Мнение за една Корола

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 09 Мар 2007 22:24

Ами извади парите и си я купи.

Аватар
racing_fan
Мнения: 182
Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
Местоположение: София

Мнение от racing_fan » 09 Мар 2007 22:33

jamie аз ако ги имах мислиш ли че нямаше отдавна да е моя, или подобна такава.... аз ако имах парите....

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 09 Мар 2007 23:14

Мисля. Ама туй е офтопик :whistle:
Мама ти е права да не иска спортно окачване, все пак си е купила кола за всеки ден (поне тя така го вижда). Събери парички и си я откупи от нея.

Аватар
racing_fan
Мнения: 182
Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
Местоположение: София

Мнение от racing_fan » 09 Мар 2007 23:18

laugh.gif laugh.gif biggrin.gif tongue.gif още съм студент и немам work, т.е. от тая година съм, по-натам ако успея да намеря нещо ще бачкам.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 10 Мар 2007 04:32

Reptile написа:
Добре си започнал да отговаряш на "глупостите", но не си се справил особено добре! Аз също да напиша някои отговори.

1. Някъде да съм споменавал ГОЛФ 4 - не съм, тогава к'во?!?!Не ми вменявай мнения!
2. Ами, Корола 1.3 съм карал(точно като тази, която се продава), па макар и 100км..... Да мнението ми е, че мотора е натоварен с това купе, може и аз да съм го натоварил защото съм 105 килца...... след 120-130км/ч се чувства осезаемо.
3. Че е иконмичен мотора, НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН, гори колкото следващата Корола 1.6 VVTi при 120-130км/ч( и нея съм тествал(400км) едно Връщане от Бургас).
4. По годината трябваше да схванеш, че тази кола НЕ Е КАРБУРАТОР. Аз се опитах да ти НАМЕКНА ИМЕННО, че тези коли вече не са с качеството на ОНЕЗИ модели, които ти визираш!
5. Това за старото окачване се отнасяше за Тойотата - да намирам го за лигаво, но иначе е с комфортна возия - НЯМА СПОР. Окачването на СЕАТ-а е много по-стабилно.

ВНИМАНИЕ!!!!
С почти всички японски коли Ви лъжат с годината на производство в най-добрият случай е с 1-2 години.....понякога и повече. Според мен този модел 1999г. вече не се произвеждаше!!! Беше стартирал следващият модел.
Относно новият линк и 1.6 Королата - тази е доста по-добра, виждам и някакви хубави джанти, но отново според мен НЕ Е 1999г. т.е цената е висока. Според мен, не повече от 6000-6500лв.

ПОЗДРАВИ
Колега,
1.)За Голф 4 казвам,че според мен цената му е надута,а не ти вменявам мнение. :thumbsup:
2.)И ти не си лек biggrin.gif ,но 1.3 е чудесен за градски условия,на извънградско главата си слагам,че прави 190км./ч. wink.gif
3.)За икономичността не мога да съм категоричен.
4.)А аз се опитах да ти намекна,че съм карал както карбураторна,така и инжекционна Корола,с кубатури 1.3 и 1.4.,и тези новите никой още не може да твърди какво им е качеството,просто защото не са направили15-20 години.Королите от 98 год.,които реално са на почти 10 години,аз лоша дума за тях не съм чул,нито серийни дефекти,нито проблемни точки. sleep.gif
Какво визираш под лигаво окачване?Ако говорим за здравина,смятам знаеш,че окачването на Корола е еталон за здравина.По-здраво и модерно е от това на Сеата.
-По въпроса с годините на производство.-Тази корола/с 2-та кръгли фара/се произвежда ДО края на 99 год.,даже мисля,че има такива и от началото на 2000 год.. 2000 год. излиза фейслифтираната Корола /с 4-те кръгли фара/. :thumbsup:
П.С. И честито на колегата за новата кола! biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
racing_fan
Мнения: 182
Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
Местоположение: София

Мнение от racing_fan » 10 Мар 2007 23:19

Пичове, Королата се оказа с 4 пружини OMP, червени, проверих ги в нета - 40мм смъкват. Обаче така като гледам ще се махат и ще се сложат нормални пружини. Амортисьорите са стандартни, газови, марка KYB. Джантите пък се оказаха OZ-ки. Тва TRD не мога да установя защо е сложено, нещо има друго има правено сигурно... Аз си мисля да не е по мотора нещо правено, деа знам, супер бързо се форсира, може и нормално да е, ама аз като за пръв път сядам на бензинка пълна инжекция... Тоя продавача вика, че заради компютъра нещо го пишело тва TRD, нещо по ЕКУ-то да не е пипано бе баси. На капака на възд. филтър който се оказа нов, има лепенка Orlando .... racing ли беше, team ли беше.. абе пак нещо свързано със спорт. Незнам, важното е, че колата я прегледа и тества един мой приятел пилот с Порше, и му хареса супер много, как седи, как върви, и като цяло. Ръчната държи, даже е екстра. Един кусур не и откри на колата. Всичко е ОК. Жалко само че не може да остане с тва ниско окачване. Та ако някой си търси спортни пружини....

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 11 Мар 2007 01:07

racing_fan написа:Пичове, Королата се оказа с 4 пружини OMP, червени, проверих ги в нета - 40мм смъкват. Обаче така като гледам ще се махат и ще се сложат нормални пружини. Амортисьорите са стандартни, газови, марка KYB. Джантите пък се оказаха OZ-ки. Тва TRD не мога да установя защо е сложено, нещо има друго има правено сигурно... Аз си мисля да не е по мотора нещо правено, деа знам, супер бързо се форсира, може и нормално да е, ама аз като за пръв път сядам на бензинка пълна инжекция... Тоя продавача вика, че заради компютъра нещо го пишело тва TRD, нещо по ЕКУ-то да не е пипано бе баси. На капака на възд. филтър който се оказа нов, има лепенка Orlando .... racing ли беше, team ли беше.. абе пак нещо свързано със спорт. Незнам, важното е, че колата я прегледа и тества един мой приятел пилот с Порше, и му хареса супер много, как седи, как върви, и като цяло. Ръчната държи, даже е екстра. Един кусур не и откри на колата. Всичко е ОК. Жалко само че не може да остане с тва ниско окачване. Та ако някой си търси спортни пружини....
pipano to ... chushki :) niakoi reshil che iska da sloji lepenka TRD i tva e :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
racing_fan
Мнения: 182
Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
Местоположение: София

Мнение от racing_fan » 11 Мар 2007 02:35

Може и така да е, ама по-вероятно е да е правено нещо, не мислиш ли. Кой ще си отваря таблото за да слага лепенка TRD ей така просто, пък и откъде ги е взел тия лепенки. Има още една лепенка, от вътрешната страна на едно капаче на централната конзола(извинявай ама кой ще лепи няква лепенка просто така, и то не каква да е лепенка, едва ли си я е купил ог книжарницата). За мен има нещо правено. Вижте на тая лепенка е нарисувано как са скоростите. Веднага го асоциирам със к. кутия. Моя приятел каза че ск. кутия е отваряна! А и скоростите на тая кола са жестоки, по яки скорости не съм пробвал до сега, значи така влизат - невероятно, първа и в движение влиза, аз до сега на друга кола не съм успявал със скорост да включа първа, трябва да спра почти и тогава влиза. Даже и на моя приятел му направи впечатление, и вика, че скоростите са най-хубавото нещо в цялата кола. Извинявам се че ви занимавам толкова с мойте неща, ама просто искам да споделя моите мисли, и евентуално някой по-запознат да ми помогне да си отговоря на някои въпроси.
Прикачени файлове
09032007046a.jpg
09032007046a.jpg (69.37 KiB) Преглеждано 3766 пъти

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 11 Мар 2007 04:39

e az ne razbrah za kakvi lepenki stava vapros. izviniavam se. v takav sluchai moje i da ima neshto.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 11 Мар 2007 05:30

racing_fan написа: А и скоростите на тая кола са жестоки, по яки скорости не съм пробвал до сега, значи така влизат - невероятно, първа и в движение влиза, аз до сега на друга кола не съм успявал със скорост да включа първа, трябва да спра почти и тогава влиза.
Ти май не си карал Тойота,досега. tongue.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 11 Мар 2007 11:45

racing_fan написа:Може и така да е, ама по-вероятно е да е правено нещо, не мислиш ли. Кой ще си отваря таблото за да слага лепенка TRD ей така просто, пък и откъде ги е взел тия лепенки. Има още една лепенка, от вътрешната страна на едно капаче на централната конзола(извинявай ама кой ще лепи няква лепенка просто така, и то не каква да е лепенка, едва ли си я е купил ог книжарницата). За мен има нещо правено. Вижте на тая лепенка е нарисувано как са скоростите. Веднага го асоциирам със к. кутия. Моя приятел каза че ск. кутия е отваряна! А и скоростите на тая кола са жестоки, по яки скорости не съм пробвал до сега, значи така влизат - невероятно, първа и в движение влиза, аз до сега на друга кола не съм успявал със скорост да включа първа, трябва да спра почти и тогава влиза. Даже и на моя приятел му направи впечатление, и вика, че скоростите са най-хубавото нещо в цялата кола. Извинявам се че ви занимавам толкова с мойте неща, ама просто искам да споделя моите мисли, и евентуално някой по-запознат да ми помогне да си отговоря на някои въпроси.
racing_fan Колата явно е била собственик на някой фен и си е по-наредил някой нещица,но при продажбата си ги е взел и са останали лепенките.
Лепенката за скоростите върви заедно със топка за скоростния лост на TRD(всички aftermarket японски топки имат в кутийката подобни лепенки TRD,RAZO,Ralliart...)
Лепенката в таблото e точно това което не вярваш,отваряно е таблото и е сложена,защото TRD не предлага оборотомери или ги има само в комплект с цялото табло,или като уред извън таблото.
http://www.trdparts.jp/parts_fullscalecomb.html
http://www.trdparts.jp/parts_fullscalemeter.html
За топката,погледни в тази тема в интериора на колата на централната конзола до лоста за скоростите:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1438&start=0
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

Аватар
racing_fan
Мнения: 182
Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
Местоположение: София

Мнение от racing_fan » 11 Мар 2007 14:33

poli мерси много за разясненията!
а че не съм карал Тойота до сега - не съм, но се кефя че вече го правя biggrin.gif

Аватар
racing_fan
Мнения: 182
Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
Местоположение: София

Мнение от racing_fan » 11 Мар 2007 14:44

Да Ви питам, според Вас нормално ли е като загрее, да работи на 500 оборота. На мен ми се виждат прекалено ниски. Чак почва леко да тресе. Не винаги тресе, но повечето пъти като ги свали на 500 и потрисва. Как може да се регулират оборотите на празния ход, ако може изобщо. Поне 700 да станат. Малко и трябва само за да не тресе. Може ли да тресе заради свещи например или нещо друго. В понеделник ще и направим диагностика.

b_d

Мнение от b_d » 11 Мар 2007 14:47

би трябвало да има една врътка на дросела за оборотите :thumbsup:

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 12 Мар 2007 18:42

LEXUS написа: Колега,
1.)За Голф 4 казвам,че според мен цената му е надута,а не ти вменявам мнение. :thumbsup:
2.)И ти не си лек biggrin.gif ,но 1.3 е чудесен за градски условия,на извънградско главата си слагам,че прави 190км./ч. wink.gif
3.)За икономичността не мога да съм категоричен.
4.)А аз се опитах да ти намекна,че съм карал както карбураторна,така и инжекционна Корола,с кубатури 1.3 и 1.4.,и тези новите никой още не може да твърди какво им е качеството,просто защото не са направили15-20 години.Королите от 98 год.,които реално са на почти 10 години,аз лоша дума за тях не съм чул,нито серийни дефекти,нито проблемни точки. sleep.gif
Какво визираш под лигаво окачване?Ако говорим за здравина,смятам знаеш,че окачването на Корола е еталон за здравина.По-здраво и модерно е от това на Сеата.
-По въпроса с годините на производство.-Тази корола/с 2-та кръгли фара/се произвежда ДО края на 99 год.,даже мисля,че има такива и от началото на 2000 год.. 2000 год. излиза фейслифтираната Корола /с 4-те кръгли фара/. :thumbsup:
П.С. И честито на колегата за новата кола! biggrin.gif
На път сме да приключим спора почти с консенсус!
1. За ГОЛФА - ОК - да надута му е цената, никога не съм твърдял друго.

2. Е, незнам колко пише километража, но максималната май е 175км/ч. То и за моята дават 200км/ч, но на километраж прави 240, но реални не по-малко от 220.....защо така - НЕЗНАМ!

3. ОК

4. Може и така да е, но тези които се продаваха тук не бяха добри. Според мен от момента в който започна производство в Турция, качеството е различно.

ПОЗДРАВИ

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта