Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от SFINKS » 25 Мар 2016 10:21

Пропускате че таргета на Приус и останалите хибриди не е Европа а Северна Америка и Япония , в Европа хибридите нямат особен шанс с/у дизелите..Затова и в Европа се продават стотици пъти повече дизели отколкото хибриди . В Япония и Северна Америка ще е обратното просто защото там няма дизели..Или пък на другият полюс ходи продай хибрид в Саудитска Арабия , ще ти се смеят всички biggrin.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
BOz
Мнения: 4535
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 199 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 25 Мар 2016 15:59

nowyaris написа: И защо някой ще реши да си купи дизелов Голф,Пежо,Ситроен или Фиат вместо хибриден Аурис.
Поради простата причина, че иска Голф, 308 или Ц4.
И аз се чудя кой нормален ще даде десетки хиляди за Ярис, ама все има такива хора, че ги дават. Може сам да потвърдиш.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от nowyaris » 25 Мар 2016 16:22

BOz написа:
nowyaris написа: И защо някой ще реши да си купи дизелов Голф,Пежо,Ситроен или Фиат вместо хибриден Аурис.
Поради простата причина, че иска Голф, 308 или Ц4.
И аз се чудя кой нормален ще даде десетки хиляди за Ярис, ама все има такива хора, че ги дават. Може сам да потвърдиш.
Да,така е , виж около тебе колко Яриси карат хората-от нови че по-нови.А и не толкова нови вече,ама до скоро са били нови. И виж колко Приуси.И си направи изводи кои са повече - нормалните или ненормалните. :thumbsup:
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от Japanese_fever » 25 Мар 2016 16:54

Kiki написа:
iovkito написа: Четохте ли за новия приус , който ще се зарежда от ел.мрежата? Минава 35 км само на батерия. От нас до работното ми място са точно 33 км , как да не се замисли човек. :)
Когато го направят да изминава 350 км с едно зареждане на ток, тогава ще започна да се замислям, ако съм жив. :)
Ще си жив, спокойно, но може да не е Тойота, а някоя друга марка. В момента Тесла Модел S 60 прави 335 км, а новия Модел S 85D - 435 км.
https://www.teslamotors.com/blog/drivin ... l-s-family
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
BOz
Мнения: 4535
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 199 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 25 Мар 2016 18:11

nowyaris написа: Да,така е , виж около тебе колко Яриси карат хората-от нови че по-нови.А и не толкова нови вече,ама до скоро са били нови. И виж колко Приуси.И си направи изводи кои са повече - нормалните или ненормалните. :thumbsup:
Значи да гледам колко са нормалните хора с Голфове и тия ненормалните с Яриси. Просто ти следвам логиката.
А, да и между другото се продават повече Ярис хибрид от колкото Ярис дизел, пак спрямо статистиката. biggrin.gif
И накрая пак да се върнем, защото все си заравяш главата в земята и може да зададеш елементарния въпрос, отново от детската градина. Щом се продават повече Яриси от С-класи, значи С-класата не става за нищо и е важно да се изтъкне Яриса какъв автомобил е.
Въпреки, че не мога да разбера кой ще даде 20к за Ярис. Наистина не мога да го разбера. Особено в тази тема, за която се говори за икономически изгодно нещо. Хайде да кажеш, че си дал 20к за С-класа да го разбера. Да си купиш Голф за 20к отново някак си да го разбера. Ама да дадеш 20к за Ярис. Ами не мога да го разбера. Точно както ти не може да разбереш защо някои хора си купуват хибриди. С тази разлика, че хибрида е по-евтината алтернатива в експлоатационен живот от дизела, ама ти това не може да го разбереш. Ама някои хора са склонни да дадат 20к за Ярис. По принцип. И тия какви са отново не мога да го разбера. Вместо да си купят една Дачийка и с останалите пари да я карат 10 години. worthy.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от nowyaris » 25 Мар 2016 21:24

Гледай колко са хората с нови Голфове и нови Яриси спрямо хората с нови Приуси.Колко хора познаваш около теб с Ярис Дизел и колко с Ярис Хибрид.Относно примерите с С-класа и Голф не знам къде ги има чисто нови за по 20 хиляди.Ако знаеш кажи ми и аз веднага ще сменя Яриса за някоя от тези двете.Аз съм си купил за 24 хилки нова кола от магазина преди 8 години и все още е като нова като освен покупната цена съм дал по нея освен за консумативи цифром и словом 90 ЕВРО по нея.Ти непрекъснато обесняваш колко е изгоден финансово приуса,но говориш за закупена УПОТРЕБЯВАНА кола.Купи си в Понеделник един чисто нов за 60 хилки и ела пак да ми обесняваш къде съм си заровил главата.Ако разговора е за коли втора употреба там нещата са коренно различни,но хората ти казаха че 10 годишен бензинов на газ е икономически най-изгоден.
ПП. За Дачията си прав.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
BOz
Мнения: 4535
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 199 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 25 Мар 2016 23:23

Очевидно не знаеш какво се говори. Аз ти казах - ако имаше Голф и всички останали коли в този клас хибрид, продажбите на дизели в Европа ще спаднат главоломно. Пък ти продължавай да се заблуждаваш колкото си искаш. Човек като е решил да си купи Голф, не може да му продадеш Аурис, въпреки, че има хибридна версия. Много по-силен е избора на марка автомобил от колкото дали да бъде дизел, бензин или друг тип задвижване. Проумей го това. Е как ако аз съм решил да си взема Голф, то как да взема хибрид? Пък после давай примери от детската градина, че там ще върви толкова повърхностно мислене. Ако всички гледаха само цената, нямаше да купуват ни Голф, ни 308, ни Панда, че и Ярис. Ако аз съм решил да взема Голф, то ще гледам най-удачния вариант, обикновено дизел. Ако аз съм решил да купувам Аурис, то ще взема хибрида, защото излиза по-изгодно в крайна сметка. Факт.
п.п.
Почти никога няма да дам 60к за нов Приус. Още повече няма да дам 24к за Ярис.
п.п.2
За мен един 20 годишен автомобил на газ е по-икономически изгоден. А да не притежаваш автомобил е най-икономически изгодно.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

mirott
Мнения: 2141
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от mirott » 25 Мар 2016 23:26

Хаха, чакаме ли нов Приус в понеделник? Едва ли...не е икономичеки изгодно да е нов. Я кажи колко пари си записал в тефтера за разходи откак го имаш, Boz?

Аватар
BOz
Мнения: 4535
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 199 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 26 Мар 2016 12:18

Никоя кола не е икономически изгодна да е нова. Била тя Приус, Ярис или Логан.
Специфицирай изискването ти за разходите. Примерно трябват ли ти разходи като членство в СБА, скоба в синя зона, или пък лепене на предна лява гума заради забит винт? А защо не и автомивките да кажем? Защото за мен всяка една стотинка дадена по колата е разход. За друг ако сменят двигателя тогава го пишат в графа разход. За това специфицирай по-конкретно изискването ти, за да мога да отговоря по-точно.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от nowyaris » 26 Мар 2016 18:20

Новата кола е икономически много изгодна-който твърди обратното греши.Проблема е че е скъпа.Но това не я прави неизгодна , а недостижима.Темата се върти около въпроса коя нова кола е по изгодна-хибридната или конвенционалната.Нов Ярис със нормалните екстри и 3 цилиндъра с среден разход 5,5-около 24 хилки.Същия Ярис хибриден-доста над 30 хилки.Сега да не почнете :ама автомат,аМА ТЕЗ ЕКСТРИ,ДРУГИ ЕКСТРИ.......все същото дърво си е и с тях ибез тях.Ама разликата в цената-около 25 %.Разлика в разхода на гориво не знам човек с хибриден Ярис че да го питам. За мен колата е изгодна като притежание,новата кола е още по-изгодна по ред причини,ама е напълно неизгодно за едно и също дърво да дам с 25-30 % повече пари,па ако ще и да е супер иновативно,креативно и т.н /кви думички знам,а/ biggrin.gif .Ако ми направят Ярис който да е хибриден със там всичко каквото му трябва за нормално движение и струва 1000-2000 повече още след 2 години отивам и го взимам.Ама при тази разлика в настоящата цена след 2 години пак ще си купя нов / ако е рекъл Господ де/ ,но със конвенционален бензин,Това е.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
smsdeliverer
Мнения: 102
Регистриран на: 06 Юли 2010 12:30
Местоположение: Пловдив
Автомобил: LEXUS NX300H F sport
Обратна връзка:

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от smsdeliverer » 26 Мар 2016 19:30

nowyaris написа: .Нов Ярис със нормалните екстри и 3 цилиндъра с среден разход 5,5-около 24 хилки.Същия Ярис хибриден-доста над 30 хилки.
Аз ли се бъркам, хибридният ярис не е ли с 1.5 л. двигател ако е така според мен сравнението е неуместно, защото този с 3 три цилиндъра бензин е 1л.
Lexus NX 300H F sport

rjd
Мнения: 19
Регистриран на: 29 Дек 2015 22:56
Местоположение: Стара Загора

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от rjd » 26 Мар 2016 19:39

Много интересна тема! За съжаление нямам нерви да я чета цялата, но искам да подкрепя мнението, че няма икономически изгодна кола по принцип. Лично на мен най-изгодно ми излиза придвижването с шосейното колело - 100 км с два банана. Иначе карам Селика и не ми е много изгодно, но пък ми е кеф, а пък кеф цена няма както се казва.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от Kiki » 26 Мар 2016 20:36

Аз не знам, защо си чешeте езиците 35 страници?!
Нито привържениците на хибридите ще бъдат убедени, че техните любими хибриди са иконамически неизгодни, нито противниците им, че тези автомобили са изгодни. w00t.gif stupid.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
BOz
Мнения: 4535
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 199 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 27 Мар 2016 13:31

nowyaris, значи за теб проблема са екстрите, а не хибрида реално. Просто трябва да напишеш, че не искаш екстри в един автомобил защото ти е скъпо да го купиш. А това няма нищо общо с хибрида.
Това е все едно да сравняваш две еднакви коли, ама не баш. Да кажем едно БМВ 316и и втората М-ка. То си е все една и съща кола. Това, че има някои хора даващи х3 за М-ка си е техен проблем. А бе страхотна логика. Ха вземи дай някакъв логичен пример за хибрид, а не си измисляй някакви съчинения, за да си говориш измишльотини.
И викаш новия автомобил е икономически изгоден ама е скъп. Кефиш ме с тия мнения. Все едно ги е написало някое дете от 4-ти клас, което не знае разликата между компютрите и компотите. То едно и също. worthy.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

dracunculus
Мнения: 1435
Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
Благодарил/а: 177 пъти
Получена  благодарност: 116 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от dracunculus » 27 Мар 2016 19:15

БОз, и това с новия автомобил си е индивидуално. Аз за себе си по-изгодна покупка от мойта Корола, нова в края на 2012 трудно мога да си представя. За колата платих под 29000 лв (с отстъпките) за ниво Луна с навигация. Колата излезе на 11км от магазина, вече е на 123 000. Абсолютно безпроблемна е, извън стандартните разходи за периодично обслужване съм купил точно.... 2 халогенни крушки, изгоряха на около 80 000 км и комплект задни дискове и накладки на 83 000. Ще кажеш- пари си налял много, могло и с нещо на старо да минеш. Да, ма липсата на необходимост да вися с колата по сервизи периодично, или пък дори често за смяна на кво ли не (както беше със старата 9 годишна Корса на жена ми, с която ходех до работа преди това) ми даде възможност да пътувам до по-добре платена работа всеки ден по 140км. И като тегля чертата парите за колата съм ги избил много отдавна. И винаги бих повторил покупката! Просто и това, както и за/против хибридите си е индивидуално.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: MartinKotsev и 7 госта