Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали - РЕШЕН - шлайф на глава
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 D-CAT 2.2 177ph (2007) изхвърля антифриз.
Здравейте. Няколко дни не ми остава време да се занимавам с колата. Днес пак ми е натоварено но и хвърлих едно око и установих следното.
При даване на контакт не светват следните индикатори на таблото: ABS , акумулатор , чек енжин (картинка на двигател) , подгревни свещи , горивен филтър , ниво на моторното масло , индикатора за налягането на маслото си свети. Освен това си спомням , че когато колата угасна стрелката на температурата падна като отсечена. На другите коли които съм имал и на нисана който имам ако двигателя е топъл още на контакт ми отчита температурата.
Та дайте насока за откриване и отстраняване на проблема с паленето.
Бушоните визуално са добре. Из багажа си имам няколко мултиметъра и пробна лампа. Явно ще трябва да ги изровя но по полезно ще е да разуча елекртическата инсталация.
Спорен ден на всички.
При даване на контакт не светват следните индикатори на таблото: ABS , акумулатор , чек енжин (картинка на двигател) , подгревни свещи , горивен филтър , ниво на моторното масло , индикатора за налягането на маслото си свети. Освен това си спомням , че когато колата угасна стрелката на температурата падна като отсечена. На другите коли които съм имал и на нисана който имам ако двигателя е топъл още на контакт ми отчита температурата.
Та дайте насока за откриване и отстраняване на проблема с паленето.
Бушоните визуално са добре. Из багажа си имам няколко мултиметъра и пробна лампа. Явно ще трябва да ги изровя но по полезно ще е да разуча елекртическата инсталация.
Спорен ден на всички.
- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Avensis T25 D-CAT 2.2 177ph (2007) изхвърля антифриз.
Провери все пак бушоните като начало...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Avensis T25 D-CAT 2.2 177ph (2007) изхвърля антифриз.
В купето имаш още един отсек с предпазители. Намира се над спирачния педал.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 D-CAT 2.2 177ph (2007) изхвърля антифриз.
Благодаря ти TATI за включването , на slowtraveler също.
Намерих табълцето над спирачния педал. 15 гнезда , двете празни , бушоните здрави. От дясно на мястото на пасаджера свалих капака под жабката и намерих някакъв компютър или поне така пише на него. Та пакета с кабели около него е пристегнат на няколко места с шведска лента кафява и си личи , че са правени някакви проверки или интервенции. Това ме поотчая защото явно има някакъв наследствен проблем с инсталацията плюс прецакан мотор. Единственото позитивно което видях е , че кабелните пакети са бандажирани доста професионално. biggrin.gif
Та за сега всичко е проверено е ОК , ама пациента е мъртъв.
Ако някой знае колко компюръра има нека да пише. А ако има и някоя схема около тях ще е чудесно.
Днеска на едно кръстовище на едно BMV X6 му беше истекло маслото. Имаше пожарна , някакви чистачи , полиция и паяк. Заключението е , че BMV може да те остави на пътя но TOYOTA никога. TOYOTA просто няма та тръгне , и ще си стоиш в къщи.
Намерих табълцето над спирачния педал. 15 гнезда , двете празни , бушоните здрави. От дясно на мястото на пасаджера свалих капака под жабката и намерих някакъв компютър или поне така пише на него. Та пакета с кабели около него е пристегнат на няколко места с шведска лента кафява и си личи , че са правени някакви проверки или интервенции. Това ме поотчая защото явно има някакъв наследствен проблем с инсталацията плюс прецакан мотор. Единственото позитивно което видях е , че кабелните пакети са бандажирани доста професионално. biggrin.gif
Та за сега всичко е проверено е ОК , ама пациента е мъртъв.
Ако някой знае колко компюръра има нека да пише. А ако има и някоя схема около тях ще е чудесно.
Днеска на едно кръстовище на едно BMV X6 му беше истекло маслото. Имаше пожарна , някакви чистачи , полиция и паяк. Заключението е , че BMV може да те остави на пътя но TOYOTA никога. TOYOTA просто няма та тръгне , и ще си стоиш в къщи.

-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 D-CAT 2.2 177ph (2007) изхвърля антифриз.
Отново здравейте. Днеска разолагам с време за колата. Изнамерих няколко мултиметъра ама точно този който търсих не намерих , както и пробната лама се е изпарила. Реших да замервам с мултиметър кое как е и установих , че бушона който бях сменил не дава верига. Извадих го и ......пак е изгорял. На капака на таблото пише EFI 20A. Благодарение на колегата Akima който е остнал разни неща в отдела за ел.инсталации разбрах , че EFI означава Eletronik Fuel Injection.
Предположих , че стававъпрос за дюзите и помпата. Разкачих четирите дюзи и двата конектора на помпата , сложих нов бушон и той пак изгоря но на таблото светнаха всички индикации за секунда. Наложи се да отида до близката бензиностанция за бушони. Едно пакетче с 6 различни бушона е 4,99 евро ....... нали съм от страната на булката взех две пакетчета и ги благослових по български.
Пак заваля но сварих да установя , че долния конектор на помпата ми окъсява. Единственото което ми идва на акъла е да разбандажирам инсталацията и да проследя този чифт къде прави бела. По добрия начин е да знам къде е другия край на чифта и така да го измеря без да разбандажирам , защото има вероятност проблема да не е в кабелите а да е в управлението. Например някой транзистор , симистор , денистор , триак или каквото там са сложили да се е опукал и директно да си окъсява.
Някой ако има други идеи моля да подскаже! Също ако някой ми изцопа наготово схема на това EFI ще се зарадвам много.
Поздрави и весели почивни дни.
Малко допънение след няколко часа инспектиране на инсталацията. В двигателното отделение всичко е наред. Кабелите са механично и електрически здрави. Въпросният пакет влиза в купето под жабката. И влизат в големия компютър , на него има четири многопинови букси разположени вертикално. На долните две са закачени кабели които идват от към двигателя. А на горните две кабелите отиват към таблото на шофьора или поне така се вижда. Когато разкача долните две букси с кабелите от двигателния отсег въросният бушон на EFI пак гори. Когато откача Най -горната клема чийто кабели идват от шофьорското място бушона НЕ гори.
Така сега въпросът е какво да правя? Да демонтирам въпросния компютър и да го отворя за оглед или да разпундя цялото табло?
Предположих , че стававъпрос за дюзите и помпата. Разкачих четирите дюзи и двата конектора на помпата , сложих нов бушон и той пак изгоря но на таблото светнаха всички индикации за секунда. Наложи се да отида до близката бензиностанция за бушони. Едно пакетче с 6 различни бушона е 4,99 евро ....... нали съм от страната на булката взех две пакетчета и ги благослових по български.
Пак заваля но сварих да установя , че долния конектор на помпата ми окъсява. Единственото което ми идва на акъла е да разбандажирам инсталацията и да проследя този чифт къде прави бела. По добрия начин е да знам къде е другия край на чифта и така да го измеря без да разбандажирам , защото има вероятност проблема да не е в кабелите а да е в управлението. Например някой транзистор , симистор , денистор , триак или каквото там са сложили да се е опукал и директно да си окъсява.
Някой ако има други идеи моля да подскаже! Също ако някой ми изцопа наготово схема на това EFI ще се зарадвам много.
Поздрави и весели почивни дни.
Малко допънение след няколко часа инспектиране на инсталацията. В двигателното отделение всичко е наред. Кабелите са механично и електрически здрави. Въпросният пакет влиза в купето под жабката. И влизат в големия компютър , на него има четири многопинови букси разположени вертикално. На долните две са закачени кабели които идват от към двигателя. А на горните две кабелите отиват към таблото на шофьора или поне така се вижда. Когато разкача долните две букси с кабелите от двигателния отсег въросният бушон на EFI пак гори. Когато откача Най -горната клема чийто кабели идват от шофьорското място бушона НЕ гори.
Така сега въпросът е какво да правя? Да демонтирам въпросния компютър и да го отворя за оглед или да разпундя цялото табло?
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Avensis T25 D-CAT 2.2 177ph (2007) изхвърля антифриз.
Търси някакво чуждо тяло, чип-тунинг, powerbox и прочее "подобрения". Откачи педала на газта и виж дали ще гори бушона без него.
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Avensis T25 D-CAT 2.2 177ph (2007) изхвърля антифриз.
Ще ти кача всичко като схеми утре,че сега се прибирам.
Наистина търси някакъв емулатор или друго неоригинално "подобрение".
Лека нощ.
Наистина търси някакъв емулатор или друго неоригинално "подобрение".
Лека нощ.

-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 D-CAT 2.2 177ph (2007) изхвърля антифриз.
Благодарско за включването. Между другото идваха двама немски разбирача с идеята да вземат от хубавичките ми парички но на финала казаха , че трява да се закара в сервиза на Toyota за да и сменят кабелите и компютрите. biggrin.gif Ослушваха се да им платя пътя и времето но аз им предложих да ги черпя голямо размито немско кафе. biggrin.gif Не че нещо ама на мене като гледам умно никой нищо не ми дава и им казах , че няма да остана задължен и ако имат някакъв проблем да ми се обадят и аз да погледам.
Това за чуждо тяло не ми мина през акъла. Аз между другото смъкнах тоя комютър. Оказа се , че е ECU .Платката е изработена прилично макар и да не е японска. Няма никакви визуални следи от увреждания или от термични шокове. До колкото открих някаква прозрачност платката е четири пластова и силовите елементи са разположени много добре така , че да не генерират топлина в една зона. Забележка може да се нарави за кутията която не е херметична. В това отношение преди 20 години изработката беше по-на ниво. Тука http://steldiesel.ru/files/avensis2.0cr-servmanual.pdf има много полезна информация за този модел. Когато е разкачен конектора Р31 с пинове от 105 до 135 бушонът EFI който се намира на талото което е разположено надлъжно на левия подкалник не гори. Единственото което е свързано с горивната система на тези пинове е EDU модула и EDU релето. Като поразгледах горе посочения документ се сетих , че докато изгаря бушона се чува църкане на реле. Сега се надявам оперативната на въпросното реле да се е прецакала по някакъв начин и да мина тънко. Другия вариянт е да замеря по някакъв начин консумацията на EDU модула но се моля да не е там проблема.
Сега погледнах и педала на газта. Представлява някакъв двоен потенциометър ама дали е логаритмичен или някакъв друг , някакви стойности или максимален ток нищо не пише. Не виждам каква е връзката му с проблема защото там само се взима стойност според положението на педала и е само базов сигнал за алгоритмите които управляват мотора , там няма как да протекат 20А. , но ще го разкача още повече , че е на проблемния Р31 конектор. Ако е от значение пиновете му са 124 , 125 , 132 , 133 , 134 и 135.
Къде да търся чуждо тяло? Инасталацията е ровена от поне двама ел.техника , като единия е пълна пародия.Сега като се замисля се чудя пиян ли съм бил да купя кола в 11 вечерта. (Добре дошъл в Германия
)
В момента ме интересува схема на предпазителите за да разбера какво точно пази този EFI бушон. Защото иначе трябва да демонтирам таблото да цепя бандажа и да проследявам сантиметър по сантиметър а сякаш няма да ми издържи нерва. Ммммм да и ако уживее ще трябва и мотор да правя. По мотора имам разни въпроси ама като му дойде времето. За сега питам само като цяло този 2AD-FHV някакъв недомислен мотор ли е или си е читав но съм го взел осакатен. Питам защото толкова ядове не съм брал нито с кола нито с микробус а бях с впечатлението , че Toyota и Honda единствено позапази качеството.
Очаквам включване а ако темата стане много дълга може би ще е добре да и се смени името , като например какво да правим с дрънгел от Германия. biggrin.gif
ПС. Днеска пак роси но гледам да напредвам. Откачих педала на газта но бушона пак си гори. Не открих и добавени устройства. След това реших да пия още едно кафе , че съм недоспал и да обмисля ситуацията. Стигнах до заключение , че поради оскъдния опит и информация търся в грешна посока. Върнах се да поогледам отново и направо щях да падна. През цялото време се мъдри насреща ми и релето EFI MAIN. След замерване установих , че релето си е здраво а бушона пази работната верига. Естествено след вадене на релето бушона не гори. Сега остава да разбера какво храни това EFI MAIN ??? Проверих и EDU модула и EDU релето. Според мене са си наред. Това EFI на 20 ампера остава да е някоя помпа за гориво в резервоара или да друго място. Ама EFI - Electronic Fuel Injection е много подвеждащо за една тъпа помпа.
Поздрави и чакам да пуснете някакъв жокер.

Това за чуждо тяло не ми мина през акъла. Аз между другото смъкнах тоя комютър. Оказа се , че е ECU .Платката е изработена прилично макар и да не е японска. Няма никакви визуални следи от увреждания или от термични шокове. До колкото открих някаква прозрачност платката е четири пластова и силовите елементи са разположени много добре така , че да не генерират топлина в една зона. Забележка може да се нарави за кутията която не е херметична. В това отношение преди 20 години изработката беше по-на ниво. Тука http://steldiesel.ru/files/avensis2.0cr-servmanual.pdf има много полезна информация за този модел. Когато е разкачен конектора Р31 с пинове от 105 до 135 бушонът EFI който се намира на талото което е разположено надлъжно на левия подкалник не гори. Единственото което е свързано с горивната система на тези пинове е EDU модула и EDU релето. Като поразгледах горе посочения документ се сетих , че докато изгаря бушона се чува църкане на реле. Сега се надявам оперативната на въпросното реле да се е прецакала по някакъв начин и да мина тънко. Другия вариянт е да замеря по някакъв начин консумацията на EDU модула но се моля да не е там проблема.
Сега погледнах и педала на газта. Представлява някакъв двоен потенциометър ама дали е логаритмичен или някакъв друг , някакви стойности или максимален ток нищо не пише. Не виждам каква е връзката му с проблема защото там само се взима стойност според положението на педала и е само базов сигнал за алгоритмите които управляват мотора , там няма как да протекат 20А. , но ще го разкача още повече , че е на проблемния Р31 конектор. Ако е от значение пиновете му са 124 , 125 , 132 , 133 , 134 и 135.
Къде да търся чуждо тяло? Инасталацията е ровена от поне двама ел.техника , като единия е пълна пародия.Сега като се замисля се чудя пиян ли съм бил да купя кола в 11 вечерта. (Добре дошъл в Германия

В момента ме интересува схема на предпазителите за да разбера какво точно пази този EFI бушон. Защото иначе трябва да демонтирам таблото да цепя бандажа и да проследявам сантиметър по сантиметър а сякаш няма да ми издържи нерва. Ммммм да и ако уживее ще трябва и мотор да правя. По мотора имам разни въпроси ама като му дойде времето. За сега питам само като цяло този 2AD-FHV някакъв недомислен мотор ли е или си е читав но съм го взел осакатен. Питам защото толкова ядове не съм брал нито с кола нито с микробус а бях с впечатлението , че Toyota и Honda единствено позапази качеството.
Очаквам включване а ако темата стане много дълга може би ще е добре да и се смени името , като например какво да правим с дрънгел от Германия. biggrin.gif

ПС. Днеска пак роси но гледам да напредвам. Откачих педала на газта но бушона пак си гори. Не открих и добавени устройства. След това реших да пия още едно кафе , че съм недоспал и да обмисля ситуацията. Стигнах до заключение , че поради оскъдния опит и информация търся в грешна посока. Върнах се да поогледам отново и направо щях да падна. През цялото време се мъдри насреща ми и релето EFI MAIN. След замерване установих , че релето си е здраво а бушона пази работната верига. Естествено след вадене на релето бушона не гори. Сега остава да разбера какво храни това EFI MAIN ??? Проверих и EDU модула и EDU релето. Според мене са си наред. Това EFI на 20 ампера остава да е някоя помпа за гориво в резервоара или да друго място. Ама EFI - Electronic Fuel Injection е много подвеждащо за една тъпа помпа.
Поздрави и чакам да пуснете някакъв жокер.
- G.Panayotov
- Мнения: 153
- Регистриран на: 28 Сеп 2015 17:05
- Местоположение: Варна
- Получена благодарност: 1 път
Avensis T25 D-CAT 2.2 177ph (2007) изхвърля антифриз.
За съжаление не мога да ти помогна с проблема който имаш, не е в моята компетенция.Iliyа Damyanov написа: За сега питам само като цяло този 2AD-FHV някакъв недомислен мотор ли е или си е читав но съм го взел осакатен. Питам защото толкова ядове не съм брал нито с кола нито с микробус а бях с впечатлението , че Toyota и Honda единствено позапази качеството.
Очаквам включване а ако темата стане много дълга може би ще е добре да и се смени името , като например какво да правим с дрънгел от Германия. biggrin.gif![]()
Но като собственик на Avensis с 2AD-FHV от вече 7ма година и близо 80000км. мога да ти кажа че съм повече от доволен (само ме дразнят фаровете че не светят добре). Колата е на 240000км. DPF-а още е жив :-D
По родните пътища и горива нещата които съм правил са смяна на два тампона на носач един шарнир, чистене на ЕГР и консумативи като 3 комплекта дискове и накладки, масло и филтри.
Колата не се кара спокойно, от две години предимно градско, даже имаше средна телесна повреда след като баща ми я вкара в една канавка (там вече застрахователите оправяха щетите).
Личното мое мнение е, че модела и двигателя са сполучливи, но си случил на изтромозен и не поддържан егземпляр.
°Toyota Avensis T25 D-CAT Executive 2AD-FHV
°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++
°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 D-CAT 2.2 177ph (2007) изхвърля антифриз.
Това горното ми дава лек кураж като и отстраня всички мизерии да я задържа поне година и половина до следващия ТЮВ. В момента много съм и набрал , не можа и седмица да изкара.
Така сега инсталацията. Мисля , че намерих проблема но не знам как да го отстраня. Има си помпа в резервоара и това EFI е за нея. Разкачих буксата и при замерване и двата кабела дават късо към маса и помежду си. Бъпросните влизат под мокета в посока дясната колонка но не мога да го проследя. Изкарах праговете набързо но не си личи да се включва в пакета който минава там. Вънка вали и не става да се работи. Дебна като само роси да свърша нещо.
Та в момента ако някой знае от къде минава този кабел да си признава докато спре да вали. biggrin.gif По-важно ми е дали има нещо друго включено на тази верига , защото е вариянт да пусна нов кабел от релето вместо да осакатя мокета. Приемам всякакви идеи. Като спре да вали мисля най напред да захраня някак помпата директно и да видя дали ще оживее.
Пак поздрави.
Така сега инсталацията. Мисля , че намерих проблема но не знам как да го отстраня. Има си помпа в резервоара и това EFI е за нея. Разкачих буксата и при замерване и двата кабела дават късо към маса и помежду си. Бъпросните влизат под мокета в посока дясната колонка но не мога да го проследя. Изкарах праговете набързо но не си личи да се включва в пакета който минава там. Вънка вали и не става да се работи. Дебна като само роси да свърша нещо.
Та в момента ако някой знае от къде минава този кабел да си признава докато спре да вали. biggrin.gif По-важно ми е дали има нещо друго включено на тази верига , защото е вариянт да пусна нов кабел от релето вместо да осакатя мокета. Приемам всякакви идеи. Като спре да вали мисля най напред да захраня някак помпата директно и да видя дали ще оживее.
Пак поздрави.
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Avensis T25 D-CAT 2.2 177ph (2007) изхвърля антифриз.
Не пипай мокета.
Помпата е това:

Да не говориш за пакета да студено време:
Очаквай включване от мен скоро.
Моля спри да "замерваш" - ел. величини се измерват.
EDIT
Качих ти:
Второто е ръководство за ремонт на Lexus IS220d - той е със същия мотор.
Маунтваш .iso файла и отваряш с IE 8,9 или 10:
Помпата е това:
Да не говориш за пакета да студено време:
Ето и всички "помпи" в твоята кола:87260 PUMP ASSY, HEATER
87260-05020 COLD AREA SPEC.-EUROPE&W/STOVE HEATER 1 € 415.38
87378A PIPE, EXHAUST
87378-05030 COLD AREA SPEC.-EUROPE&W/STOVE HEATER 1 € 42.32
87378B PIPE, EXHAUST, NO.2
87378-05040 COLD AREA SPEC.-EUROPE&W/STOVE HEATER 1 € 42.32
87408A PUMP SUB-ASSY, FUEL
87408-0D011 COLD AREA SPEC.-EUROPE&W/STOVE HEATER 1 € 333.06
87441C MUFFLER
► Виж съдържание

Моля спри да "замерваш" - ел. величини се измерват.
EDIT
Качих ти:
Второто е ръководство за ремонт на Lexus IS220d - той е със същия мотор.
Маунтваш .iso файла и отваряш с IE 8,9 или 10:
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 D-CAT 2.2 177ph (2007) изхвърля антифриз.
Здравей Akima!
Не знам нищо за зимния пакет. Колата я имам от десетина дни. Просто предположих , че в резервоара има електрическа помпа която подкача до тая която си посочил. В случая не знам какво точно захранва релето EFI MAIN и за сега не намирам точно описание на инсталацията. Вероятно се поуморих и не внимавам какво правя отделно си вали два дена и на открито не става да се върши работа ама не ме свърта.
Интересно е какво има в резервоара защото при издъппан конектор пак си отчита нивото на горивото.
Благодарности за помоща! Надявам се да се реванширам.
Не знам нищо за зимния пакет. Колата я имам от десетина дни. Просто предположих , че в резервоара има електрическа помпа която подкача до тая която си посочил. В случая не знам какво точно захранва релето EFI MAIN и за сега не намирам точно описание на инсталацията. Вероятно се поуморих и не внимавам какво правя отделно си вали два дена и на открито не става да се върши работа ама не ме свърта.
Интересно е какво има в резервоара защото при издъппан конектор пак си отчита нивото на горивото.
Благодарности за помоща! Надявам се да се реванширам.
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Avensis T25 D-CAT 2.2 177ph (2007) изхвърля антифриз.
Има датчик за отчитане на нивото естествено.
Търся ти точна диаграма - до 1-2 дни ще и намеря надявам се.
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 D-CAT 2.2 177ph (2007) изхвърля антифриз.
Пак здравейте.
При мене пациента още е мъртъв. ECU-то се води ENGIN CONTROL TOYOTA 89661-05821 модел DENSO MB 175800-8333. Не можах да намеря диаграми за това управление и поразплетох инсталацията. Оказа се , че проблемното EFI представлява нещо като захранваща шина която подава +12в на ECU-то. В моя случай е пин 111 на четръртия куплунг и се води В+ . На тази шина са закачени модули и датчици които от своя страна връщат сигнал към ECU. При мене са закачени МАF сензор , EGR , температурен датчик който е навит на блока , датчик на турбото , пета дюза , още някаква джаджа която е към EGR системата но е от страната на турбото и има топлообменник за изгорелите газове , оперативната на EDU релето , със сигурност има и още нещо. Всички тия нещица ги намирам да са в прекрасно здраве но може и да греша. Когато изкарам четвъртия куплунг и измеря въпросното В+ на 111 пин ми дава стабилна маса и на контакт и без контакт , което от своя страна води до изпушването на бушона. Този факт много ме притеснява защото може да се окаже прецакано ECU. А в предвид , че инсталацията е ровена може и да не е първото прецакано ECU. Въпросът е следният има ли някой представа как да установя дали ECU-то е изправно? И ако е дало фира каква е причината? Често срещан проблем ли е да дефектира ECU-то?
Някой знае ли какъв е този WIPER MOTOR и къде се намира? Видях на диаграми за Corola и RAV4 , че го има но нищо не ми говори. За съжаление техните инсталации и ECU са различни макар и със същия мотор. Май ще трябва да спра застраховката и да търся някакъв алтернативен транспорт защото се заформя дълъг застой на Авенсиса.
Поздрави.
При мене пациента още е мъртъв. ECU-то се води ENGIN CONTROL TOYOTA 89661-05821 модел DENSO MB 175800-8333. Не можах да намеря диаграми за това управление и поразплетох инсталацията. Оказа се , че проблемното EFI представлява нещо като захранваща шина която подава +12в на ECU-то. В моя случай е пин 111 на четръртия куплунг и се води В+ . На тази шина са закачени модули и датчици които от своя страна връщат сигнал към ECU. При мене са закачени МАF сензор , EGR , температурен датчик който е навит на блока , датчик на турбото , пета дюза , още някаква джаджа която е към EGR системата но е от страната на турбото и има топлообменник за изгорелите газове , оперативната на EDU релето , със сигурност има и още нещо. Всички тия нещица ги намирам да са в прекрасно здраве но може и да греша. Когато изкарам четвъртия куплунг и измеря въпросното В+ на 111 пин ми дава стабилна маса и на контакт и без контакт , което от своя страна води до изпушването на бушона. Този факт много ме притеснява защото може да се окаже прецакано ECU. А в предвид , че инсталацията е ровена може и да не е първото прецакано ECU. Въпросът е следният има ли някой представа как да установя дали ECU-то е изправно? И ако е дало фира каква е причината? Често срещан проблем ли е да дефектира ECU-то?
Някой знае ли какъв е този WIPER MOTOR и къде се намира? Видях на диаграми за Corola и RAV4 , че го има но нищо не ми говори. За съжаление техните инсталации и ECU са различни макар и със същия мотор. Май ще трябва да спра застраховката и да търся някакъв алтернативен транспорт защото се заформя дълъг застой на Авенсиса.
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 7 госта