Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
Здравейте, смених предните дискове и накладки на Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB и колата почна при натискане на спирачката да тропа предно ляво колело.
Тропането се чува само при леко натисната спирачка с цел плавно намаляване на скоростта.
Когато се натисне по-силно спирачка тропането спира.
Нямам вибрации във волана и в педала.
Няма задържане на колелото.
Изминати са вече над 1 000 км с новите накладки и дискове.
Смених водачите на апарата, но не беше от тях.
Смених външно каре, че ми се стори че има лек луфт и от него не е. Освен че след смяната на карето сега на втора предавка и леко на трета около 2хил.оборота има вибрации друго не стана.
Мислех, че играе диска в главината и правих втулки на болтовете където се нанизва диска и пак нищо.
Някои имал ли е подобен проблем или да има идея от какво може да е?
Благодаря!
Тропането се чува само при леко натисната спирачка с цел плавно намаляване на скоростта.
Когато се натисне по-силно спирачка тропането спира.
Нямам вибрации във волана и в педала.
Няма задържане на колелото.
Изминати са вече над 1 000 км с новите накладки и дискове.
Смених водачите на апарата, но не беше от тях.
Смених външно каре, че ми се стори че има лек луфт и от него не е. Освен че след смяната на карето сега на втора предавка и леко на трета около 2хил.оборота има вибрации друго не стана.
Мислех, че играе диска в главината и правих втулки на болтовете където се нанизва диска и пак нищо.
Някои имал ли е подобен проблем или да има идея от какво може да е?
Благодаря!
Последно промяна от Akima на 09 Авг 2016 06:56, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Форматиране.Правопис.
Причина: Променено заглавие.Форматиране.Правопис.
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
- angelina
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
- Получена благодарност: 1 път
Toyota Corolla E12 1.4 бензин. След смяна на дискове и накладки тропа при спиране?
Уцелил си от пратката с меките дискове. Във форума на Мазда, където е другата ми кола, един брат ги е сменявал вече 4 пъти различни с различни кутии/марки/ и все разказа му е като твоя. Познавате ли се?
Сложил съм един линк за цена на производителя за количества . 3$-8$ броя излизат. Затова е така.
Дано си запазил старите.
Сложил съм един линк за цена на производителя за количества . 3$-8$ броя излизат. Затова е така.
Дано си запазил старите.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
Колега,
каква марка са новите дискове и накладки?
Проверихте ли останалата част от окачването?
Виждам, че са сменени и водачите...
каква марка са новите дискове и накладки?
Проверихте ли останалата част от окачването?
Виждам, че са сменени и водачите...
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
Марката е Kavo parts
Толкова да са меки, че в кутията да са се изкривили ли? Ще пробвам с размяна на ляв с десн диск. Или ще ги дам на стругар да им пусне един нож да видим дали са криви.
А относно окачването всичко е здраво. Смених предни амортисьори и тампони и тогава свалих накрайника и шарнира да ги проверя, но бяха добре.
Толкова да са меки, че в кутията да са се изкривили ли? Ще пробвам с размяна на ляв с десн диск. Или ще ги дам на стругар да им пусне един нож да видим дали са криви.
А относно окачването всичко е здраво. Смених предни амортисьори и тампони и тогава свалих накрайника и шарнира да ги проверя, но бяха добре.
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
Започвам да се съмнявам във вложените от вас материали...
Надявам се, че проблемът не е в монтажа.
Надявам се, че проблемът не е в монтажа.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
В никакъв случай не ги сваляй от колата да ги носиш на стругар, защото ако не ги центрова перфектно, пак ще си имаш проблем.tarikat89 написа: Или ще ги дам на стругар да им пусне един нож да видим дали са криви.
В някой сервизи имат машинки за престъргване на място на колата. Тогава е гарантирана центровката и няма да имаш никакви проблеми с това.
Ако беше в София, щях да те пратя в такъв сервиз, но със сигурност и в Пловдив има.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
А почистихте ли МНОГО ДОБРЕ главината? Защото чистотата на тази контактна повърхност е една от най-важните за безпроблемната работа на диска...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
Всичко бе много добре зачистено с пили и шкурки.
Дисковете са блу принт, а накладките каво партс
А знам че ще се реши 100% проблема с смяна на дискове ще ги сменя с трв ако трябва.
Дисковете са блу принт, а накладките каво партс
А знам че ще се реши 100% проблема с смяна на дискове ще ги сменя с трв ако трябва.
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
- angelina
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
- Получена благодарност: 1 път
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
Както казах, повтаряш поведението на един друг от Мазда форума. Познавате ли се ?
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=40&t=43676
Той прави същата поредност на преминаване от марка към марка. Има същите твърдения / и съвети/ за почистването. Със същата поредност.
Пак ще кажа, изчакай да свърши пратката с различните кутийки. Ако дискът е мек и стругар да го изправя, пак ще е същото. Дисковете трябва да са чугунени отливки със стругарска обработка. Не можеш да ги познаеш какви са били. Материалът е с по-високо съдържание на въглерод. Трудоемко е да се изправят отливки. Затова се обработват заготовки от стомана. Какво е съдържанието на въглерод, може само да се гадае. От това идват проблемите.
А тия дето ги престъргват на място на автомобила- БЯГАЙ ДАЛЕЧЕ. На място може да мине ръбчето с феродовите отлагания. Един струг тежи 4 тона и струва маса пари. Тая машинка я носиш с ръцете, слагаш я на диска на мястото на гумата и.... очакваш чудеса от луфта в главината ли ? Малък ли те си струва, защото на струг захващането е твърдо и има система от лагери, за да не се измества патронника.
Освен това луфтовете се обират само в една посока и след това е точен до 1 микрон. Мек диск пак ще бъде крив, ако е от стомана за пирони.
Т.н чугун е всъщност циганското наименование на стомана с ....въглеродно съдържание, което число и аз не зная. Формата се отлива, за да стане най-близа до желания детайл, защото ако трябва да го направиш от парче желязо, по-трудно се обработва. Всъщност при него няма стружки, а се престъргва на прах.
Всъщност, ако ще ги сваляш и носиш на стругар, това ще е твоето доказателство от какъв материал са направени BLUEPRINT-a - Дали при престъргване пада стружка или прах. Ще ти даде знак какво да правиш. Можеш да свалиш само един. Дискове не се закаляват, защото при спиране, ще се разкаляват и ще стават меки. Ако е от стомана за пирони, не може и да се закали./ но това не може да се провери, защото ще се съсипе- теоретично/
Извинявам се за дългото разсъждение. Ако е съвсем безполезно- го изтрийте.
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=40&t=43676
Той прави същата поредност на преминаване от марка към марка. Има същите твърдения / и съвети/ за почистването. Със същата поредност.
Пак ще кажа, изчакай да свърши пратката с различните кутийки. Ако дискът е мек и стругар да го изправя, пак ще е същото. Дисковете трябва да са чугунени отливки със стругарска обработка. Не можеш да ги познаеш какви са били. Материалът е с по-високо съдържание на въглерод. Трудоемко е да се изправят отливки. Затова се обработват заготовки от стомана. Какво е съдържанието на въглерод, може само да се гадае. От това идват проблемите.
А тия дето ги престъргват на място на автомобила- БЯГАЙ ДАЛЕЧЕ. На място може да мине ръбчето с феродовите отлагания. Един струг тежи 4 тона и струва маса пари. Тая машинка я носиш с ръцете, слагаш я на диска на мястото на гумата и.... очакваш чудеса от луфта в главината ли ? Малък ли те си струва, защото на струг захващането е твърдо и има система от лагери, за да не се измества патронника.

Т.н чугун е всъщност циганското наименование на стомана с ....въглеродно съдържание, което число и аз не зная. Формата се отлива, за да стане най-близа до желания детайл, защото ако трябва да го направиш от парче желязо, по-трудно се обработва. Всъщност при него няма стружки, а се престъргва на прах.
Всъщност, ако ще ги сваляш и носиш на стругар, това ще е твоето доказателство от какъв материал са направени BLUEPRINT-a - Дали при престъргване пада стружка или прах. Ще ти даде знак какво да правиш. Можеш да свалиш само един. Дискове не се закаляват, защото при спиране, ще се разкаляват и ще стават меки. Ако е от стомана за пирони, не може и да се закали./ но това не може да се провери, защото ще се съсипе- теоретично/
Извинявам се за дългото разсъждение. Ако е съвсем безполезно- го изтрийте.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
Нищо недей да сменяш, още по малко да стържеш и то на струг, дето всеки 1-ви има замятане,

Хората отдавна са измислили специални машини за тази работа, качва се диска на специална главина и се стърже с 2 ножа, едновременно от двете страни, но на тебе не ти трябва изправяне на дискове, щом нямаш вибрации при спиране .

Тази тема дето я е посочил колегата хич не я гледай, там наистина става дума за кривене на дискове от некадърен монтаж най вероятно .
Там от където вземаш дисковете няма от въпросните в различни кутийки,

Освен това, всяка стока при тях която не е с регламентирана гаранция (като амортисьори, карета и т.н..) си има 1 г. гаранция, тъй че, изкриви ли ти се диск след като си спазил всичко при монтажа, спокойно можеш да рекламираш, вместо да се занимаваш със стъргане .
Ако не можеш сам да откриеш от къде е тропането, знаеш как да ме намериш, ела да го открием и да го отстраниш .

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
Тези дни като ми остане малко време ще се чуем, ако имаш възможност да погледнеш и ти.martod написа: Ако не можеш сам да откриеш от къде е тропането, знаеш как да ме намериш, ела да го открием и да го отстраниш .
Иначе днес покарах колата малко и въпросното тропане се получава при по продължително каране и по загряли спирачки. Или поне днес така се прояви.
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
и аз имам подобен проблем ,и проблема поне за мен е както е споменал колегата по горе ,а именно в дисковете,ако са от добър материал става при стругар правил съм го с предните но трябва да знае какво прави,да си разбира от работата,тия дни мисля да направя пак тая процедура ,моите са на не повече от 2000км и тресат даже при спиране особено ако е с висока скорост...и отделно накладките свирят като стара уазка но само когато са студени,повечето части са менте това е
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
При мен няма симптоми на криви дискове. Няма тресене и биене във волана или вибрации.. Просто при мен при леко натискане на педала се чува на пресекулки притропване.
А може ли проблема да е и от скоростната кутия. Защото шума е само в ляво където е по близо скоростната кутия и е по къса полуоската. И шума да идва от лагера на съединителя?
А може ли проблема да е и от скоростната кутия. Защото шума е само в ляво където е по близо скоростната кутия и е по къса полуоската. И шума да идва от лагера на съединителя?
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
Колега , има ли развитие с проблема ?
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 HB - След смяна на дискове и накладки тропа при спиране ?
При съмнение за изкривяване, както е монтиран на главината да се постави по подходящ начин стойка с индикаторен часовник и да се види какво е аксиалното биене. По спомен мисля, че до 0.05 мм е допустимо.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта