Искам да ви попитам дали някой има Carina T17 от 1988 година и какво е правил по нея?

Благодаря Ви за вниманието.
Мнение от kostenec » 16 Юли 2016 20:03
kostenec
Мнение от Akima » 17 Юли 2016 23:45
Добре дошъл.
Akima
Мнение от kostenec » 21 Юли 2016 15:04
! | Съобщение от: Akima |
Моля прочетете правилата, важните теми и си попълнете населеното място в профила. |
kostenec
Мнение от ufer » 21 Юли 2016 15:39
ufer
Мнение от e 10 » 21 Юли 2016 16:33
И какво му е толкова сложно на поддръжката? Фактът, че едва сега питаш дали някой нещо е правил по такъв автомобил, ме навежда на мисълта, че или скоро си закупил колата, или нищо не ти се е налагало да правиш по нея
e 10
Мнение от kostenec » 22 Юли 2016 01:08
kostenec
Мнение от e 10 » 22 Юли 2016 08:36
e 10
Мнение от kostenec » 22 Юли 2016 16:21
kostenec
Мнение от e 10 » 25 Юли 2016 17:03
e 10
Мнение от angelo64 » 31 Юли 2016 18:35
Здравей,колега! Имам Карина Т171 от 1989г.Моторът е 4A-FE LB 102 HP.Сменил съм амортисьорите и задните биалетки.
angelo64
kostenec
Мнение от kostenec » 10 Сеп 2016 15:33
e 10 написа: Колега, ти си жив за оплакване, както е написал Akima в оценката си на мнението ми! За 10 години - един семеринг и два маншона! В по-новите коли това го сменяш, за да достигнеш до същността на ремонта и то не след 25 години (след толкова от тях жив ще е само споменът). Напиши повече коя година е колата, с какъв мотор, колко й е пробегът (ако ти е известен). Интересно ми е, защото такива железа вече не се правят. И на мен с 22-годишната Корола ми е малко скучно във форума, защото и аз за 17 години съм сменил маншон на полуоска и една биелетка. Няма и какво да питам - при тези дърти кошници всичко е ясно. Между другото, едва ли са голям проблем частите за тези Карини - ето какво излиза като потърсих така за обща култура: http://t-auto.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0% ... D0%BB.html
kostenec
Обратно към “Общи технически въпроси”
Потребители разглеждащи този форум: jupiter888 и 7 госта