Само ще ти кажа, че така си мислиш. В твоя конкретен случай (ZF 8HP), спирачка "B" отваря на място и кутията преминава в режим на празен ход.
Чистия N се различава от N по време на D.
При чист N се намалява и налягането в системата, както и не се въртят огромна част от компонентите в кутията.
Автоматичния N по време на D представлява отпускане на една спирачка (която споменах), но въпреки това остават голяма част от компонентите да се въртят. Въртят се и отворените дискове и съединители, които създават триещ момент в отворения пакет. За това усещаш разлика между чист N (от скоростния лост) и автоматичния такъв. Този ефект конкретно е почти елиминиран при второ поколение на 8HP-то, като съпротивлението от съединителите е почти елиминирано, а кутията минава на автоматичен N още по време на спиране. И за това при 2-ро поколение на тази кутия вече почти не се усеща онова типично "борене" при спиране срещу движението на колата, а спираш почти без усилие, все едно си служил ръчно кутията на "N" и започваш да спираш. Демек липсва тотално обратната тяга от двигателя. Така е постигнато още намаляване на изразходваното гориво, износването на спирачната система и т.н.
Но мисля, да не навлизаме в допълнителни детайли в тази тема.

Това е нормално. В автомата е заложена функцията НАС, като при този автомат дори налягането варира, ако колата успее да тръгне назад (при голям наклон). Тогава налягането се повишава и така се създава допълнителна повличаща сила торк-а и колата се запазва в равновесно положение.