LC e колкото два Яриса... Заради комфорта подлъгва, че караш с по-ниска скорост.. И в някой завой може да усетиш недозавиване - масата просто не може да бъде пренасочена към новата посока... Същото важи за спиране при малко влошено сцепление (дъжд, пясък, и т.н...). Тръгне ли да се пързаля, тежкият автомобил се хваща много по-трудно, а често тръгва без предупреждение... Последния път когато 'тръгна' ми трябваха 2 ленти на магистралата на Витиня за да стане колата отново контролируема... Просто при влажно време реши, че трябва да изправя завоя, и си го изправяше без никакво притеснение, предупреждение и без да се притеснява накъде е завит волана. Да, неколкократно пробвах да го 'хвана' изправяйки волана и отново започвайки завоя, комбинирано с плавно намаляване на скоростта, и въпреки това от дясна лента по ръба на аварийната, успя да достигне почти до банкета на бързата лента...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта