Животът на бутилката е много повече от 10 години. На 10 години има изискване за хидравлично изпитване.Bass_Man написа:...Живота на бутилката за Пропан-Бутан е 10г без особенно значение как е монтирана...
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 03 Юни 2010 18:23
- Местоположение: гр. Сопот
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 8 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Ако можеш да се позовеш и на закон ще бъде чудесно! Понеже това няма как да стане да ти обясня.
На бутилките за пропан бутан не се прави хидравличен тест и за това животът им е ограничен нормативно на 10 години!
Бутилките за метан за разлика от тях трябва да се изпитват хидравлично на всеки 5г и имат живот 40г.
И тези стандарти са за почти целия свят!
На бутилките за пропан бутан не се прави хидравличен тест и за това животът им е ограничен нормативно на 10 години!
Бутилките за метан за разлика от тях трябва да се изпитват хидравлично на всеки 5г и имат живот 40г.
И тези стандарти са за почти целия свят!
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 03 Юни 2010 18:23
- Местоположение: гр. Сопот
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 8 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
А би ли казал в коя нормативна база пише, че животът им е 10 години. На единия ми автомобил бутилката кара 11-та година, но не са ми правили проблем при ГТП. Все пак, ако има такова изискване, не е проблем да я сменя с нова.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Има го вече публикувано даже мисля че е в тази тема. Но ще го намеря и ще ти го дам.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Може ли да препоръчате газаджия в сф който сменя филтри на прилични цени? Двата ми филтъра в магазина струват 7,5 лв а те искат по 35-40 за смяната им. Става въпрос за ГИ Романо
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Ако не бързаш пиши на лично ако бързаш не знам.
Относно нормативната уредба рових тези дни но не можах да намеря актуалното за момента. Тези дни пак ще търся но просто нямам много време за ровене.
Относно нормативната уредба рових тези дни но не можах да намеря актуалното за момента. Тези дни пак ще търся но просто нямам много време за ровене.
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Автомобилът е неизправен в случай, че е изтекъл срокът на експлоатация на резервоара за СПГ или ВНГ, предвиден от производителя.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
НАРЕДБА № Н-32 ОТ 16 ДЕКЕМВРИ 2011 Г. ЗА ПЕРИОДИЧНИТЕ ПРЕГЛЕДИ ЗА ПРОВЕРКА НА ТЕХНИЧЕСКАТА ИЗПРАВНОСТ НА ПЪТНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА
Последно изм. и доп. ДВ. бр.40 от 27 Май 2016г.
Последно изм. и доп. ДВ. бр.40 от 27 Май 2016г.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
В Италия сертификата за годност на бутилката важи 5 години от датата на монтажа. След това има две опции. Първата е демонтаж, проверка , монтаж и заверка (удължаване)на сертификата за годност на старата бутилка при положение че е годна. Втория вариянт е демонтаж на старата и монтаж на нова и заверка на паспорта на бутилката от оторизран сервиз. Интересното е че и в двата случая цената е почти еднаква , около 400 евра по спомен. Без съответната заверка колата не може да мине технически преглед. В предвид ,че сме в ЕС доста от наредбите ще се уеднаквят.
ПС. Впечатленията ми относно ГИ. Преди около двадесет години съм карал известно време такси. Бензиновите кошници бяха от карбураторната ера и всички бяха газифицирани. Не е имало някакви сериозни драми с това че са на газ. Карал съм нисан с 1,6 мотор който беше прехвърлил 700 000 без да е отварян мотора. Последното беше Тико на почти 800 000 пак без да е отварян мотора. При това по него време не бяхме и чували за омаслители.
Последните 14 години бях в Рим. И там си карат доста хора на газ. И нови и стари нямат никакви ядове даже сякаш на газ моторите са по-тихи. Но там се кара само на пропан. Няма ядове да събира грес и мизерии в изпарителя. Да на около 30-40000Км им подменят мембраните и разни други неща които са в ремонткия кит. Монтажа е около 1300 евра но се плащат около 1000 защото заради екологията държавата прави някакво доплащане. В Рим в дни на смог се забранява движението на коли. Разрешено е само на обществения транспорт и на частните коли с газово.
ПС. Впечатленията ми относно ГИ. Преди около двадесет години съм карал известно време такси. Бензиновите кошници бяха от карбураторната ера и всички бяха газифицирани. Не е имало някакви сериозни драми с това че са на газ. Карал съм нисан с 1,6 мотор който беше прехвърлил 700 000 без да е отварян мотора. Последното беше Тико на почти 800 000 пак без да е отварян мотора. При това по него време не бяхме и чували за омаслители.
Последните 14 години бях в Рим. И там си карат доста хора на газ. И нови и стари нямат никакви ядове даже сякаш на газ моторите са по-тихи. Но там се кара само на пропан. Няма ядове да събира грес и мизерии в изпарителя. Да на около 30-40000Км им подменят мембраните и разни други неща които са в ремонткия кит. Монтажа е около 1300 евра но се плащат около 1000 защото заради екологията държавата прави някакво доплащане. В Рим в дни на смог се забранява движението на коли. Разрешено е само на обществения транспорт и на частните коли с газово.
Последно промяна от Iliyа Damyanov на 20 Юли 2016 20:50, променено общо 1 път.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Смених моята 30 литрова с 65 литра на 5-ата година. Дори и да не ми трябваше по-голяма пак щях да я сменя. При цена 70-80лв на бутилката не си заслужава да се плаща за проверки. Пък и бутилката започва да ръждясва вътре.
Carina E 4AFE LB 1992
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Имам малък проблем с ГИ BRC Sequent 24 на Тойота Корола 1.4 VVTi, 97hp и ми е необходим добър майстор за настройка поради факта, че започна да не може да пали от първия път. Може ли някой да ме упъти към такъв проверен майстор в София или околността?
Благодаря предварително за помощта!
Благодаря предварително за помощта!
Toyota Avensis T27, 2,2 D4-D, 2010
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Брц си имат официален сервиз в София и се намира в Дружба. Може да им видиш сайта.
Относно проверките на бутилките идеята беше че срока за експлоатация на пропановата бутилка не може да надвишава 10г защото е тънкостенна. Докато живота на метановите е 40г въпреки че се правят прегледи през 5г.
Относно проверките на бутилките идеята беше че срока за експлоатация на пропановата бутилка не може да надвишава 10г защото е тънкостенна. Докато живота на метановите е 40г въпреки че се правят прегледи през 5г.
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Bass_Man, при определени условия Фобоса записва грешка "прекъснал инжектор на 3-ти цилиндър", обръща на бензин докато не загася и запаля отново не иска да мине на газ. Авенсис Т22 с 3S-FE, ако има значение. При четене после грешката не е активна. Не е някакъв проблем, но не мога да разбера, дали наистина има реално прекъсване или е някакъв бъг. За 13 месеца го е направила 2 пъти, по един същи начин - изрязване на пълна газ на 2-ра или 3-та предавка докъм 6000 оборота (без да достига ограничител). Сблъсквал ли си се с подобен проблем? Утре ще прозвъня инсталацията до инжектора, но мисля, че няма да има проблем.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта