
Покупка на "студентска" Toyota до 4 000 лева и под 100HP - обща тема
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
scorpion написа:Колега, ако все още се интересуваш от мнения бих те посъветвал следното:
...
Цена 3-4К: За този бюджет вероятното попадение е добре запазен (божа работа) автомобил или попрехвърлил 7-8 години...
отдавна не съм в час с колите,обаче само докарването до бг от най-близките възможни страни в зап.европа е 450-500€.за такива пари ако трябва непременно да е на тия години ще е много далече от запазена,по-вероятно да е за реставрация или поне ще плаче за нов мотор!вЕрвайте ми!

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Вярно много е смешно да плащаш двойно за едно и също нещо но пък да се чувстваш някакси "голям" , като оставяш по една торба пари на касата всеки денBladest написа:Ако си на тундра или нещо по скъпо ще е смешно да си на газ освен ако не е фабрично:) тва е се едно да си купиш нова кола и веднага да и сложиш газово. Нямам нищо против бензинките и дизелите стига да не харчат много

-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Естествено, за горното си сравнение се пошегувах.
Трудно можеш да сравниш Еспейс със Корола.
Има два варианта - или при Корола-та сместа да е доволно богата, или при Еспейса да е доста обеднена, което значи, че буталата са в опасност, макар, че на пропан-бутан трудно можеш да продупчиш бутала.
Но френската мисъл си е дала отражението и върху този автомобил - за да смениш ремък на климатика, трябва да свалиш ангренажния.
Което за мен си е малко "странно".
П.П. Аз съм невероятен фен на всички френски, италиански и немски коли - ако не са те, да сме умрели от глад.... biggrin.gif
Трудно можеш да сравниш Еспейс със Корола.
Има два варианта - или при Корола-та сместа да е доволно богата, или при Еспейса да е доста обеднена, което значи, че буталата са в опасност, макар, че на пропан-бутан трудно можеш да продупчиш бутала.
Но френската мисъл си е дала отражението и върху този автомобил - за да смениш ремък на климатика, трябва да свалиш ангренажния.
Което за мен си е малко "странно".
П.П. Аз съм невероятен фен на всички френски, италиански и немски коли - ако не са те, да сме умрели от глад.... biggrin.gif
Избор на комби или liftback около 2000 г.
Здравейте, надявам се в скоро време Колеги,
Предстои ми избор на автомобил комби или liftback и ще се радвам да разбера какво е Вашето мнение относно моделите, към които съм се насочил.
Студент съм последна година и съответно съм склонен да отделя до около 4000-4500 лв. за автомобил и първоначално обслужване, регистрация и останалите процедури. Желая след това поддръжката да е сравнително евтина, като по възможност мощността на колата да е под 101 к.с. заради данъка в София.
Предпочитам бензинов автомобил, по всяка вероятност с АГУ или ГИ.
С колата ще се пътува два-три пъти седмично в София, извънградско предимно през почивните дни и тази есен вероятно в Европа, на първо време България - Германия. Затова е необходимо автомобилът да бъде надежден и добре поддържан.
Предпочитам да няма алуминиеви носачи по окачването, поради което и VW Passat B5, Audi A4 отпадат като вариант.
Чух доста добри отзиви за японските автомобили и поради това за момента съм се насочил към Toyota Carina E с двигател 1,6 (4A-FE), както и Toyota Avensis преди 2000 г. - отново с 4A-FE.
От другите производители най-добри отзиви съм чувал за Skoda Octavia 1, двигател 1,8 20V 125 к.с., който за съжаление не намирам да се продава втора ръка в комби варианта.
Вчера разгледах лично този автомобил с 4A-FE Lean Burn:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=emg2yb
Като цяло ще има нужда от смяна на акумулатор.
Нормално ли е съединителят да отделя в горната част на хода си? А да духа и пръска масло от капачката на 4A-FE? Това ми направи силно впечатление, но не успях да погледна ауспухът дали е омаслен и дали от щеката за маслото духа.
Според собственика, колата е на около 270 хиляди реални километра, внесена от Италия. Според него разходът на масло е около 200 ml на 10 000 км., няма и ръжда, но ми се стори, че на едно-две места на единия калник има малко.
Ще се радвам да получа Вашите съвети относно модел, марка, двигатели и евентуално конкретни автомобили.
Благодаря Ви предварително!
Моля да ме извините, ако темата не е в правилния раздел.
Поздрави,
Николай
Предстои ми избор на автомобил комби или liftback и ще се радвам да разбера какво е Вашето мнение относно моделите, към които съм се насочил.
Студент съм последна година и съответно съм склонен да отделя до около 4000-4500 лв. за автомобил и първоначално обслужване, регистрация и останалите процедури. Желая след това поддръжката да е сравнително евтина, като по възможност мощността на колата да е под 101 к.с. заради данъка в София.
Предпочитам бензинов автомобил, по всяка вероятност с АГУ или ГИ.
С колата ще се пътува два-три пъти седмично в София, извънградско предимно през почивните дни и тази есен вероятно в Европа, на първо време България - Германия. Затова е необходимо автомобилът да бъде надежден и добре поддържан.
Предпочитам да няма алуминиеви носачи по окачването, поради което и VW Passat B5, Audi A4 отпадат като вариант.
Чух доста добри отзиви за японските автомобили и поради това за момента съм се насочил към Toyota Carina E с двигател 1,6 (4A-FE), както и Toyota Avensis преди 2000 г. - отново с 4A-FE.
От другите производители най-добри отзиви съм чувал за Skoda Octavia 1, двигател 1,8 20V 125 к.с., който за съжаление не намирам да се продава втора ръка в комби варианта.
Вчера разгледах лично този автомобил с 4A-FE Lean Burn:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=emg2yb
Като цяло ще има нужда от смяна на акумулатор.
Нормално ли е съединителят да отделя в горната част на хода си? А да духа и пръска масло от капачката на 4A-FE? Това ми направи силно впечатление, но не успях да погледна ауспухът дали е омаслен и дали от щеката за маслото духа.
Според собственика, колата е на около 270 хиляди реални километра, внесена от Италия. Според него разходът на масло е около 200 ml на 10 000 км., няма и ръжда, но ми се стори, че на едно-две места на единия калник има малко.
Ще се радвам да получа Вашите съвети относно модел, марка, двигатели и евентуално конкретни автомобили.
Благодаря Ви предварително!
Моля да ме извините, ако темата не е в правилния раздел.
Поздрави,
Николай
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Покупка на "студентска" Toyota до 4 000 лева и под 100HP - обща тема
dando написа: Студент съм последна година и съответно съм склонен да отделя до около 4000-4500 лв. за автомобил и първоначално обслужване, регистрация и останалите процедури. Желая след това поддръжката да е сравнително евтина, като по възможност мощността на колата да е под 101 к.с. заради данъка в София
Надявах се този пост някога да е полезен - авторът на темата така и не влезе отново, за да го прочете.Akima написа: +1![]()
Колегата KiLLeR те е ориентирал правилно - избирай един от трите варианта:
• Carina T21 - каквато е показал колегата,известна още като "по-добрият Авенсис",заради качествената сглобка и безпроблемната работа/спряна от производство/- не помня,но май имаше двигател под 99 к.с. - с него си в "играта" с малкия данък;
• Corolla E11 G6 1.6 VVTi - спортен хечбек с 6 скоростна кутия - обикновено в обявите още в заглавието пише издайническото G6 - това е твоята кола,ако имаш пари за данъци - ~ 110 к.с. е над чертата и плащаш като поп всяка година;
• Corolla E11 1.3/1.4 VVTi/пишат го различно по обявите - "слабо паметни" са джамбазите и това е/ - седан или хеч ~ 90 к.с. пак си под чертата.
Малко за четива по темата:
• http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Cor ... .28E110.29
• http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Car ... 210_series
• http://www.automedia.bg/news/article_59.html
• http://www.automarket.bg/articles/04042002.htm
• http://testdrive.bg/testdrive/preview54.html
И Corolla E11 и Carina T21 са коли от категория "вечняк" - с правилна поддръжка и спокойно каране един ден ще са доста интересна и странна гледка за внуците/правнуците ти!![]()
Подозирам,че ще ставаш студент /ако бъркам чети чак след тире-то на долния ред/- в този ред на мисли съм длъжен да те предупредя да не забравяш да предвидиш таксите и данъците при покупка - http://www.calculator.bg/2/avtomobili.html - както и първоначалното обслужване - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11597&start=0 - колегата е пич и е супер точен - ако ти трябват части - вземай смело от него оригинални.Маслото е много важно - само пълна синтетика,по спецификация от производителя и само от шише - НИКАКВИ НАЛИВНИ БОЗИ - това не е домашно вино.![]()
![]()
Конкретни обяви - привлекателни по отношение на цената на МПС-то:
• http://www.cars.bg/u356187
• http://www.cars.bg/u324253
• http://www.cars.bg/u352222
• http://www.cars.bg/u270878
ЛИЧНО МНЕНИЕ:/моля форумните спамери да прескочат абзаца - те си знаят кои са/:
Вземай Corolla Е11 седан и евентуално събирай пари за ГИ,но само след като си покарал поне около месец колата,за да добиеш реална представа за разход и поведение на пътя.
Най якият вариант е да си намериш Corolla E11 G6 - хем е евтина,хем доставя удоволствие при шофиране.
Не знам каква кола си карал преди това,но японските мотори са високооборотни - максималният въртящ момент е разположен ~ 4000 rpm от там и "старта" им е малко муден/бавен,но после "наказват"/особено с "японофил" зад волана/,за разлика от VAG групата например - при тях максималният въртящ момент е при ~ 2800-3400 rpm и при потегляне създават впечатлението,че "орат асфалта",но след неизбежната смяна на 1-2 по-високи предавки "забиват нос".![]()
В http://www.cars.bg към дата 02.05.2011 г. има 34 обяви за Corolla с цени от 2600 до 5600 лева така че имаш избор.
Няколко пожелания от мен:
• Дано да ни станеш колега и да имаш само хиляди приятни емоции и безаварийни км с Toyota-та си!!!![]()
![]()
• Хубаво е да пишеш от кой град си в профила си,за да може и колегите да се намесят с някоя "по-яка/тънкажна/тарикатска..." обява.![]()
• Моля не "богохулствай" - Toyota се пише само и единствено с главно T !!!biggrin.gif
• Възползвай се от едно от Седемте чудеса на програмирането - ТЪРСАЧКАТА - с цел да се избегнат повторения на нещо писани ~ 1 000 000 пъти - http://www.google.bg/search?q=site%3Atoyotabg.eu&cad=h !![]()
Това е от мен - свърших си работата пък и спамерите ги "алармира" простата по това време - дано да съм бил полезен поне малко и да сме те ориентирали заедно с колегата.![]()
Успех с покупката,ако нямаш много опит задължително прочети това - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=6559 - ако имаш - може да "преговориш" за всеки случай.![]()
Дано на вас да ви е полезна.
Добавям към списъка и Corolla E11 комби - заради вашите изисквания.
Не залитайте към E12 - за 4к можете да намерите само главоболия.
Може да прочетете и http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=29&t=30928.

Успех.

-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Покупка на "студентска" Toyota до 4 000 лева и под 100HP - обща тема
Corolla E11 комби с двигател 1.3 4E-FE е твоят автомобил! 

Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

Покупка на "студентска" Toyota до 4 000 лева и под 100HP - обща тема
Здравейте,
Благодаря Ви за съветите, Колеги!
Понеже съм авиомоделист, с колата ще трябва да може да се превозва и авиомодел. В случая, дължината на тялото е 2 метра и съответно би трябвало да се събере в колата по подобен на този начин:

Тук Колегите превозват две тела във ван, но се надявам, че в Королата или Карината ще се събере поне едно тяло на дължина.
Тъй като в момента разглеждам обяви в областта на София за Corolla E11 комби с двигател 1.3 4E-FE, добре дошли за всякакви предложения!
Препоръчвате ли Corolla E11 комби с 1.3 4E-FE да е с АГУ или ГИ, или при разхода на бензин няма значителен смисъл от газ?
Поздрави,
Ники
Благодаря Ви за съветите, Колеги!
Понеже съм авиомоделист, с колата ще трябва да може да се превозва и авиомодел. В случая, дължината на тялото е 2 метра и съответно би трябвало да се събере в колата по подобен на този начин:

Тук Колегите превозват две тела във ван, но се надявам, че в Королата или Карината ще се събере поне едно тяло на дължина.

Тъй като в момента разглеждам обяви в областта на София за Corolla E11 комби с двигател 1.3 4E-FE, добре дошли за всякакви предложения!
Препоръчвате ли Corolla E11 комби с 1.3 4E-FE да е с АГУ или ГИ, или при разхода на бензин няма значителен смисъл от газ?
Поздрави,
Ники
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Покупка на "студентска" Toyota до 4 000 лева и под 100HP - обща тема
2 метра в Корола няма да събереш.
В Авенсис се събират, но на косъм, а Королата е доста по-къса.
Говорим за комби.
В Авенсис се събират, но на косъм, а Королата е доста по-къса.
Говорим за комби.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Покупка на "студентска" Toyota до 4 000 лева и под 100HP - обща тема
Привет,
Благодаря!
Досега събирах модела в Lancia Kappa така:

Може би в този случай Карината ще е по-удачен вариант?
Как се отнася спрямо поддръжката на Королата?
Благодаря!
Досега събирах модела в Lancia Kappa така:

Може би в този случай Карината ще е по-удачен вариант?
Как се отнася спрямо поддръжката на Королата?
Покупка на "студентска" Toyota до 4 000 лева и под 100HP - обща тема
Здравейте,
Днес разгледах тази Корола комби с 4E-FE:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=enn3ol
Като цяло колата ми се видя добре, но имаше следните забележки:
Доколкото знам, километрите са реални,
Въпреки, че не е комби или лифтбек, може би е добра идея да разгледам наживо и колата на този Колега:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=4&t=30930
Бялата Карина комби, която вече разгледах, също ми се струваше сравнително добре:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=emg2yb
Тази Корола лифтбек не изглежда лошо, освен забележките:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=enn8dr
Само да попитам, главно информативно:
читава Corolla E12 комби с бензинов двигател (или дизелов, ако е след 2006 г.) с първоначално обслужване, ориентировъчно за каква сума би могла да се намери и толкова здрава ли е, колкото E11?
Всякакви мнения и предложения за конкретни обяви/автомобили ще са от полза!
Благодаря Ви предварително!
Поздрави,
Николай
Днес разгледах тази Корола комби с 4E-FE:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=enn3ol
Като цяло колата ми се видя добре, но имаше следните забележки:
- - на доста места избила ръжда на предния капак от страната на двигателя
- скърцане откъм задния мост при преминаване през неравности
- доста меко и в горната част на хода си отделяше съединителят
- проблеми с кората на петата врата - просто падна при отваряне на капака
- дясната централна "духалка" на климатика е счупена и не може да се регулира, но работи.
Доколкото знам, километрите са реални,
Въпреки, че не е комби или лифтбек, може би е добра идея да разгледам наживо и колата на този Колега:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=4&t=30930
Бялата Карина комби, която вече разгледах, също ми се струваше сравнително добре:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=emg2yb
Тази Корола лифтбек не изглежда лошо, освен забележките:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=enn8dr
Само да попитам, главно информативно:
читава Corolla E12 комби с бензинов двигател (или дизелов, ако е след 2006 г.) с първоначално обслужване, ориентировъчно за каква сума би могла да се намери и толкова здрава ли е, колкото E11?
Всякакви мнения и предложения за конкретни обяви/автомобили ще са от полза!
Благодаря Ви предварително!
Поздрави,
Николай
Покупка на "студентска" Toyota до 4 000 лева и под 100HP - обща тема
Читава е12 дизел 2006 нагоре под 8000хиляди трудно...Да не кажа че и за толкова няма.
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Покупка на "студентска" Toyota до 4 000 лева и под 100HP - обща тема
Лимузината от форума и лифтбекът не са с двигатели 4Е-FE.
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] и 5 госта