TOYOTA CELICA 2000year 1.8 VVTI
TOYOTA CELICA 2000year 1.8 VVTI
Здравейте на всички почитатели на марката;)
В момента карам опел но мисля да мина на TOYOTA и много съм харесал новата Селика, но нямам никаква информация относно колата.
1/ Доколко е издръжлива за нашите пътища;
2/ създава ли някакви сериозни проблеми по окачването, електрониката и т.н.;
3/ Какви са разликите между USA сглобката(освен автопилота) и останалите сглобки;
4/има ли европейски сглобки и плаща ли се някакъв акциз за вноса на колата;
5/ какъв е средния разход в градски условия при спокойно каране
6/ евентуално ако някой знае колко SHIPINGA на кола от USA до Европа и евентуално размера на акцизите коуто сеплащат.
Благодаря предварително;)
В момента карам опел но мисля да мина на TOYOTA и много съм харесал новата Селика, но нямам никаква информация относно колата.
1/ Доколко е издръжлива за нашите пътища;
2/ създава ли някакви сериозни проблеми по окачването, електрониката и т.н.;
3/ Какви са разликите между USA сглобката(освен автопилота) и останалите сглобки;
4/има ли европейски сглобки и плаща ли се някакъв акциз за вноса на колата;
5/ какъв е средния разход в градски условия при спокойно каране
6/ евентуално ако някой знае колко SHIPINGA на кола от USA до Европа и евентуално размера на акцизите коуто сеплащат.
Благодаря предварително;)
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: TOYOTA CELICA 2000year 1.8 VVTI
Не мисля че има 'USA сглобка'- само японска. Има модел предназначен за Американския пазар, който е в две модификации - GT и GT-S, съответно 140 и 190 к.с. Разликите са в нивото на оборудване (повече глезотии - cruise control, Day running lights etc.) и в липсата на 6-степенна скоростна кутия за модела GT, а пък наличие на автоматик.
Окачването е доста твърдо, особено се усеща при ниска скорост, но е много 'стегнато' и дава много добра 'представа' за пътя и сцеплението.
Аз имам 140к.с., UK модел. Гори ми около 8 л/100км смесено, при добро юркане. Градско може би малко над 10. За 190 к.с. модела казват че гори около 9 смесено.
Окачването е доста твърдо, особено се усеща при ниска скорост, но е много 'стегнато' и дава много добра 'представа' за пътя и сцеплението.
Аз имам 140к.с., UK модел. Гори ми около 8 л/100км смесено, при добро юркане. Градско може би малко над 10. За 190 к.с. модела казват че гори около 9 смесено.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Не, разбирай че има само японска сглобка. Като казах UК модел, имах предвид модела за Великобритания, защото живея там. Колата я имам от година и половина и само карам, но не в България. Не мога да ти помогна с информация за акцизи, експлоатация, цени и т.н.в България, съжалявам.LoXtaR написа:Значи да разбирам че освен Японски има и Европейски сглобки?!?
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
При внос на кола над 120 киловата, винаги ще плащаш акциз.
Ако акциза не се внесе, ще ти сложат запор на колата, независимо, че е внесена от прекупвач и ти си добросъвестен купувач. Просто в момента режима е хлабав. Първо се внася колата, после се регистрира в КАТ, после в 30 дневен срок се декларира собствеността в общината и накрая идва известието за дължимия акциз. Известията за акциз закъсняха, защото обмислят как да компенсират отмяната на ДДС и мито при внос от ЕС.
Ако преди това колата е имала регистрация в ЕС, няма да плащаш мито и ДДС. В противен случай ще ги плащаш.
Всички, които след нова година вкараха коли над 120 кВ си мислят, че са минали гратис, щом вече имат БГ-регистрация в КАТ. Държавата ще си вземе акциза. Как преди нямаше случай на аванта? Държавата загуби доста пари от вноса след приемането ни в ЕС и 100 % е сигурно, че поне акциза ще си прибере.
Ако акциза не се внесе, ще ти сложат запор на колата, независимо, че е внесена от прекупвач и ти си добросъвестен купувач. Просто в момента режима е хлабав. Първо се внася колата, после се регистрира в КАТ, после в 30 дневен срок се декларира собствеността в общината и накрая идва известието за дължимия акциз. Известията за акциз закъсняха, защото обмислят как да компенсират отмяната на ДДС и мито при внос от ЕС.
Ако преди това колата е имала регистрация в ЕС, няма да плащаш мито и ДДС. В противен случай ще ги плащаш.
Всички, които след нова година вкараха коли над 120 кВ си мислят, че са минали гратис, щом вече имат БГ-регистрация в КАТ. Държавата ще си вземе акциза. Как преди нямаше случай на аванта? Държавата загуби доста пари от вноса след приемането ни в ЕС и 100 % е сигурно, че поне акциза ще си прибере.
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Дори аз разбрах че ако в Германия струва 6000 евро, това ще ти е и крайната цена като си я вкараш в БГ. Поне според това което пише фена.
Акциз няма да има защото не е мощна, мито няма да има защото е от ЕС ... и до колкото разбрах и ДДС няма да има.
Акциз няма да има защото не е мощна, мито няма да има защото е от ЕС ... и до колкото разбрах и ДДС няма да има.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] и 5 госта