Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?
Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?
Здравейте,
от известно време забелязах по различно поведение на колата м/у 2000 и 3000 оборота.
На по-голяма предавка се усеща повече, също така, когато колата не е загряла се усеща в пъти повече.
Във въпросните обороти колата е доста по-мудна и спъната.
Мислех си дали някой е имал подобен проблем, и дали имате идея от какво може да е?
Аз си мисля за:
1.дебитомер;
2.ламда сонда;
3.дросел.
Благодаря Ви за помощта.
От София съм.
от известно време забелязах по различно поведение на колата м/у 2000 и 3000 оборота.
На по-голяма предавка се усеща повече, също така, когато колата не е загряла се усеща в пъти повече.
Във въпросните обороти колата е доста по-мудна и спъната.
Мислех си дали някой е имал подобен проблем, и дали имате идея от какво може да е?
Аз си мисля за:
1.дебитомер;
2.ламда сонда;
3.дросел.
Благодаря Ви за помощта.
От София съм.
Последно промяна от fds89 на 11 Апр 2016 23:53, променено общо 4 пъти.
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TS (192Hp) 2004
Corolla E12 1.8 VVTL-i TS (192Hp)
Изчисти си дебитомера,вероятността да се реши проблема е доста висока,моята ги правеше тия номера само ,че на 1зз мотора.Беше мудна,при потегляне трябваше да припомпвам на педала няколко пъти докато тръгне нормално.Свали дебитомера,и със спрей за почистване на дискове (обезмаслител) го измий вътре

През това време махни клемата на акумулатора за 10-тина минути за да се изчисти компютъра и виж ще има ли разлика

През това време махни клемата на акумулатора за 10-тина минути за да се изчисти компютъра и виж ще има ли разлика
Corolla E12 1.8 VVTL-i TS (192Hp)
Благодаря за предложението.
Днес ще си купя такъв спрей за почистване на дебитомери и ще пробвам.
А за компютъра имам OBD кабел и съм я сканирал - няма грешки.
Днес ще си купя такъв спрей за почистване на дебитомери и ще пробвам.
А за компютъра имам OBD кабел и съм я сканирал - няма грешки.
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TS (192Hp) 2004
Corolla E12 1.8 VVTL-i TS (192Hp)
Не става въпрос за грешки в компютъра,а за записани работни стойности на дебитомера,които трябва да се анулират и след като си изчистил дебитомера,да си запише новите. 

- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?
Почистване със подходящ спрей,а не с каквото ви попадне:

Диагностика с Techstream 10 - наличие на DTC.
Чистене на ръка.
Още:
- OCV филтър - смяна.
- PCV - проверка.
Непопълнени данни: - Данни за колата?
- Сработва ли Lift-ът - сменени ли са болтовете навреме?
Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?
Това с дебитомера (кислороден датчик) го пробвах, нямаше особен ефект.
На първо време мисля да погледна тези филтри:
OCV филтър - смяна.
PCV - проверка.
Като се разчетох за тях разбрах колко са важни, имам колата от 30к километра, преди това е обслувана в ТМАуто, дано да не е късно, за смяната им.
Akima, не разбрах какво точно имаш предвид с това "Сработва ли Lift-ът - сменени ли са болтовете навреме?", за кой болтове говориш, лифта сработва. BTW мерси за поста горе.
На първо време мисля да погледна тези филтри:
OCV филтър - смяна.
PCV - проверка.
Като се разчетох за тях разбрах колко са важни, имам колата от 30к километра, преди това е обслувана в ТМАуто, дано да не е късно, за смяната им.
Akima, не разбрах какво точно имаш предвид с това "Сработва ли Lift-ът - сменени ли са болтовете навреме?", за кой болтове говориш, лифта сработва. BTW мерси за поста горе.
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TS (192Hp) 2004
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?
Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?
Ще дам малко инфо:
Преди 1500 км смених маслото с по гъсто 10w40 на статойл, проблема си го имаше и преди, но като че ли сега се усеща повече. Смених маслото с по гъсто защото ми губеше масло по литър на 15 хиляди. Преди това карах с 5w40 castrol magnatec C3. Също така имам въпрос като отворя това:

Има ли гарнитура, как се казва тази гарнитура, има ли я в повечето магазини.
Като почетох из форума видях че за тази кола препоръчителното масло е 10w60 или 5W-30 A1, проблем ли е според вас да карам с 10w40 или да го сменям пак с Castrol 5W-30 A1
Преди 1500 км смених маслото с по гъсто 10w40 на статойл, проблема си го имаше и преди, но като че ли сега се усеща повече. Смених маслото с по гъсто защото ми губеше масло по литър на 15 хиляди. Преди това карах с 5w40 castrol magnatec C3. Също така имам въпрос като отворя това:

Има ли гарнитура, как се казва тази гарнитура, има ли я в повечето магазини.
Като почетох из форума видях че за тази кола препоръчителното масло е 10w60 или 5W-30 A1, проблем ли е според вас да карам с 10w40 или да го сменям пак с Castrol 5W-30 A1
Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TS (192Hp) 2004
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?
Да, и се вижда на снимката.
Казва се гарнитура за "това" .
Не, може да я поръчаш при колегата от форума или в Тойота.
Corolla E12 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2004 TS - мудна между 2000 и 3000 оборота ?
Здравейте отново колеги, днес смених свещите с denso sk20r11 защото през идните дни ми даде следните грешки:

От първата снимка се вижда че има грешка в запалването на 3 ти цилиндър, обаче не бях сигурен свещ или бобина и е и за това размених бобината на 3 и 4 ти. Следователно ако даде грешка в 3-ти е свещ, ако даде в 4 е бобина. От 2-та снимка се вижда, че даде грешка в 3 ти.

След смяната обаче нещата не се оправиха много, когато колата работи на празен ход и отидеш до ауспуха, през няколко секунди се чува по силна детонация.
Майстора ми каза че това може да е от MAF сензора също така от изгорели клапани или леглата им. Въпроса ми е някой да препоръча качествена диагностика на двигателя за СОФИЯ, с която могат да разберат дали е MAF-а или е друго, звънях на TM auto, 130лв. и след 2 седмици запазен час, което не ме устройва.
Помагайте че не се издържа, като ми е болна колата

От първата снимка се вижда че има грешка в запалването на 3 ти цилиндър, обаче не бях сигурен свещ или бобина и е и за това размених бобината на 3 и 4 ти. Следователно ако даде грешка в 3-ти е свещ, ако даде в 4 е бобина. От 2-та снимка се вижда, че даде грешка в 3 ти.

След смяната обаче нещата не се оправиха много, когато колата работи на празен ход и отидеш до ауспуха, през няколко секунди се чува по силна детонация.

Майстора ми каза че това може да е от MAF сензора също така от изгорели клапани или леглата им. Въпроса ми е някой да препоръча качествена диагностика на двигателя за СОФИЯ, с която могат да разберат дали е MAF-а или е друго, звънях на TM auto, 130лв. и след 2 седмици запазен час, което не ме устройва.
Помагайте че не се издържа, като ми е болна колата

Toyota Corolla 1.8 VVTL-i TS (192Hp) 2004
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта