На лек автомобил не виждам смисъл.
За "горски" - да.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".
Мисля че ще е полезно, ако се кара често на черен път, за да предпазва боята на капака от хвърчащи камъчета от другите автомобили. Иначе е аксесоар, който е въпрос на вкус.
То обикновено страда маската, а не капака и то основно по асфалтов път, ама за лично успокоение става.
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
2ADFHV написа: Мисля че ще е полезно, ако се кара често на черен път
Аз мисля, че е по-полезно за магистрала, където се кара с голяма скорост.
Последният път, когато се прибирах от Германия полуцих 6 удара от камъчета по капака.
Мисля да го слагам само когато ми предстои извънградско пътуване, особено по магистрала.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Да, като казахте мисля че би било приложимо и в случая който споменахте. Но според мен зависи и от начина на шофиране. За пример, нова кола на мои приятели вече цялата е на решето от камъчета защото шофьора има навика да се намира много в коли и камиони преди изпреварване.
Кики е абсолютно прав.Ударите от камъчета се получават по магистрали и шосета,а не по черни пътища.От 1984г. съм шофьор и съм сменил само 3 коли за това време.И на трите основните поражения са били точно там,където Кики е сложил дефлектора.Хареса ми и това,че може да се поставя и сваля по твой избор.
Съгласен съм с Кики и Весо - на Маздата имах 4-5 наранявания от камъчета точно в същия участък... Обаче това нещо на снимката изглежда... Абе грозно...
Дали не е по-разумно да се лепне едно фолио отгоре на капака?
Има, ама при скоростта, с която се кара по черен път, им е по-лесно да се забият в земята, отколкото да изхвърчат назад. Отделно дистанцията при движение по такъв път е доста голяма, но не заради камъчетата, а заради прахоляка. Ако пък няма прах, тогава е нужен джип .
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
Как така ги дерете тези коли , не ви знам. На дали има друг авенсис , който да е каран толкова по черни и чакълести пътища колкото моя . Има тук-там одрасквания , но нищо сериозно , сигурно ще излязат всичките с пастиране , което никога няма да направя. Рав4-ката и нея не я жаля изобщо , все още няма нито една драскотина , като излязла от магазина е. Няма как да се кара по асфалт и предницата да е съсипана от камъчета.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014