Взех си Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2002

Аватар
djgeno
Мнения: 10
Регистриран на: 25 Фев 2012 21:02
Местоположение: Varna

:)

Мнение от djgeno » 29 Фев 2012 16:01

Здравейте и аз да се включа в темата, двигателя 1zz се прави на три различни места, едната сглобка е в Щатите , Англия и Япония това зависи с каква буква започва номера на рамата ако е J сглобката е Япония както е моята, а колкото до разхода 12 градско това е колата ми е ноември 2000 и не гори масло,доколкото съм запознат е имало еднба серия само с дефектни сегменти така че не се плашете :)

Аватар
Raya
Мнения: 1793
Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от Raya » 29 Фев 2012 16:59

Еххх, защо изпревари автора на темата? Много ми беше чудно какви щеш да ги напише автора на темата.
....--Celica 1.8_00г--Avensis 1.6_00г--Avensis 1.8_05г--....

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: :)

Мнение от Japanese_fever » 29 Фев 2012 17:48

djgeno написа:Здравейте и аз да се включа в темата, двигателя 1zz се прави на три различни места, едната сглобка е в Щатите , Англия и Япония това зависи с каква буква започва номера на рамата ако е J сглобката е Япония както е моята, а колкото до разхода 12 градско това е колата ми е ноември 2000 и не гори масло,доколкото съм запознат е имало еднба серия само с дефектни сегменти така че не се плашете :)
Ако започва с 1 е САЩ, но не съм сигурен дали тази кола е сглабяна в САЩ. То ако е сглабяна в САЩ километража трябва да е направен в мили.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

boxito
Мнения: 8
Регистриран на: 12 Фев 2012 19:04

Мнение от boxito » 02 Мар 2012 11:49

еее колега ''djgeno'' много добре направи че ме светна за номера на рамата и моя започва с J :cheers: за маслото не зная дали го гори щото преди 2-3 дни сменях семеринг на коляновия вал от който чисто си течеше маслото... при мен липсва номер на двигателя при вас така ли е или съм късметлия просто?! за горенето 8.5 на нормално сега като смених сигмента мога да я вкарвам по често в червеното да видиме ко ще покаже smile.gif
suzuki gsxr k5

iliatanev
Мнения: 8
Регистриран на: 31 Окт 2012 20:43
Местоположение: София

Re:

Мнение от iliatanev » 09 Юни 2013 11:37

boxito написа:еее колега ''djgeno'' много добре направи че ме светна за номера на рамата и моя започва с J :cheers: за маслото не зная дали го гори щото преди 2-3 дни сменях семеринг на коляновия вал от който чисто си течеше маслото... при мен липсва номер на двигателя при вас така ли е или съм късметлия просто?! за горенето 8.5 на нормално сега като смених сигмента мога да я вкарвам по често в червеното да видиме ко ще покаже smile.gif


Колега и аз нямам номер на двигателя и за това искам да слагам големия мотор, но се не знам дали трябва да сменям доста неща като скорости, компютър, окачване и спирачки. Ако има компетентни моля да се изкажат или да пуснат линк към някоя дискусия. Все пак говорим за голям двигател с нисък данък laugh.gif какво по хубаво от това laugh.gif

Аватар
stefo91
Мнения: 354
Регистриран на: 06 Фев 2012 00:39
Местоположение: Вършец
Обратна връзка:

Re: Re:

Мнение от stefo91 » 13 Юни 2013 00:45

iliatanev написа:
boxito написа:еее колега ''djgeno'' много добре направи че ме светна за номера на рамата и моя започва с J :cheers: за маслото не зная дали го гори щото преди 2-3 дни сменях семеринг на коляновия вал от който чисто си течеше маслото... при мен липсва номер на двигателя при вас така ли е или съм късметлия просто?! за горенето 8.5 на нормално сега като смених сигмента мога да я вкарвам по често в червеното да видиме ко ще покаже smile.gif


Колега и аз нямам номер на двигателя и за това искам да слагам големия мотор, но се не знам дали трябва да сменям доста неща като скорости, компютър, окачване и спирачки. Ако има компетентни моля да се изкажат или да пуснат линк към някоя дискусия. Все пак говорим за голям двигател с нисък данък laugh.gif какво по хубаво от това laugh.gif
Еми аз със сигурност мога да кажа, че скоростните числа са други (малко по-къси са), ECU-то (компютъра) е друг, но окачването и спирачките са същите. Трябва да се обърнеш към някой който го е правил за повече информация. Но данъка ми е 375 лв. Не е много нисък, той се изчислява спрямо конете а не кубатурата. Инече 2ZZ-GE е уникален двигател! Най-мощния 1.8 атмосверен двигател правен фабрично някога и в Lotys Elice който прави 4.5 сек. от 0 до 100 км/ч е същия мотор! Много здваво се развърта от 6000 до 8300 оборота, тогава ECU-то прехвърля на по-големите гърбици на вала и откача! Много съм доволен! Сега и сипах масло Eneos Sustina 0W50 (made in Japan) пише на него и вдигна около 3-5 коня, само на 100 октана я карам и съм сложил филтър K&N за кутия и може би сега е малко над 200 коня. Харчи ми 9.5-10 градско с стабилно каране и 7 извънградско! С един резервоар (55 литра) минавам някъде 700 км. смесено каране. Масло за 15000 км. ми е изгорила максимум 100-150 гр. даже може и толкова да не е изгорила. Правил съм и 245 км/ч на дългата права преди Севлиево, но можеше и още малко. По GPS от 0 до 100 ги прави за 7.3 сек. а по часовник за 6.9 сек. Сега ще си копувам и нови гуми Toyo R1R (полусликове) и може и още малко да падне времето от 0 до 100 км/ч.
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps

iliatanev
Мнения: 8
Регистриран на: 31 Окт 2012 20:43
Местоположение: София

Re: Re:

Мнение от iliatanev » 13 Юни 2013 11:48

Еми аз със сигурност мога да кажа, че скоростните числа са други (малко по-къси са), ECU-то (компютъра) е друг, но окачването и спирачките са същите. Трябва да се обърнеш към някой който го е правил за повече информация. Но данъка ми е 375 лв. Не е много нисък, той се изчислява спрямо конете а не кубатурата. Инече 2ZZ-GE е уникален двигател! Най-мощния 1.8 атмосверен двигател правен фабрично някога и в Lotys Elice който прави 4.5 сек. от 0 до 100 км/ч е същия мотор! Много здваво се развърта от 6000 до 8300 оборота, тогава ECU-то прехвърля на по-големите гърбици на вала и откача! Много съм доволен! Сега и сипах масло Eneos Sustina 0W50 (made in Japan) пише на него и вдигна около 3-5 коня, само на 100 октана я карам и съм сложил филтър K&N за кутия и може би сега е малко над 200 коня. Харчи ми 9.5-10 градско с стабилно каране и 7 извънградско! С един резервоар (55 литра) минавам някъде 700 км. смесено каране. Масло за 15000 км. ми е изгорила максимум 100-150 гр. даже може и толкова да не е изгорила. Правил съм и 245 км/ч на дългата права преди Севлиево, но можеше и още малко. По GPS от 0 до 100 ги прави за 7.3 сек. а по часовник за 6.9 сек. Сега ще си копувам и нови гуми Toyo R1R (полусликове) и може и още малко да падне времето от 0 до 100 км/ч.[/quote]


Благодаря ти колега за инфото. Много ми беше полезен! Сега остава да събера парите за интервенцията. А относно данъка - при положение, че нямам номер на двигателя в големия талон и е регистрирана с малкото коне, мисля че няма кой да ми каже нещо относно парите.

Аватар
stefo91
Мнения: 354
Регистриран на: 06 Фев 2012 00:39
Местоположение: Вършец
Обратна връзка:

Re:

Мнение от stefo91 » 09 Яну 2016 00:04

Raya написа:
stefo91 написа:.... деигателя 2ZZ-GE (192 коня) които е много рядък е произведен в Япония а този 143 коня не е....!
Би ли ни "светнал" този 143 коня къде ги правят (по-точно-правели)? :whistle:

За да сложа край на този дългогодишен спор :D случайно открих следното:
Само 2ZZ-GE е произведен в Япония! Затова според мен 1ZZ-FE гори масло, защото дебелите мазни американци не могат да направят нищо качествено. 1ZZ-FE се прави в САЩ. Само Made in Japan!
The 1ZZ-FE is a 1.8 L (1794 cc, 225 lb) version built in Buffalo, West Virginia.
The 2ZZ-GE is a 1.8 L (1796 cc or 109.6 in³) version built in Japan.
1ZZ-FE - https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ZZ_engine
2ZZ-GE - https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ZZ_engine#2ZZ-GE
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps

Аватар
Raya
Мнения: 1793
Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 2 пъти

Re: Взех си Toyota Celica TS VVTL-I 192 ps

Мнение от Raya » 11 Яну 2016 20:23

:thumbsup: каква памет....4 години минаха!
....--Celica 1.8_00г--Avensis 1.6_00г--Avensis 1.8_05г--....

Аватар
stefo91
Мнения: 354
Регистриран на: 06 Фев 2012 00:39
Местоположение: Вършец
Обратна връзка:

Re: Взех си Toyota Celica TS VVTL-I 192 ps

Мнение от stefo91 » 18 Яну 2016 18:00

Raya написа::thumbsup: каква памет....4 години минаха!

Дааа biggrin.gif попаднах на информацията и случайно се сетих, че сме спорили... happy.gif
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Взех си Toyota Celica TS VVTL-I 192 ps

Мнение от LEXUS » 19 Яну 2016 22:48

stefo91 написа:
Raya написа::thumbsup: каква памет....4 години минаха!

Дааа biggrin.gif попаднах на информацията и случайно се сетих, че сме спорили... happy.gif
Велик си. biggrin.gif Сега обаче се замислих, че Honda Type R, братовчед ми има такава, май повече бяга от Селиката, но е 2.0 VTEC и е 200 коня. От двете японски бегачки която и да избере човек, няма да сбърка.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
stefo91
Мнения: 354
Регистриран на: 06 Фев 2012 00:39
Местоположение: Вършец
Обратна връзка:

Re: Взех си Toyota Celica TS VVTL-I 192 ps

Мнение от stefo91 » 22 Яну 2016 14:51

LEXUS написа:
stefo91 написа:
Raya написа::thumbsup: каква памет....4 години минаха!

Дааа biggrin.gif попаднах на информацията и случайно се сетих, че сме спорили... happy.gif
Велик си. biggrin.gif Сега обаче се замислих, че Honda Type R, братовчед ми има такава, май повече бяга от Селиката, но е 2.0 VTEC и е 200 коня. От двете японски бегачки която и да избере човек, няма да сбърка.


Дааа :thumbsup:
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта