Здравейте. Правя си ремонт на двигателят E121 1.6 VVTi 110HP смяна на сегменти и гумички, защото гори масло.
Казаха ми, че проблемът на този двигател с горенето на масло идва от малкото отвори в каналите на маслените сегменти за отвеждане на маслото в картера.
1.Възможно ли е това?
2.И дали е възможно да се пробият още отвори?
Благодаря Ви за помощта.
Corolla Verso E121 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP - гори масло - смяна на сегменти и гумички - DIY
Corolla Verso E121 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP - гори масло - смяна на сегменти и гумички - DIY
Последно промяна от Akima на 02 Юли 2016 23:19, променено общо 2 пъти.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.Добре дошъл.Правопис.Вежливост.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.Добре дошъл.Правопис.Вежливост.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Corolla Verso E121 1.6 VVTi 110HP смяна на сегменти и гуми4ки
Като извадиш буталата, направи някоя снимка и на тях, и на сегментите, за да видим първо как изглеждат, пък после ще даваме съвети... Правят се при някои мотори такива гимнастики, но това е отговорна работа - иска много внимателен стругар с много точен струг (а такива в БГ са кът или пък някои фирми имат, но услугите им са по марсиански цени)...
- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Corolla Verso E121 1.6 VVTi 110HP смяна на сегменти и гуми4ки
Възможно е да се пробият още отвори, но варианта само със смяна на сегменти и гумички също е работим - що народ караше безпроблемно авенсисите след първата сервизна акция, при която се сменяха само сегменти...
Има голяяяма тема за причината на голямото горене на ЕДИНИЧНИ екземпляри...
В твоя случай навярно ремонтираш заради нормално износване, което се получава на всеки един двигател - т.е. на твое място не бих се вкарвал във филми с пробиване на бутала (става, но както казва ufer - трябва си съвестен и способен шлосер). И просто бих проверил износването на бутала, втулки, лагери, и бих подменил износените части...
П.С. ако не конкретизирате местоположението си, трудно някой може да ви даде съвет за конкретен сервиз или майстор, който да може да свърши работата около Вашият район..
Има голяяяма тема за причината на голямото горене на ЕДИНИЧНИ екземпляри...
В твоя случай навярно ремонтираш заради нормално износване, което се получава на всеки един двигател - т.е. на твое място не бих се вкарвал във филми с пробиване на бутала (става, но както казва ufer - трябва си съвестен и способен шлосер). И просто бих проверил износването на бутала, втулки, лагери, и бих подменил износените части...
П.С. ако не конкретизирате местоположението си, трудно някой може да ви даде съвет за конкретен сервиз или майстор, който да може да свърши работата около Вашият район..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта