Моята е същата, само че е БЯЛА! Има още една-две такива в София. Имаше една, която се продаваше, доста скъпо - да не си я взел ти?!?!NEXUS написа: mai e rqdka naistina 6toto ne moga da namerq druga sa6tata,do kolkoto do voziqta e dobra za klasa si no e malko (ligava)v zavoite i mi se 6te da q ftvardq malko za da q po stabilna 4e sas tova turbo mai 6te e trudno da q karam
Беше на някакъв от Тойота България с мотора 100KW т.е Red Top. Ако е с този мотор - моят съвет е да преосмислиш стратегията за покачване на мощността, чрез турбина, по ред причини(ако те интересуват ще ги споделя).
Моята е Red&Balck Top 124к.с.
Части има за тези коли колкото щеш, като изключим някои дребни детайли, ако се потроши нещо такова........си е ебало МАЙКАТА.
Задни дискове лесно НЯМА да намериш....освен, ако не проучиш да ли стават от някое друго возило.
Спирачките на автомобила са калпави изначално според мен или спирачната помпа е слаба или водачите задържат, защото са с едни гумени предпазители, които се преебават!!!!
Като ми пристигнат задните дискове, ще помъдрувам и по този проблем - спирачките и тяхната буклочивост!!!!!
Единственото на което искам да Ти обърна внимание е МЕРЕНЕТО на ВЪЗДУХА, като сложиш турбината. Виж как е реализирано при 4AZE моторите.
Виждам, че си купил колектор, според разни спецове колекторите на това возило били перфектни до 200к.с и израза беше - "Едва ли ще намерите нещо по-добро от оригиналните колектори, които са перфектни за мощности до 200к.с"
УСПЕХ
ПОЗДРАВИ