Здравейте!
Появи ми се проблем с колата, стартера не иска да завърти.
Акумулаторът е идеален, всички бушони и релета са здрави.
Когато завъртя ключа на стартер се чува, че релето му щраква, бензиновата помпа започва да работи, но самия стартер въобще не реагира, т.е. дори бендикса не се опитва да изхвърли. Можете ли да ме насочите как да проверя веригите след релето на стартера, кой цвят кабел да търся, от къде минава снопа?
Други идеи също биха ми били от полза.Предварително благодаря!
Corolla E11 1.3 4E-FE 86HP LUNA 04/1998 - не пали - стартер - РЕШЕН - четки
Corolla E11 1.3 4E-FE 86HP LUNA 04/1998 - не пали - стартер - РЕШЕН - четки
Последно промяна от Akima на 26 Юли 2016 16:55, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.
Toyota Corolla
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Corolla E11, 4E-FE не пали.
Четките са заминали. Удари стартера с дървена дръжка на чук или нещо подобно. Ако завърти, сменяй четки.
Corolla E11, 4E-FE не пали.
Утре ще опитам. А ако са заминали четките, както казваш, не трябва ли поне бендикса да изхвърли и да се чуе все пак някакъв звук от тоя електромотор?
Edit. Странно, колата взе да пали. Десетина пъти я завъртях, никакъв проблем. Да ме насочите към добър автоелектротехник в Пловдив? Защото ме притеснява, че пак ще се случи, но на по-неподходящо място...
Edit. Странно, колата взе да пали. Десетина пъти я завъртях, никакъв проблем. Да ме насочите към добър автоелектротехник в Пловдив? Защото ме притеснява, че пак ще се случи, но на по-неподходящо място...
Toyota Corolla
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Corolla E11, 4E-FE не пали.
Провери първо нещо по-елементарно: да няма някоя хлабава клема или връзка към стартера, както и клемите на акумулатора и масата по места! Хипотетично може да има износване и на клемореда. Между другото има и друг кабел, който не е за подценяване. Това е плюсовият от акумулатора до стартера. Когато кербовката остарее, това също влияе на доброто въртене на стартера. Помага най-добре нов кабел, стар употребяван няма гаранция, че ще е наред. Имал съм такъв проблем - купих си нов кабел, нови клеми и ново кербоване при специалист с добри кербовъчни клещи. Стартерът стана оса...
Corolla E11 1.3 4E-FE 86HP LUNA 04/1998 - не пали - стартер - РЕШЕН - четки
Миналото лято и аз имах подобен проблем.
При дълго стоене на слънце, не завърташе стартера или ставаше, но с разклащане на ключа.
Проблемът беше в механичната връзката между ключалката и клемореда.
След сваляне на патрона, увеличих размера на щифта(с термосвиваем шлаух), който върти клемореда, така че връзката да е по-плътна и стабилна. От тогава проблеми нямам.
При дълго стоене на слънце, не завърташе стартера или ставаше, но с разклащане на ключа.
Проблемът беше в механичната връзката между ключалката и клемореда.
След сваляне на патрона, увеличих размера на щифта(с термосвиваем шлаух), който върти клемореда, така че връзката да е по-плътна и стабилна. От тогава проблеми нямам.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
Corolla E11 1.3 4E-FE 86HP LUNA 04/1998 - не пали - стартер - РЕШЕН - четки
Проблемът действително се оказа в четките, майстора ме посъветва да сменя и бендикса.
Всичко друго по стартера е наред, вече работи идеално.
Благодаря на колегите, които взеха отношение!
Всичко друго по стартера е наред, вече работи идеално.
Благодаря на колегите, които взеха отношение!
Toyota Corolla
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта