Avensis T22 /1997–2003/ - предимства и недостатъци - обща
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Кихалките честно казано не могат да компенсират липсата на "здравина" на колектора. Те са гадни сами по себе си защото в зависимост от начина за измерване на въздуха са потенциален източник на проблеми. Да можи и да отърват колектора но за мен не са опция.
А относно ГИ-то, разликата е че при него газ има само в един относително малък участък на колектора (разбира се в зависимост от монтажа и кадърноста на газаджията) между щуцера на дюзата и клапана.Пак може да припука но почти няма газ за да направи поразия. При обикновенната целия колектор е пълен с газ и енергията на "кабума" е сериозна. Имал съм Ауди 5000 с мех.инжекцион и се бях вкарал в многосерийна високобюджетна сапунка заради гърмежи и калпави ремонти.
А относно ГИ-то, разликата е че при него газ има само в един относително малък участък на колектора (разбира се в зависимост от монтажа и кадърноста на газаджията) между щуцера на дюзата и клапана.Пак може да припука но почти няма газ за да направи поразия. При обикновенната целия колектор е пълен с газ и енергията на "кабума" е сериозна. Имал съм Ауди 5000 с мех.инжекцион и се бях вкарал в многосерийна високобюджетна сапунка заради гърмежи и калпави ремонти.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Всички са чували ама тия дето са ги виждали явно веднага след това умират защото живи свидетели няма . И пак да си кажа любимия ми случай на брат ми с ладата . Та на него му прегоряха 2 клапана на бензин ! И ся ко праиме ? Спираме бензина защото гори клапани ? Не просто сменяваме майстора !mafiota написа:.............
За калпаните и LPG при VVT и аз съм чувал неблагоприятни неща
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Отбележете, че графиката ще е подобна за всеки автомобил, но това не значи, че на 60км/ч автомобила е по-неикономичен отколкото при движение с 90км/ч....
Причината е проста: при смесен режим (градско/извънградско) правя средна скорост 40-45км/ч, но тази средна скорост е постигната с много спирания (загуба на енергия) и ускорявания. Ако в града направя средна скорост 30км/ч то разхода ми ще е около 10л/100км не заради друго, а заради многото работа на място..
Докато ако карам с 90км/ч извънградско (за да постигна такава средна скорост) то въпреки че разхода е по-висок, но цялата енергия на горивото отива само за покриване на загубите от съпротивление/триене, и нямам загуби за греене на дисковете и спирачките...
Ако извънградско карам с 40-50км/ч на 6-та извънградско, средния ми разход ще е под този с 90км/ч.
Причината е проста: при смесен режим (градско/извънградско) правя средна скорост 40-45км/ч, но тази средна скорост е постигната с много спирания (загуба на енергия) и ускорявания. Ако в града направя средна скорост 30км/ч то разхода ми ще е около 10л/100км не заради друго, а заради многото работа на място..
Докато ако карам с 90км/ч извънградско (за да постигна такава средна скорост) то въпреки че разхода е по-висок, но цялата енергия на горивото отива само за покриване на загубите от съпротивление/триене, и нямам загуби за греене на дисковете и спирачките...
Ако извънградско карам с 40-50км/ч на 6-та извънградско, средния ми разход ще е под този с 90км/ч.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Авенсис 1 "+ -"
Здравейте колеги.
Моето скромно мнение за Авенсис 1 (след 8 години и малко повече от 90 х. км. из милата Родина) е, че плюсовете са много повече от минусите. Говоря за бензинов автомобил със стария двигател (4А-FE), а не за VVT-i (нямам преки наблюдения). Авенсис 1 е кола със много здраво и стабилно окачване, возията е мека и комфортна. Разхода на гориво е доста добър за такава голяма кола. Сложих газов инжекцион преди 25 х. км. и мога само да кажа, че съжелявам, че не съм го сложил веднага след покупката . . . Въпреки, че карам доста малко километри за година - определено си заслужава (мое мнение).
От Авенсис 1 не може да се очаква да е кола със спортен дух, но и предназначението й не е такова. От тази кола можете да очаквате да придвижвате Вас и семейството Ви безпроблемно, комфортно и с ниски експлоатационни разходи. Мнението ми е за автомобила, който купих преди доооста . . . дооооста време и който беше в много добро състояние. Не знам обаче сега ако човек си купи толкова стара кола в какво състояние ще е и какво може да очаква новия й собственик . . .?!?!?
Като цяло Авенсис-а е изработен доста качествено - вътре материалите на 17 годишен автомобил изглеждат много по-добре отколкото на по-съвременните пластмасарки (т.нар. еднодневки), тапицерията на седалките е от материал, който не се захабява, протрива и къса с времето, таблото е солидно и качествено - не съм виждал Авенсис 1 със спукано или скърцащо табло.
Е, разбира се всичко зависи от това кой и как е поддържал колата . . . Без да обиждам притежателите на други марки автомобили, но Авенсис не си купува човек, който е безхаберен към колата си, към себе си и към околните . . . .
Грижете се за автомобила си (не му робувайте) и той ще Ви се отплати подобаващо с времето!
Много безаварийни километри на всички колеги!!!
Моето скромно мнение за Авенсис 1 (след 8 години и малко повече от 90 х. км. из милата Родина) е, че плюсовете са много повече от минусите. Говоря за бензинов автомобил със стария двигател (4А-FE), а не за VVT-i (нямам преки наблюдения). Авенсис 1 е кола със много здраво и стабилно окачване, возията е мека и комфортна. Разхода на гориво е доста добър за такава голяма кола. Сложих газов инжекцион преди 25 х. км. и мога само да кажа, че съжелявам, че не съм го сложил веднага след покупката . . . Въпреки, че карам доста малко километри за година - определено си заслужава (мое мнение).
От Авенсис 1 не може да се очаква да е кола със спортен дух, но и предназначението й не е такова. От тази кола можете да очаквате да придвижвате Вас и семейството Ви безпроблемно, комфортно и с ниски експлоатационни разходи. Мнението ми е за автомобила, който купих преди доооста . . . дооооста време и който беше в много добро състояние. Не знам обаче сега ако човек си купи толкова стара кола в какво състояние ще е и какво може да очаква новия й собственик . . .?!?!?
Като цяло Авенсис-а е изработен доста качествено - вътре материалите на 17 годишен автомобил изглеждат много по-добре отколкото на по-съвременните пластмасарки (т.нар. еднодневки), тапицерията на седалките е от материал, който не се захабява, протрива и къса с времето, таблото е солидно и качествено - не съм виждал Авенсис 1 със спукано или скърцащо табло.
Е, разбира се всичко зависи от това кой и как е поддържал колата . . . Без да обиждам притежателите на други марки автомобили, но Авенсис не си купува човек, който е безхаберен към колата си, към себе си и към околните . . . .
Грижете се за автомобила си (не му робувайте) и той ще Ви се отплати подобаващо с времето!
Много безаварийни километри на всички колеги!!!
Avensis T22 /1997–2003/ - предимства и недостатъци - обща
И аз съм на същото мнение с изключение на пластмасата на таблото по-точно към предното стъкло /обдухването на предното стъкло/.SAMOOEL написа:Здравейте колеги.
Тази пластмаса е много некачествена бързо се пука и решетката на въздуховодите се руши от топлината.
Всичко друго си е на ниво.
Последно промяна от Akima на 03 Фев 2016 13:49, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 31 Мар 2016 08:42
- Местоположение: Плевен
Съвет за покупка на Авенсис Т22 2.0 дизел
Здравейте,колеги моля ви за съвет,тъй като след изчетените теми съм леко раздвоен.Въпросът ми е за Тойота Авенсис т 22 комби,насочил съм се към дизеловия двигател 2.0 110 к.с.,(от какви "болежки" страдат масово и на кое,освен състоянието на двигателя да обърна внимание при огледа?) и то към конкретен автомобил,бихте ли хвърлили едно око на тази обява:
http://www.cars.bg/c1560140
Благодаря предварително
http://www.cars.bg/c1560140
Благодаря предварително
Последно промяна от TATI на 31 Мар 2016 09:13, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие. Запознайте се с правилата на форума! Прочетете важните теми! Добре дошъл!
Причина: Променено заглавие. Запознайте се с правилата на форума! Прочетете важните теми! Добре дошъл!
Avensis T22 /1997–2003/ - предимства и недостатъци - обща
Здравейте,
кандидат колега съм в този форум. Харесах си една Toyota Avensis 1.6 110 к.с, 4A-FE мотор, 1999 година, комби.
Капарирах я дори от частно лице в Пловдив. Но има няколко неща, които ме притесняват и реших да ви попитам тук докато изчаквам да станат документите за прехвърлянето преди да я взема.
1. При движение на скорост при отпускане педала на газта се чува странен шум в двигателният отсег - отпред в дясно. Шума е наподобяваш виене или бучене като при неизправно гърне. Това се случва единствено при отпускане на газта (ако натисна съединителя - всичко изчезва при отпусната газ) - при подаване на газ - няма такъв шум. Майстор на продавача каза, че това било от тампоните на двигателя, които били рециклирани, а не оригинални. Рециклирали ги някъде в Пловдид - каза мястото но не го запомних. Въпроса ми е: възможно ли е причината да бъде тази или има нещо по-сериозно, което да излезе след това - съединител, скоростна кутия или нещо друго?
2. Газовата уредба е италианска REG и забелязах, че на празен ход при почти загрял двигател (около 90%) има постоянно колебание на оборотите - не много но се усеща в купето. Някой знае ли дали имат някъде по сервизите софтуер за тази марка, защото по-думите на "майстора" трябвало да се закачи и да се оправят през компютър.
3. търся си предна горна броня (черната) - съвет от къде да я взема - нова или може да се намери от някъде втора употреба? Гледам по сайтовете е около 120 лв само горната част: http://store.emk-33.com/product/413942/ ... -1997.html
Ще се радвам да споделите мнения за проблемите, които наблюдавам и ако не са толкова страшни и могат да се оправят - ще ставам собственик на тази кола.
Благодаря Ви!
кандидат колега съм в този форум. Харесах си една Toyota Avensis 1.6 110 к.с, 4A-FE мотор, 1999 година, комби.
Капарирах я дори от частно лице в Пловдив. Но има няколко неща, които ме притесняват и реших да ви попитам тук докато изчаквам да станат документите за прехвърлянето преди да я взема.
1. При движение на скорост при отпускане педала на газта се чува странен шум в двигателният отсег - отпред в дясно. Шума е наподобяваш виене или бучене като при неизправно гърне. Това се случва единствено при отпускане на газта (ако натисна съединителя - всичко изчезва при отпусната газ) - при подаване на газ - няма такъв шум. Майстор на продавача каза, че това било от тампоните на двигателя, които били рециклирани, а не оригинални. Рециклирали ги някъде в Пловдид - каза мястото но не го запомних. Въпроса ми е: възможно ли е причината да бъде тази или има нещо по-сериозно, което да излезе след това - съединител, скоростна кутия или нещо друго?
2. Газовата уредба е италианска REG и забелязах, че на празен ход при почти загрял двигател (около 90%) има постоянно колебание на оборотите - не много но се усеща в купето. Някой знае ли дали имат някъде по сервизите софтуер за тази марка, защото по-думите на "майстора" трябвало да се закачи и да се оправят през компютър.
3. търся си предна горна броня (черната) - съвет от къде да я взема - нова или може да се намери от някъде втора употреба? Гледам по сайтовете е около 120 лв само горната част: http://store.emk-33.com/product/413942/ ... -1997.html
Ще се радвам да споделите мнения за проблемите, които наблюдавам и ако не са толкова страшни и могат да се оправят - ще ставам собственик на тази кола.
Благодаря Ви!
Последно промяна от Akima на 19 Май 2016 21:59, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Добре дошъл.Моля прочети правилата и ползвай търсачката.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Добре дошъл.Моля прочети правилата и ползвай търсачката.
Toyota Avensis 1.8 VVTi 2001
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта