Благодаря,колега,умееш да успокояваш.Както написах-надявам се "БОШа" да се скапе преди да изтече гаранцията.За сетен път се уверявам,че заводските части трябва да се сменят чак когато се скапят съвсем,а не когато някой някъде е предписал.max-2 написа:Бош под S5 не е стока.
Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 46 000 км
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000
Ами какво да ти кажа..... Основното е късмет но под 5 номер си е хазарт.
Carina E 4AFE LB 1992
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000
Аз все още си твърдя,че са едни и същи - мен споменаваш.
Честито за новия акумулатор.
Излиза S4 60Ah 560A,но май обърках кубатурата.
При мен Bosch под 5 години и Gigawatt под 3 години не е "умирал",но пък имаме недоволни съфорумници от същия магазин.
Вече и до късмет.Да живее Planned Obsolescence.

Честито за новия акумулатор.

Излиза S4 60Ah 560A,но май обърках кубатурата.
При мен Bosch под 5 години и Gigawatt под 3 години не е "умирал",но пък имаме недоволни съфорумници от същия магазин.

Вече и до късмет.Да живее Planned Obsolescence.


-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000
Благодаря за поздравлението,Модераторе.Направо си я объркал кубатурата.Не знам при тебе как е,ама при мене толкова изкара Вартата.За Боща ще пиша като му дойде времето.Но си мисля че и той ще е до там някъде-производствените халета/гаражи/ са едни и същи и на двете в "свалящата руски самолети".И мога да се обзаложа че в Австрия и в България "Варта"са различни-тук като моя струва 135 евра с монтажа.Пиша за цената в нашето австрийско село.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000
При вас при монтажа се плаща изтрезняването на австриеца
Дидо, ами що не поддържаш родното - преди две години взех Монбат 62-63Ач (не помня колко бе точно, щото го взех от Монтана - там умря оригиналния на Кашкая).....
Реваха - лош бил, калпав бил.... Ами след месец ще навърти 2 години (+11 дни
) - ще го видим дали ще издържи....
Пък колата се кара доста повече от твоята.... Чак догодина ще навърти 8г, а вече е на около 53-54х.км (или 52 - не съм гледал точно....)...

Дидо, ами що не поддържаш родното - преди две години взех Монбат 62-63Ач (не помня колко бе точно, щото го взех от Монтана - там умря оригиналния на Кашкая).....
Реваха - лош бил, калпав бил.... Ами след месец ще навърти 2 години (+11 дни

Пък колата се кара доста повече от твоята.... Чак догодина ще навърти 8г, а вече е на около 53-54х.км (или 52 - не съм гледал точно....)...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000
Аз,Жорка,родното няма как да го поддържам,щото съм извън родината.А и да бях,монтански нямаше да сложа-може би пазарджишки.Най-вероятно щях да се свържа с Владо в Пловдив да ми изпрати някой от неговите.Но за съжаление съм далече и не мога да отреагирам,а жената без колата не може.Такава е ситуацията.
ПП.Яриса вече е на 46 000 - моля някой модератор да смени заглавието-годините ще станат 8 на 21.12.2015.
ПП.Яриса вече е на 46 000 - моля някой модератор да смени заглавието-годините ще станат 8 на 21.12.2015.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000
Малеее, колко хора "потъркват" ръчички и чакат да се появи за продажба...nowyaris написа:Яриса вече е на 46 000 - моля някой модератор да смени заглавието-годините ще станат 8 на 21.12.2015.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 42 000
То кой е този дето ще я иска тази дъртата сапунерка ? Дори и да се предлага с нов акумулатор..... biggrin.gifmirott написа:Малеее, колко хора "потъркват" ръчички и чакат да се появи за продажба...nowyaris написа:Яриса вече е на 46 000 - моля някой модератор да смени заглавието-годините ще станат 8 на 21.12.2015.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Toyota Yaris D4D
Здравейте, темата е стара, но да кажа и аз моите впечатления!
Собственик съм на Ярис (P5 мисля,че се води) от Ноември 2013г.
Колата вече е на над 2.5 години и изминати над 140 000км!
За сега колата още не се е чупила! Проблеми до сега съм имал с леко подскръцване от задната част между 30000 и 50 000км пробег, което изчезна от само себе си - така и не разбрахме какво е , мултимедиената система ми се е случвало 3 пъти сама да загасене и задръстен DPF филтър на 90 000км,(карал съм с каквато нафта намеря), който отпушиха гаранционно
Общи впечатления бих казал изключително маневрена, много удобна за паркиране!
Като консумативи и цени....
Каталожния разход на гориво е невъзможен за постигане!
Колата гори градско около 5 ( София - леко каране)
Извънградско 100-140 - 4.5-5/100
С 80-100 на 5-та скорост - 4/100
Разходи по техническо обслужване в Тойота София:
Техническо обслужване тип А ( Масло, маслен, горивен, въздушен, филтър климатик) - 498лв
Техническо обслужване тип Б ( Масло + маслен филтър) - 298лв
В Благоевград цените са -25% надолу от тези в София.
Колата вече си я обслужвам сам (гаранцията отпадна), че в сервизите дерат яко..
Накладки предни и задни смених на 134 000км... като в предните имаше хляб още а задните бяха заминали.
Като цяло съм доволен от колата, за класа си определено е просторна, ускурява прилично, при нужда поддържа 140-160 км/ч спокойно!
Собственик съм на Ярис (P5 мисля,че се води) от Ноември 2013г.
Колата вече е на над 2.5 години и изминати над 140 000км!
За сега колата още не се е чупила! Проблеми до сега съм имал с леко подскръцване от задната част между 30000 и 50 000км пробег, което изчезна от само себе си - така и не разбрахме какво е , мултимедиената система ми се е случвало 3 пъти сама да загасене и задръстен DPF филтър на 90 000км,(карал съм с каквато нафта намеря), който отпушиха гаранционно
Общи впечатления бих казал изключително маневрена, много удобна за паркиране!
Като консумативи и цени....
Каталожния разход на гориво е невъзможен за постигане!
Колата гори градско около 5 ( София - леко каране)
Извънградско 100-140 - 4.5-5/100
С 80-100 на 5-та скорост - 4/100
Разходи по техническо обслужване в Тойота София:
Техническо обслужване тип А ( Масло, маслен, горивен, въздушен, филтър климатик) - 498лв
Техническо обслужване тип Б ( Масло + маслен филтър) - 298лв
В Благоевград цените са -25% надолу от тези в София.
Колата вече си я обслужвам сам (гаранцията отпадна), че в сервизите дерат яко..
Накладки предни и задни смених на 134 000км... като в предните имаше хляб още а задните бяха заминали.
Като цяло съм доволен от колата, за класа си определено е просторна, ускурява прилично, при нужда поддържа 140-160 км/ч спокойно!
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 46 000 км
Р9 2008 г. на 85 х.км. Взех я на 81 с повреда в предна лява брава. Не и работеше централното на таз врата. Оправих я сам, защото алармаджиите искаха да и внедрят универсална машинка за централното, т.е. да я побългарят или покитайчат а нова машинка идваше скъпа за подобна повреда. Оказа се дреболия.
Имаше 1 скъсан външен маншон на полуоска и скапани дискове и накладки отпред. Счупен съединител на компресора на климатика. Последния го оправиха за 120 лв. електричари. 5-6 изгорели крушки, не е имало кой да ги сменя. Беше карана от жена и това и личи отвсякъде. Блъскана 3 пъти, оправена. Леки удари. Масло и филтри са сменяно редовно, още има да кара с него. Няма измама с километри.
Мотора е 87 к.с. бензин, 2SZ-FE. Разход около 5,8-5,9 средно като 1/4 от пробега е градско, останалото извън, при скорости до 90-100. По-високи скорости са бих казал изключение. Реален разход, изчислен от 10-тина поредни пълни резервоара. На бордкомпютъра не му разбирам кога какви разходи показва и как ги изчислява, но общо взето често показва толкоз.
Много маневрена. Не бях карал матчбокс с толкоз малък радиус. Жена ми я беше страх да я паркира, че много и се въртяла.
Като нова е купувана от ТМ.
Френска сглобка. На японска Корола с 2 пъти повече километри и години повреди не съм имал освен дреболии по купето.
Имаше 1 скъсан външен маншон на полуоска и скапани дискове и накладки отпред. Счупен съединител на компресора на климатика. Последния го оправиха за 120 лв. електричари. 5-6 изгорели крушки, не е имало кой да ги сменя. Беше карана от жена и това и личи отвсякъде. Блъскана 3 пъти, оправена. Леки удари. Масло и филтри са сменяно редовно, още има да кара с него. Няма измама с километри.
Мотора е 87 к.с. бензин, 2SZ-FE. Разход около 5,8-5,9 средно като 1/4 от пробега е градско, останалото извън, при скорости до 90-100. По-високи скорости са бих казал изключение. Реален разход, изчислен от 10-тина поредни пълни резервоара. На бордкомпютъра не му разбирам кога какви разходи показва и как ги изчислява, но общо взето често показва толкоз.
Много маневрена. Не бях карал матчбокс с толкоз малък радиус. Жена ми я беше страх да я паркира, че много и се въртяла.
Като нова е купувана от ТМ.
Френска сглобка. На японска Корола с 2 пъти повече километри и години повреди не съм имал освен дреболии по купето.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 46 000 км
Моля за извинение.Яриса Декември ще направи 9 години и месец Май сега стана на 46 000 . Аз нали съм навън,жената го кара из Русе. Толкоз го и кара де.До 01.06 - никакви нови проблеми.Смених му само зимните с летните и тва е . На ГТП ми казаха че външния ляв маншон е леко омаслен.Няма нищо друго.Помолих ги основно да я прегледат.Все още всичко си е оригинално с изключение на водната помпа и пистовия ремък. Пали си,спира си,гори си както от магазина.Не пипа масло.Съединителя не е мръднал-80% само градско от жената-втора,трета,втора,трета...... Аз на всеки три месеца го вадя извън Русе да го продухам както аз си знам-без забележки.Абе в общи линии - "вундерауто" . Тва е . По Коледа като стане на 9 ще пиша пак.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- angelina
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
- Получена благодарност: 1 път
Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 46 000 км
Yaris a го взехме само за градска кола. Даже идеята беше изобщо да не му купуваме винетка. Той за една година , е ходил 8 пъти вече на Бяло море, 6 пъти до Одрин. Два пъти до Черно море и нито веднъж до София. В града и по селата ни омръзна да го караме. Хвърляме си боклука с колата. През прозореца- в коша. Смених 3 пъти маслото. Два пъти масления и 1 път въздушния филтър.
Не си търка гумите тая кола. Искам да си сложа по-хубави. На старите не им намалява грайфера.
Сменил съм също , лява крушка Н4,една срязана гума в бордюр и един ми зажули шофьорската врата на паркинг ,та я оправихме два пъти ,за да се получи същия цвят.
Нарочно не съм и купил зимни гуми. Нямаше свяг в града. Ходихме на 1300м да се пързаляме с шейна с летните гуми и вериги/ от старите без да ги слагаме/ и лопата за всеки случай. Вярно, че се пързаляхме, но имах усещането от времето, когато зимни гуми нямаше. Веригите не са ми потрябвали. Сега ходихме на рикник с малкия на язовир и преспахме в "спалнята" отзад.
Въодушевих се и изпрахме седалките. Оказа се , че има болтове само за коланите и 4 болта на седалка на удобно място. Вдигнахме и мокета.
Тая кола няма и наченки на ръжда...
Защо по- рано не си купих такава? Та съм се мъчил с таралюгите от подписа?
Все рпак максимата е " Хвали старо, карай ново". Не съм чувал за такава кола.
Не си търка гумите тая кола. Искам да си сложа по-хубави. На старите не им намалява грайфера.
Сменил съм също , лява крушка Н4,една срязана гума в бордюр и един ми зажули шофьорската врата на паркинг ,та я оправихме два пъти ,за да се получи същия цвят.
Нарочно не съм и купил зимни гуми. Нямаше свяг в града. Ходихме на 1300м да се пързаляме с шейна с летните гуми и вериги/ от старите без да ги слагаме/ и лопата за всеки случай. Вярно, че се пързаляхме, но имах усещането от времето, когато зимни гуми нямаше. Веригите не са ми потрябвали. Сега ходихме на рикник с малкия на язовир и преспахме в "спалнята" отзад.
Въодушевих се и изпрахме седалките. Оказа се , че има болтове само за коланите и 4 болта на седалка на удобно място. Вдигнахме и мокета.
Тая кола няма и наченки на ръжда...
Защо по- рано не си купих такава? Та съм се мъчил с таралюгите от подписа?
Все рпак максимата е " Хвали старо, карай ново". Не съм чувал за такава кола.
Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 46 000 км
Аз имам трети ярис 1,3 после 1,5 сега 1,8 и с трите никакви проблеми, сипвам бензин и това е.Не мога да представя да карам друга марка.Това за мен е най-качествената кола 

YARIS 1.8 VVT-I TS
- angelina
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
- Получена благодарност: 1 път
Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 46 000 км
[/quote]..,ама при мене толкова изкара Вартата.За Боша ще пиша като му дойде времето. в Австрия и в България "Варта"са различни-тук като моя струва 135 евра с монтажа.[/quote]
Преди 7г ми докараха Varta Silver 62Ач от Англия. 264лв без пътя от приятел.Струваше двойно спрямо Бош от Метро. По същото време купих и Бош от Метро.150лв.65Ач Вартата ме заряза на морето точно за 2г и 1м.Затова От Метро Буургас си купих АРО 45Ач за 89лв.със закана повече пари от мен да не видят. ОЩЕ е жив и върши работа 5г вече. Със задача на 62Ач. БОша още си го ползваме 7г.
Преди 7г ми докараха Varta Silver 62Ач от Англия. 264лв без пътя от приятел.Струваше двойно спрямо Бош от Метро. По същото време купих и Бош от Метро.150лв.65Ач Вартата ме заряза на морето точно за 2г и 1м.Затова От Метро Буургас си купих АРО 45Ач за 89лв.със закана повече пари от мен да не видят. ОЩЕ е жив и върши работа 5г вече. Със задача на 62Ач. БОша още си го ползваме 7г.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Yaris XP90 2005–2011 - Равносметка за 8 години и 46 000 км
На 6 август вечерта си дойдох от Залцбург.На 9 преди обед отрезнях за пръв път и слязох до Яриса - 47 490 километра до сега и освен мигащата ламба за резервоара други проблеми не видях.Жената навъртяла около 500 км. за двата месеца. Преди малко видях че и малкото перо е за смяна.Тва е.Ноември живот и здраве пак ще пиша.Тази малка Тойота просто категорично отказва да се чупи.Дори и в рьцете на жена ми.
Апропо-5 лева на месец за акумулатор не е някаква трагедия...........
Апропо-5 лева на месец за акумулатор не е някаква трагедия...........
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] и 6 госта