AE92 kolko cc da sa razpraskava4ite pri 0.6 bar

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 28 Фев 2007 05:35

chuval sam che tia cross-drilled (probitite) diskove mnogo se cepeli zashtoto tia dupki ne sa bili tam kato e otlivan diska i se narushava strukturata

slotted (tia sas vdlubnatinite) sam chuval che vurshat sushto tolkova dobra rabota no sa po-nadejdni. Probvai tiah parvo ako shte smeniash ili sloji dobri originalni.

kato se slaga po goliam disk ne zadaljitelno da se smeniat aparatite. Az naprimer slojih 1" po golemi ot Toyota Paseo kato smenih i skobite koito darjat aparatite. Aparatite sa identichni. Moje i za corolla da ima podoben upgrade.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 28 Фев 2007 07:40

Ima logika za tezi dupki deto govori6. Az ne sum tursil da 4eta za tqh, no naistina tiq slotted(s kanalite) moje da sa po-izdrujlivi, za6toto nqma probivane na materiala, a samo zasturgvane.

Za diametura na diskovete se oburkah. Iskah da kaja, 4e ako sika da uveli4i trie6tata povurhnost trqbva da smeni aparatite i drugi nakladki su6to. No sega zacepih, 4e moje da se uveli4i diametura, a puk da ostane su6tata 6iro4ina na trie6tata povuhnost(pistata).
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

NEXUS
Мнения: 59
Регистриран на: 16 Апр 2006 10:49
Местоположение: VARNA
Обратна връзка:

Мнение от NEXUS » 28 Фев 2007 15:37

Japanese_fever написа:Da be qsno, 4e originalnite i te sa ventilirani, iskah da kaja da sloji6 ot tezi ratzerskite s dupkite i cepkite.
Ako sloji[ po-golemi po diametur diskove bi trqbvalo da smeni6 i spira4nite aparati, spored men. A te ve4e sa si skupi4ki. Ne znam kolko sa de. biggrin.gif
da razbirase 4e 6te trqbva nqma da mi se razmine bez smqna na aparatite no misleh da probvam ot selika ili po golqma toyota neznam dali 6te pasnat ot nqkoq druga unsure.gif
Прикачени файлове
h9876h987.JPG
h9876h987.JPG (195.63 KiB) Преглеждано 4748 пъти

NEXUS
Мнения: 59
Регистриран на: 16 Апр 2006 10:49
Местоположение: VARNA
Обратна връзка:

Мнение от NEXUS » 01 Мар 2007 00:34

Japanese_fever написа:Ima logika za tezi dupki deto govori6. Az ne sum tursil da 4eta za tqh, no naistina tiq slotted(s kanalite) moje da sa po-izdrujlivi, za6toto nqma probivane na materiala, a samo zasturgvane.

Za diametura na diskovete se oburkah. Iskah da kaja, 4e ako sika da uveli4i trie6tata povurhnost trqbva da smeni aparatite i drugi nakladki su6to. No sega zacepih, 4e moje da se uveli4i diametura, a puk da ostane su6tata 6iro4ina na trie6tata povuhnost(pistata).
da smqtam da probvam purvo ot po golqma toyota ako ne se polu4i togava 6te kupq no pri vsi4ki slu4ai iskam da uveli4a diametara,a rabote6tata povarhnost moje da ostane sa6tata (ako sa originalnite aparati) :thumbsup:

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 01 Мар 2007 03:04

baah taia korola ima ba si iakoto tablo! tuka takiva niama!
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 01 Мар 2007 07:53

АЕ92 -ката (GTI) има уникално табло, возия и интериор, доколкото виждам, всичко е същото като на Liftback-a с 4A-GE! rolleyes.gif Този модел толкова се различава от другите коли от тези години, че спокойно може да се определи като най-забележителната Корола FWD!

NEXUS
Мнения: 59
Регистриран на: 16 Апр 2006 10:49
Местоположение: VARNA
Обратна връзка:

Мнение от NEXUS » 02 Мар 2007 00:27

Xeku написа:АЕ92 -ката (GTI) има уникално табло, возия и интериор, доколкото виждам, всичко е същото като на Liftback-a с 4A-GE! rolleyes.gif Този модел толкова се различава от другите коли от тези години, че спокойно може да се определи като най-забележителната Корола FWD!
mai e rqdka naistina 6toto ne moga da namerq druga sa6tata,do kolkoto do voziqta e dobra za klasa si no e malko (ligava)v zavoite i mi se 6te da q ftvardq malko za da q po stabilna 4e sas tova turbo mai 6te e trudno da q karam
Прикачени файлове
876tg987698.JPG
876tg987698.JPG (199.86 KiB) Преглеждано 4708 пъти
aaaa19071.jpg
aaaa19071.jpg (59.52 KiB) Преглеждано 4707 пъти

b_d

Мнение от b_d » 02 Мар 2007 08:37

каква е турбината? колектора купил ли си го?

NEXUS
Мнения: 59
Регистриран на: 16 Апр 2006 10:49
Местоположение: VARNA
Обратна връзка:

Мнение от NEXUS » 02 Мар 2007 18:51

bad_dog написа:каква е турбината? колектора купил ли си го?
turbinata e T3 garett ot lancia thema 2000 vtora raka i smqtam da e dam da q rciklirat ,a kolektora go kupih i e brutalen :thumbsup:
napazarih si boost kontroler i nqkoi silikonovi snatki marku4eta i dr dreboliikino duzite i van6nata elektronika sa na dneven red wink.gif

b_d

Мнение от b_d » 03 Мар 2007 09:09

този колектор на снимката не е за Т3 турбина. Фланецът му е друг. Ще откриеш и други разлики и когато решиш да правиш дупки - отиди в някой цех на нискооборотна бормашина.

NEXUS
Мнения: 59
Регистриран на: 16 Апр 2006 10:49
Местоположение: VARNA
Обратна връзка:

Мнение от NEXUS » 03 Мар 2007 20:10

bad_dog написа:този колектор на снимката не е за Т3 турбина. Фланецът му е друг. Ще откриеш и други разлики и когато решиш да правиш дупки - отиди в някой цех на нискооборотна бормашина.
nabludatelen si priznavam te :thumbsup: t28e flaneca na kplektora i imam prehodnik ot t28 za t3 sega go nqmam na snimka da go vidi6 no v ponedelnik 6te go 6trakna ,ne 4akai do turboto na taq snimka e :thumbsup:
Прикачени файлове
u9087u0987.JPG
u9087u0987.JPG (198.45 KiB) Преглеждано 4673 пъти

b_d

Мнение от b_d » 03 Мар 2007 21:07

Защо не си взе направо за Т3? Слагал ли си колектора на главата? Или още не? Какво реши за електрониката?

NEXUS
Мнения: 59
Регистриран на: 16 Апр 2006 10:49
Местоположение: VARNA
Обратна връзка:

Мнение от NEXUS » 03 Мар 2007 21:13

bad_dog написа:Защо не си взе направо за Т3? Слагал ли си колектора на главата? Или още не? Какво реши за електрониката?
ne si vzeh za t3 poradi nesaotvetsvie na danni i snimki ot ebay,na koito ima6e daje i mqsto za van6en uestgate no tova nastrana kolektora e ve4e pri men i 6te se nagajdam po nego wink.gif iskam da sabera vsi4ko da go montiram (6te ima mnogo prepasvaniq mad.gif )a prez tova vreme 6te deistvam i za elektronikata,no ni6to konkretno nesam predpriel
:thumbsup:

b_d

Мнение от b_d » 03 Мар 2007 21:17

Като решиш да предприемеш кажи - мисля, че ще мога да помогна ;)

NEXUS
Мнения: 59
Регистриран на: 16 Апр 2006 10:49
Местоположение: VARNA
Обратна връзка:

Мнение от NEXUS » 03 Мар 2007 21:32

bad_dog написа:Като решиш да предприемеш кажи - мисля, че ще мога да помогна ;)
ok radvam se :thumbsup: kto napredna i (mu doide vremeto)nadqvam se da e skoro 6tot ne IZDARJAM tongue.gif mejdu drugoto 6te spodelqm kak varvi rabotata,moe priqtel4e dnes mu nastroivat turboto imaha malko problemi no mai se spraviha(honda) cool.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта