
3ZZFE гори масло
3ZZFE гори масло
Защо се получава така, къде е проблема? Повечето такива мотори го правят май тия дето са сглобени в турция не съм сигурен, колата е 2002 година корола 1.6 ввти ако тва има някво значение въобще, в момента е на 75 000 км и гори по 2 литра масло от смяна до смяна, като се има предвдид че събира по малко от 4 литра си е сериозен проблем, не съм забелязал да е някъв масларник да пуши или нещо такова, от нова я караме
. Ако някой може да ме светне ще съм му много благодарен.

- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Проблема е в дефектна серия двигатели, сглобени в Европа с немски сегменти KOLBENSCHMIDT. По този въпрос сме изписали поне 10-15 страници. Затова гаранционно са подменени бутала, сегменти и щеката за измерване нивото на маслото в двигателя. Заради този проблем гаранцията е удължена на 5 год или 150 000 км (което настъпи първо). Дори да си няколко месеца след изтичането на удължената гаранция - ще минеш на гаранционна смяна по схема.
Собственикът на ТМ-ауто е грък и е изкупил почти всички залежали Короли и Авенсиси с двигатели от дефектната партида. Например м. декември 2001 година в ТМ-ауто продаваха Корола 1.4 vvt-i седан турска сглобка за 16 670 лева включително 20 % ДДС. Японска сглобка на Корола 1999 год. със стария двигател 4Е-FE (преди технологията vvt-i) струваше почти 24 000 лева. Разликата в оборудването е климатик и десен еърбег, а разликата в цената е над 7 000 лева.
По първата буква от рамата се познава къде е сглобена дадена Тойота:
J - Япония
S - Англия
N - Турция
Твоя ник не е съвсем подходящ за този форум и вероятно това е причината да не ти се отделя достатъчно внимание. Затова чети сам, без да ти преразказваме случая с дефектните мотори.
Собственикът на ТМ-ауто е грък и е изкупил почти всички залежали Короли и Авенсиси с двигатели от дефектната партида. Например м. декември 2001 година в ТМ-ауто продаваха Корола 1.4 vvt-i седан турска сглобка за 16 670 лева включително 20 % ДДС. Японска сглобка на Корола 1999 год. със стария двигател 4Е-FE (преди технологията vvt-i) струваше почти 24 000 лева. Разликата в оборудването е климатик и десен еърбег, а разликата в цената е над 7 000 лева.
По първата буква от рамата се познава къде е сглобена дадена Тойота:
J - Япония
S - Англия
N - Турция
Твоя ник не е съвсем подходящ за този форум и вероятно това е причината да не ти се отделя достатъчно внимание. Затова чети сам, без да ти преразказваме случая с дефектните мотори.
nishto ti niama na nika, spoko, imame gi kade po zle. imashe daje edin s avatar na dve lizbiiki det se blijat, a hich ne mi se i spomenava avatara s Hitler(na KORD), ta i teb shte prijiveem biggrin.gif .BMWPower написа:Благодаря ти много, а отностно ника ако някой с ник АЕ-86 пише у БМВ форума и е по въпрос по който мога да му помогна, няма да ме спре ника му.... просто я има колата вкъщи и сега ще пратя собственика и, демек баща ми да си оправя колата.
inache naistina, veche baia se e izpisalo po temata za seria ot dvigateli det imat problem s piston rings.
->
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Ако не си първи собственик на Королата, трябва да се информираш от ТМ-ауто за изминали гаранционни ремонти. В началото гаранционно сменяха само компресионните сегменти, а после започнаха да сменят комплект бутала и сегменти.
Всъщност проблема с харченето на маслото се проявява най-вече при непрекъснато шофиране над 200-300 км при повечко зор на мотора. Тогава сегмента се заклещва в канала на буталото и остава заклещен в свито състояние. Ако в този момент спреш и двигателя малко изстине, има вероятност сегмента да се отпусне и да уплътнява както трябва. Не се знае дали в даден момент само един сегмент се е свил и заклещил в канала или всичките сегменти на четирите бутала са в това състояние.
Всъщност проблема с харченето на маслото се проявява най-вече при непрекъснато шофиране над 200-300 км при повечко зор на мотора. Тогава сегмента се заклещва в канала на буталото и остава заклещен в свито състояние. Ако в този момент спреш и двигателя малко изстине, има вероятност сегмента да се отпусне и да уплътнява както трябва. Не се знае дали в даден момент само един сегмент се е свил и заклещил в канала или всичките сегменти на четирите бутала са в това състояние.
Тази кола се кара предимно в града и до 3000 рпм кара я човек на 50 години в крайна сметка аз даже не сядам в нея, днеска ходих в сервиза на тойота и ми казаха да отида със сервизната книжка утре и да видим какво оправдание ще измислят, защото колата днес става на 5 години, апък и не е обслужвана при тях, като се има предвид че първото масло което и сложиха почерня за 100 км... и от тогава само Карстрол TWS се кара, колата е при нас от чисто нова.
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
чак сега прочетох темата колега.
Миналата година минах по твоя път - 1.6 vvt-i с разход в града 0.5 - 1.2 л / 1000км масло....
Гаранцията бе удължена на 5г/150х.км...
Виж http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 0%F1%EB%EE
Миналата година минах по твоя път - 1.6 vvt-i с разход в града 0.5 - 1.2 л / 1000км масло....
Гаранцията бе удължена на 5г/150х.км...
Виж http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 0%F1%EB%EE
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
[quote="ALTEZZA]
nishto ti niama na nika, spoko, imame gi kade po zle. imashe daje edin s avatar na dve lizbiiki det se blijat, a hich ne mi se i spomenava avatara s Hitler(na KORD), ta i teb shte prijiveem biggrin.gif .
inache naistina, veche baia se e izpisalo po temata za seria ot dvigateli det imat problem s piston rings.[/quote]
Molq, molq ne sa 4isti lezbijki!
Vijdal sum ednata v stanfdartno izpulnenie. Mnogo e dobra, eh tezi blondinki ot Izto4na Evropa tz, tz, tz ... biggrin.gif
nishto ti niama na nika, spoko, imame gi kade po zle. imashe daje edin s avatar na dve lizbiiki det se blijat, a hich ne mi se i spomenava avatara s Hitler(na KORD), ta i teb shte prijiveem biggrin.gif .
inache naistina, veche baia se e izpisalo po temata za seria ot dvigateli det imat problem s piston rings.[/quote]
Molq, molq ne sa 4isti lezbijki!

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 5 госта