Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Течността на Е11 е в различни казанчета. И това на съединителя не прилича на казанче. Съвсем в ъгъла до калника има една гумена тапа, под нея е течността на съединителя. Това е оправено вече, но може да поглеждаш нивото и ако е необходимо да доливаш.
Самия съединител може да пробваш дали е в кондиция като опреш предните колела в бордюр и опиташ да тръгнеш на 3- та. Ако мотора изгасне- това означава, че връзката мотор-скорости е о.к., т.е. приказките "съединителя е заминал" са празни.
Но ако не угасне мотора - може да се довериш на сервиза и да я закараш да го сменят докато не си увиснал на някой баир. За втория случай не е лошо да си приготвиш въже или телефон на репатрак.
Ако все пак при такава случка се справяш с движението с малки обороти и ниски скорости е най-добре да караш направо в сервиза за да си спестиш закъсване насред път.
Самия съединител може да пробваш дали е в кондиция като опреш предните колела в бордюр и опиташ да тръгнеш на 3- та. Ако мотора изгасне- това означава, че връзката мотор-скорости е о.к., т.е. приказките "съединителя е заминал" са празни.
Но ако не угасне мотора - може да се довериш на сервиза и да я закараш да го сменят докато не си увиснал на някой баир. За втория случай не е лошо да си приготвиш въже или телефон на репатрак.
Ако все пак при такава случка се справяш с движението с малки обороти и ниски скорости е най-добре да караш направо в сервиза за да си спестиш закъсване насред път.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Интересното в случая е, че при потегляне на наклон, както е описал колегата, колата гасне, ако не е с 2 500 оборота. Това само по себе си е един вид тест на съединителя, както е предложил колегата Оги. Това навежда на мисълта, че съединителят не е свършил. От друга страна, дори и при износване, аз лично не съм имал проблем с включването на скоростите, а при electric те не влизат при работещ двигател. Дали пък няма проблем с аксиалния лагер? Колата по километраж е на 142 000 км., но със сигурност има поне още толкова "на влог" и ако нищо досега не е сменяно, въпреки че е Е 11, трябва да се помисли за някаква цялостна подмяна.
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
При мен коляновия вал имаше аксиален луфт. При натискане на съединителя, всичко се местеше напред и скоростите се включваха, но при натиснат педал до ламарината.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Течността е в различни казанчета, както казва колегата. Долях малко и сега е на максимума.
За тестването на съединителя - не съм опирал предните гуми в бордюр, пробвах просто да потегля и колата тръгва на всяка скорост, даже и на пета. Не е гаснела. Което ще рече, че съм за съединител, така ли
За тестването на съединителя - не съм опирал предните гуми в бордюр, пробвах просто да потегля и колата тръгва на всяка скорост, даже и на пета. Не е гаснела. Което ще рече, че съм за съединител, така ли

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Според мен отиди на сервиз... При условие, че не можеш да осъзнаеш причината на дадено действие, явно ще е трудно да се оправиш сам...
За тестването на съединителя - целта е да се разбере дали приплъзва... За целта се подпира колата в бордюр или друго трудно преодолимо препятствие, и се прави опит да се тръгне така, че хем да не запалиш съединителя, хем да го натовариш доста....
Но ако задържиш повечко на полусъединител, можеш да си запалиш съединителя...
Затова ако не знаеш какво и как се прави - добре е да отидеш при някой, който знае...
П.С. моля попълнете си профила / Местоживеене
За тестването на съединителя - целта е да се разбере дали приплъзва... За целта се подпира колата в бордюр или друго трудно преодолимо препятствие, и се прави опит да се тръгне така, че хем да не запалиш съединителя, хем да го натовариш доста....
Но ако задържиш повечко на полусъединител, можеш да си запалиш съединителя...
Затова ако не знаеш какво и как се прави - добре е да отидеш при някой, който знае...
П.С. моля попълнете си профила / Местоживеене
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Здравейте!Шенкелите еднакви ли са на 1.3 и 1.6?
Е11 g6 4efe 98г.
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 17 Фев 2014 17:59
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Някой знае ли размера и дълбочината на предните тонколони на Corolla E11, 1999, liftback? Трябва да се свали цялата кора на вратата, за да погледна, а искам направо да ги сменя. Оборудването е Terra и за задните колони НЯМА окабеляване и НЕ са елипси (кръгли са), както бях чел някъде.
Toyota RAV4 (2023), 2,0 CVT, M20A-FKS, EXECUTIVE I Toyota Corolla E11 (1999), 1,3 4E-FE, TERRA, MT I Toyota C-HR (2023), 2,0 HYBRID M20A-FXS, CLUB
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 13 Яну 2013 19:49
- Местоположение: Габрово
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 11 пъти
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Здрасти колега,electric написа: Колеги, още едно питане имам и мисля, че вече е сериозно. При едно каране по баир, където често сменях предавките заради дупки, при опит да включа по-малка скорост педалът на съединителя пропадна и нито една скорост не влизаше. При загасен двигател скоростите можеше да се превключват. Все пак успях да обърна, палейки на скорост, но след това при спускането отново скоростите не влизаха. Така стигнах до сервиза, където според майсторите съединителя почти е заминал. Прегледаха горната помпа, но казаха, че е в добро състояние. След няколко напомпвания педалът по-възвърна твърдостта си, но мисля че не е като преди. Поне скоростите засега могат да се включват при запален двигател и в движение.
Другото, което забелязах от преди е че при потегляне на голям наклон трябва да изфорсирам до 2500 оборота или повече иначе колата или тръгва назад или гасне![]()
Искам да ви попитам наистина ли тези симптоми значат, че съединителят е приключил или се е натоварил много от изкачването![]()
Колата е Corolla Е11 1.3 4E-FE 1998 на 142 000 по километраж
Карам такава машинка вече почти 3 години и мога да ти споделя опита за резервоара.
Пълня само до горе и горе долу нещата са следните:
От светнала лампа събира около 40 литра.
До първата чертичка зависимост от стила на каране се изминават между 90 и 130 км
Втора около 200-220
Средата около 350-450
Много зависи как се кара за разхода.
Ако се кара внимателно смело мога да заява,че е много икономична.Аз карам подчертано икономично и досега разход над 6.9 смесен цикъл не съм постигал.При извънградско с около 90 спокойно си гори около 5!
И последно мисля,че по показание резервоара му дават 45 литра.
Поздрави!
Carina 4AFE - 1994 - бивша
Corolla 4EFE - 1998 - бивша
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004 - скоро бивша,Продава се!
Corolla 4EFE - 1998 - бивша
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004 - скоро бивша,Продава се!
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Различна са парт номерата на моторчетата на задните чистачки.
- Joll1Roger
- Мнения: 12
- Регистриран на: 27 Юни 2009 12:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Корола Е11
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Здравейте, на 13.10 вечерта в задръстването Королката ми направи странен проблем
За първи път пуснах парно този сезон в дъжда и колата започна много странно да загрява:
1.На скорост 1-2-ра за секунди стрелката отлиташе от нормалното си положение (по-средата) почти до червеното, щом изключех от скорост по същия начин за секунди се връщаше по-средата.По "Цариградско шосе" с 60-80км/ч стрелката от средата падаше надолу (явно термостата си е заминал).
2.На другия ден долях около 0,5л. антифриз и проблема със прегряването изчезна открих един два теча които смятам да отстраня с подмяната на термостата....Но забелязах друг проблем докато доливах на работещ двигател забелязах, че пусна ли вентилатора в купето се включва и вентилатора на радиатора в коша.
Нормално ли е това и ако не каква може да е причината?
Освен термостата (за 4E-FE "EE111L-AGMDKW" 99г.) 16331А трябва ли нещо друго да поръчам от колегата Forever (примерно и 16325) прилича ми на някакъв тип гарнитура?
Благодаря

1.На скорост 1-2-ра за секунди стрелката отлиташе от нормалното си положение (по-средата) почти до червеното, щом изключех от скорост по същия начин за секунди се връщаше по-средата.По "Цариградско шосе" с 60-80км/ч стрелката от средата падаше надолу (явно термостата си е заминал).
2.На другия ден долях около 0,5л. антифриз и проблема със прегряването изчезна открих един два теча които смятам да отстраня с подмяната на термостата....Но забелязах друг проблем докато доливах на работещ двигател забелязах, че пусна ли вентилатора в купето се включва и вентилатора на радиатора в коша.
Нормално ли е това и ако не каква може да е причината?
Освен термостата (за 4E-FE "EE111L-AGMDKW" 99г.) 16331А трябва ли нещо друго да поръчам от колегата Forever (примерно и 16325) прилича ми на някакъв тип гарнитура?
Благодаря
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
- Joll1Roger
- Мнения: 12
- Регистриран на: 27 Юни 2009 12:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Корола Е11
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Върти вентилатора на радиатора за охлаждане на двигателя, този на радиатора на климатика не работи, а за компресора нямам идея поне копчето за климатика не свети.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 05 Окт 2016 19:48
- Местоположение: София
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Здравейте, от скоро и аз съм собственик на Тойота Корола Е11. Не знам дали в тази тема трябва да си задам въпроса. Ровя се из форума от няколко дена и никъде не намерих отговор. Като взех Королата ми направи впечатление, че на големият талон за кубатура е написано 1800 а за киловати 80. Не трябва ли да е 1600куб. Благодаря предварително!
Тойота Корола 2001 1.6 VVTI
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/
Зависи с кой мотор е колата...
80 KW = 107.282 HP
Колата комби ли е?
80 KW = 107.282 HP
Колата комби ли е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 5 госта