MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 04 Май 2014 08:49
- Местоположение: София
Re: MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Само в Тойота ли могат да обучават ?
„Парите са нещо много полезно. Те ти позволяват да не правиш това, което не обичаш, а аз не обичам да правя почти нищо.“
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Трябва тестер.
За София ли говорим - вижте раздела със сервизи - има посочени.
За София ли говорим - вижте раздела със сервизи - има посочени.

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте.
Обучаването става много лесно. Софтуерът го има в нета, в руските сайтове. Кабелът струва около 60-70 лева.
Много е важно да се изпрати моторчето на съединителя в начална позиция преди всичко останало. Понеже притискателният диск се "саморегулира" т.е. има седемнадесет зъбчета, които се прещракват от време на време, когато се свършат, за да се регулира трябва да се премести моторчето. То е на овални отвори и може да се мести. След преместването се прави обучение и готово. Дано да съм бил полезен.
------------------------
Всичко останало което говорят за ММТ-то са пълни глупости. Аз го карам вече 7 години.
------------------------
И забравих да кажа, съединителят ми е на 120 000 км. Колата се кара много на градски разстояние, но и доста извънградско.
Обучаването става много лесно. Софтуерът го има в нета, в руските сайтове. Кабелът струва около 60-70 лева.
Много е важно да се изпрати моторчето на съединителя в начална позиция преди всичко останало. Понеже притискателният диск се "саморегулира" т.е. има седемнадесет зъбчета, които се прещракват от време на време, когато се свършат, за да се регулира трябва да се премести моторчето. То е на овални отвори и може да се мести. След преместването се прави обучение и готово. Дано да съм бил полезен.
------------------------
Всичко останало което говорят за ММТ-то са пълни глупости. Аз го карам вече 7 години.
------------------------
И забравих да кажа, съединителят ми е на 120 000 км. Колата се кара много на градски разстояние, но и доста извънградско.
Последно промяна от Akima на 29 Апр 2016 12:12, променено общо 3 пъти.
Причина: Слети мнения.Моля прочетете правилата и важните теми.Правопис!Форматиране.Правилата ОТНОВО.Добре дошъл.
Причина: Слети мнения.Моля прочетете правилата и важните теми.Правопис!Форматиране.Правилата ОТНОВО.Добре дошъл.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Когато 'прещракат' всички зъбчета, не е ли време за смяна на съединител?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравей,
Малко късно ти видях поста. Не е проблем кагато се свършат зъбчетата има още много хляб в съединителя. Аз моя го карам от доста време и мисля чак тази есен да го сменя, но само феродовия диск.
Иначе, ако притискателния е ОК, ще му върна зъбчетата в изходно положение и готово.
Малко късно ти видях поста. Не е проблем кагато се свършат зъбчетата има още много хляб в съединителя. Аз моя го карам от доста време и мисля чак тази есен да го сменя, но само феродовия диск.
Иначе, ако притискателния е ОК, ще му върна зъбчетата в изходно положение и готово.
Corolla 2010 E150 MMT - check engine / VSC off
Здравейте колеги,
бих искал да попитам дали някой има препоръки за сервиз в който да ми погледнат ММТ королката - вчера, тъкмо навъртайки 75 000 км ми светнаха check engine/VSC off и колата влезе в сервизен режим. От тойота ще я прегледат най-рано след няколко дни, и ми се иска да имам и алтернатива. Колата е ММТ 1.6 Corolla Е150, извън гаранция е - случката ми се случи като гръм от ясно небе, без предишни индикации директно светнаха тези индикатори. Погледнах предните теми във форума, но всички се отнасят за ръчните скорости на тойота, а това ММТ нали особено житвотно.
Благодаря!
П.С - знам, знам - ММТ е тъпотия, ММТ е много зле, ММТ (прозиволна клетва).
бих искал да попитам дали някой има препоръки за сервиз в който да ми погледнат ММТ королката - вчера, тъкмо навъртайки 75 000 км ми светнаха check engine/VSC off и колата влезе в сервизен режим. От тойота ще я прегледат най-рано след няколко дни, и ми се иска да имам и алтернатива. Колата е ММТ 1.6 Corolla Е150, извън гаранция е - случката ми се случи като гръм от ясно небе, без предишни индикации директно светнаха тези индикатори. Погледнах предните теми във форума, но всички се отнасят за ръчните скорости на тойота, а това ММТ нали особено житвотно.
Благодаря!
П.С - знам, знам - ММТ е тъпотия, ММТ е много зле, ММТ (прозиволна клетва).
Ноу Тойота ат дъ момент, само едно старо бръмбарче
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Corolla 2010 E150 MMT - check engine / VSC off
Е сега и ако си попълниш профила съгласно 'новите' правила отпреди година, и по-точно графата 'местоживеене', като нищо може и да получиш отговор
Ама без да знаем за кой район на света питаш - как да стане тази работа с предложение за сервиз???

Ама без да знаем за кой район на света питаш - как да стане тази работа с предложение за сервиз???
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте, преди време купихме Ярис със скоростна кутия ММТ.
ОЩЕ НА ТРЕТИЯ МЕСЕЦ ЗАПОЧНА ДА ВКЛЮЧВА УДАРНО.
"СПЕЦИАЛИСТИТЕ" от "Тойота" ми казаха, че е нормално и ще го синхронизират.
Така 5-6 пъти.Колата вече е на 86000 км. и М-ментето едвам се влачи.
Явно, ще сменям съединител.Не ми се ходи при същите специалисти, защото предусещам офертата.Някой има ли опит и МОЖЕ ЛИ да очаквам по-добри съвети и оферти.
Благодаря Ви за вниманието.
ОЩЕ НА ТРЕТИЯ МЕСЕЦ ЗАПОЧНА ДА ВКЛЮЧВА УДАРНО.
"СПЕЦИАЛИСТИТЕ" от "Тойота" ми казаха, че е нормално и ще го синхронизират.
Така 5-6 пъти.Колата вече е на 86000 км. и М-ментето едвам се влачи.
Явно, ще сменям съединител.Не ми се ходи при същите специалисти, защото предусещам офертата.Някой има ли опит и МОЖЕ ЛИ да очаквам по-добри съвети и оферти.
Благодаря Ви за вниманието.
Последно промяна от Akima на 27 Юни 2016 13:59, променено общо 1 път.
Причина: Форматиране.
Причина: Форматиране.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте,
купих си втора Corolla E12 1.4 D4D MMT и тази я взех доста евтино с развален актуатор на съединителя.
След много четене на разни форуми Руски,Немски...
Разбрах че проблемите на ММТ са много, но все решими. Обикновено грешка P0810,тази грешка може да възникне по много причини.
Проблемите на актуатора са в износени четки, разбити втулки, износени зъби на един вал.
На определени километри трябва да се правят различни по вид инициализации - на луфта на актуатура, на луфта на съединителя и накрая се правят настройки по запаметяването на всичките направени инициализации.
Тази кола която я взех и след един добър цялостен ремонт на актуатора, и след това съответните инициализации и настройки колата стана "пушка".
Няма удари при смяна на скорости - има повече мощност при тръгване - колата се държи прилично и въобще не се кахъря че всички "плюят" ММТ.
Много информация имам събрана и ако някой има въпроси съм готов да отговоря на закъсали колеги с ММТ.
Колата ме "кефи" за градско - за дълги преходи си имам един друг бегач от една друга марка .
Успехи на всички и с ММТ.
купих си втора Corolla E12 1.4 D4D MMT и тази я взех доста евтино с развален актуатор на съединителя.
След много четене на разни форуми Руски,Немски...
Разбрах че проблемите на ММТ са много, но все решими. Обикновено грешка P0810,тази грешка може да възникне по много причини.
Проблемите на актуатора са в износени четки, разбити втулки, износени зъби на един вал.
На определени километри трябва да се правят различни по вид инициализации - на луфта на актуатура, на луфта на съединителя и накрая се правят настройки по запаметяването на всичките направени инициализации.
Тази кола която я взех и след един добър цялостен ремонт на актуатора, и след това съответните инициализации и настройки колата стана "пушка".
Няма удари при смяна на скорости - има повече мощност при тръгване - колата се държи прилично и въобще не се кахъря че всички "плюят" ММТ.
Много информация имам събрана и ако някой има въпроси съм готов да отговоря на закъсали колеги с ММТ.
Колата ме "кефи" за градско - за дълги преходи си имам един друг бегач от една друга марка .
Успехи на всички и с ММТ.

Последно промяна от Митхат на 27 Юни 2016 20:17, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравей колега,
Аз съм на абсолютно същото мнение за ММТ-то. Имам я вече 7 години. Жена ми я кара само в центъра и никакви ядове. Имам си кабел, знам как да си инициализирам съединителя. Имам си и резевен феродов диск - може да се купи самостоятелно! Моторче още не съм отварял. Този съединител е на 120000 км. Когато я купих, успях с много разправии да я вкарам в "Тойота" и ми го смениха по гаранция.
Аз съм на абсолютно същото мнение за ММТ-то. Имам я вече 7 години. Жена ми я кара само в центъра и никакви ядове. Имам си кабел, знам как да си инициализирам съединителя. Имам си и резевен феродов диск - може да се купи самостоятелно! Моторче още не съм отварял. Този съединител е на 120000 км. Когато я купих, успях с много разправии да я вкарам в "Тойота" и ми го смениха по гаранция.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
До mfandakov :
Здравей ! Преди 3 месеца взех Corolla MMT 1.4 . След смяна на съединител се появи проблем с включване на скоростната кутия. Искам да те помоля за информация за надежден сервиз или майстор, който да помогне.
Здравей ! Преди 3 месеца взех Corolla MMT 1.4 . След смяна на съединител се появи проблем с включване на скоростната кутия. Искам да те помоля за информация за надежден сервиз или майстор, който да помогне.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте, днес след като се прибирах от Смолян по пътя за Асеновград, при малко по енергично каране което се налагаше от колоната ми светна червена лампа която представлява назъбено червено колело по средата с червен удивителен. Веднага спрях колата и лампата изгасна може би след половин минута. Отворих книжката и прочетох че става дума за лампа свързана с MMT кутията. Преди да се случи тази случка минути преди това колата самоволно ми превключи на 1-ва скорост може би 2 пъти, малко след което светна лампата. След като спрях установих че дисковете на спирачките доста са се нагрели, което ме наведе на мисълта че сигурно и съединителя от превключване е прегрял... Изчаках 15 минути както пишеше в книжката и бавно бавно с големи притеснения се прибрах до Пловдив на 4-та 5-та с 40-50 км. в час до Асеноград и след това с 80 до Пловдив. Притесненията са ми още по-големи след като изчетох тази тема, възможно ли е да съм прецакал съединителя или скоростната ? Какви биха могли да бъдат последствията. Дали е нещо в началото или все още може да се реагира с настройка на съединителя. Или вече нещата са непоправими ? Смятам да звъня и да ходя в Тойота Пловдив защото не знам тук кой друг сервиз е добър и дали могат да се занимават с тези неща? Не знам дали тази процедура по настройката от руския форум е посилна за човек който не се е занимавал с ремонт на коли ...
Може би потребител: Petar555 би могъл да ми даде част от точните насоки... но не мога да му пиша на лични защото се регистрирах сега във форума.
Параметрите на колата са следните:
Тойота Корола бензин 2009(по талон но иначе май е 2008), 1.6 VVTi автоматик с MMT на 38 000 км.
Може би потребител: Petar555 би могъл да ми даде част от точните насоки... но не мога да му пиша на лични защото се регистрирах сега във форума.
Параметрите на колата са следните:
Тойота Корола бензин 2009(по талон но иначе май е 2008), 1.6 VVTi автоматик с MMT на 38 000 км.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Днес ходих в Тойота Пловдив, оказа се че актуатора + съединител + превключвател трябва да бъдат сменени. Преди години от първия собственик е бил сменен само компютъра на скоростната гаранционно. За съжаление на мен се падна честа да сменя останалите неща и да се науча явно как се кара по нежно тази кола. Казаха ми че не мога да я карам така защото не се знаело какво може да стане и да блокира. Макар че нищо не свети в момента като грешки и т.н. Другото което не бях споделил тук е че ми се е случвало да потеглям на първа на кръстовище и натискайки газта колата стига буквално на 4-5 хил. оборота и не се сеща да превключи на втора, и в тези ситуации съм отнемал от газта или съм чуквал спирачка за да се сети след това на следващото подаване да мине на втора, а ако не стане минавам на ръчен режим и сам я премествам на следващите скорости.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта