SPEC 86 CUP - RaceCar Build
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Браво момчета, много добре сте си изкарали!
С какви гуми е стоковицата и колко коня е над бегачката?
Лорде от карането на бегачката най-ми хареса първата ти обиколка. После нещо се разсея.
СМБ-то добре я суче стоковицата.
С какви гуми е стоковицата и колко коня е над бегачката?
Лорде от карането на бегачката най-ми хареса първата ти обиколка. После нещо се разсея.
СМБ-то добре я суче стоковицата.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Гуми (сток) - http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... Model=FR-SJapanese_fever написа:Браво момчета, много добре сте си изкарали!
С какви гуми е стоковицата и колко коня е над бегачката?
Лорде от карането на бегачката най-ми хареса първата ти обиколка. После нещо се разсея.
СМБ-то добре я суче стоковицата.
Окачване: сток
не повече от 2-3 коня над бегачката
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Сток колата я карах с 70% етанол(Водка ) в горивото но пък изпускателната система е сток и има катализатор така че се изравняват горе-долу нещата.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
SPEC 86 CUP - RaceCar Build
A настройките на ECU-тата еднакви са?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Не. Колите са достатъчно различни, че ако са с еднакъв tune ще се строшат. Например за 70% етанол трябва около 30% повече гориво и около 5 градуса повече предварение. Това са основните разлики но има и други по-маловажни. ФРС-а има допълнителни таблици и сензор за етанол според които си калкулира всичко сам.Japanese_fever написа:A настройките на ECU-тата еднакви са?
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Значи не било съвсем лесно превключването на етанол. Щот един в FR-S форума разправяше как ECU-то само се нагаждачо към етанола и не споменаваше други карти и сензори. Само обясняваше как се преминава от бензин на етанол. После всичко си били О.К., освен 30% по-високия разход, но и около 20 коня отгоре.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Japanese_fever написа:Значи не било съвсем лесно превключването на етанол. Щот един в FR-S форума разправяше как ECU-то само се нагаждачо към етанола и не споменаваше други карти и сензори. Само обясняваше как се преминава от бензин на етанол. После всичко си били О.К., освен 30% по-високия разход, но и около 20 коня отгоре.
Незнам кво си чел, преминаването на етанол се състои само от сипване на етанол в резервоара.... единствено трябва ECU-то да ти е подготвено за това. Ако на сток ECU налееш етанол пак ще работи ама няма да е оптимално и паленето е малко трудно, пробвал съм....
Това което си чел е сигурно за хора които нямат сензор за етанол (flexfuel sensor), в този случай просто наливаш и след 5 минути флашваш с tune за E85. Отнема точно 3 минути цялата процедура по флашването. Незнам кое ти е сложно. А в моя случай мога да наливам каквото си искам в каквито си искам пропорции защото съм си направил софтуера да се оправя с допълнителния датчик който съм сложил. Аз лично не искам да карам на E85 без FlexFuel сензор защото съдържанието на етанол по бензиностанциите варира между 51 и 90% като количеството гориво което трябва да се впръсква за 51 и 90% се различава драстично (съответно 25% и 36% повече от колкото чист бензин).
Колкото до разхода.... да с 25-30% повече гори колата обаче разликата в цената е още по-голяма. Примерно 93 окатана(US) е $3.50/галон а E85 е под $1.90/галон. На дълъг път с Е85(70%) разхода ми е 25-26 mpg а на бензин 33-34mpg.
Ето ти малко линкове да се образоваш:
http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=58506
http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=53409
http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=79338
https://www.delicioustuning.com/node/248
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Мерси много!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Гледах пак видеото на smb-то и ми стана забавно как се надъха като го изпревари онзи синия Сцион (на 7-та минута) и той тръгна да го гони. Но го държеше много близо де. Добре, онази Мията колко коня е, че ви мина и двамата все едно сте спрели?!?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
SPEC 86 CUP - RaceCar Build
...май е и доста лекичка, не само мощна
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Миатата е с 2.5л двигател от някаква друга мазда, по-лека и не е с сток окачване като мен. На правите вървеше малко повече от нас и в завоите беше по-бърза. Аз с сток окачването не можех да го гоня, а другия scion малко го е страх да дава газ.
SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Направихме много добро състезание тоя уикенд
Стартирахме 57 коли заедно и стана голямо меле като настигнахме миатите..... В крайна сметка завърших 3-ти в класа и 1-ви из между Spec86 колите.
Около 9-тата минута една миата ме изхвърля от завоя и другата Spec86 кола ме настига и става добро състезание. Последните 6-7 обиколки гумите бяха тотално прегрели и свършили но ме закараха до финала Иначе колата се представи блестящо, без никакви проблеми, само наливахме бензин.
Ето видео от състезанието:
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=Q4UL6FipYtI[/bbvideo]
Стартирахме 57 коли заедно и стана голямо меле като настигнахме миатите..... В крайна сметка завърших 3-ти в класа и 1-ви из между Spec86 колите.
Около 9-тата минута една миата ме изхвърля от завоя и другата Spec86 кола ме настига и става добро състезание. Последните 6-7 обиколки гумите бяха тотално прегрели и свършили но ме закараха до финала Иначе колата се представи блестящо, без никакви проблеми, само наливахме бензин.
Ето видео от състезанието:
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=Q4UL6FipYtI[/bbvideo]
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Супер! Много ви се кефя на ентусиазма! Продължавайте да раздавате пълна газ и да пускате клипчета, да плакнем и ние окото!
SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Една сбъдната мечта повече !
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта