
Липса на мощност,пуши - MIL,VSC,TRC светят - 2.2 D4D 2AD-FTV
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18 Май 2015 23:13
- Местоположение: Плевен
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 116 hp
Re: Липса на мощност,пуши - MIL,VSC,TRC светят - 2.2 D4D 2AD
Благодаря на всички за отделеното време,ще проверя нещата които ми казахте.При резултати ще пиша,дано всичко е наред 

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18 Май 2015 23:13
- Местоположение: Плевен
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 116 hp
Re: Липса на мощност,пуши - MIL,VSC,TRC светят - 2.2 D4D 2AD
Здравейте колеги.Относно проблема със светещите лампи на VSC,TRC и Engine,закарах колата на диагностика,а диагностиката показа че Engine свети,защото има изгоряла подгряваща свещ (само 3 от 4Akima написа: Макс,
засега това е досатъчно - провери всичко,подмени нужното,изтрий грешките и симулирай отново ситуацията - така ще разбереш дали си отстранил проблема.
Дадохме ти 2 конкретни идеи - пиши,ако имаш нови симптоми - иначе чакаме да се похвалиш,че всичко е ок.


toyota avensis 2.2 d-cat
Здравейте,приятели,
от 2008 година съм собственик на Toyota Avensis 2.2 D-Cat combi . Колата е закупена през 2008 от представителството на Тойота България и пет години е гаранционно обслужвана . Много съм доволен от колата си , почти не е дефектирала с изключение на дребни проблеми. Преди две години за първи път ми се случи нещо странно .Бях оставил колата да работи на място на празен ход и след 2 минути открих , че двигателя е угаснал . при опита ми да го стартирам отново , двигателят стартира трудно и работеше неравномерно, като не можеше да вдигне обороти.Оставих колата на място и след 5 , 6 часа стартирах двигателя отново и той си работеше перфектно.Да уточня резервоара беше пълен повече от половината и на таблото не светнаха никакви индикации за проблем.след половин година отново при паркиране на празен ход се появи същия проблем.Двигателя отказваше да вдигне обороти колкото и да натисках педала на газта, трудно можех да потегля , отново без индикация на таблото. Искам да уточня , че след всеки път карах колата на тест в сервиза на Тойота, но компютъра в сервиза не отчиташе грешка . Преди седмица проблема се случи два път в разстояние на 3 дни . Проблема се появи при изчакване на на светофар , при опита ми да потегля двигателя загуби обороти и заглъхна и с големи трудности напуснах кръстовището. Този път на таблото светнаха символи TRC OFF , VSC ,символ наподобяващ двигател - бяха в жълт цвят. Отбих и изключих двигателя след около минута го стартирах отново и той заработи напълно нормално , но светлините светеха отново . В същия ден сервизите не работиха и се наложи да карам колата още, тя си вървеше перфектно. След теста на другия ден в сервиза на Тойота ми казаха , че проблема е в клапан за налягане на горивната помпа. Изчистиха грешката от компютъра и ми съобщиха новината , че този клапан струва 700лв.Попитах ги дали проблемът е само в този клапан и не останах много убеден , че са сигурни. Затова ви моля , ако някой се е сблъскал с подобен проблем да даде съвет как да действам от тук нататък . Автомобила в момента си върви перфектно . Ако може да ви бъде от полза автомобилът е на 140 000 км .
от 2008 година съм собственик на Toyota Avensis 2.2 D-Cat combi . Колата е закупена през 2008 от представителството на Тойота България и пет години е гаранционно обслужвана . Много съм доволен от колата си , почти не е дефектирала с изключение на дребни проблеми. Преди две години за първи път ми се случи нещо странно .Бях оставил колата да работи на място на празен ход и след 2 минути открих , че двигателя е угаснал . при опита ми да го стартирам отново , двигателят стартира трудно и работеше неравномерно, като не можеше да вдигне обороти.Оставих колата на място и след 5 , 6 часа стартирах двигателя отново и той си работеше перфектно.Да уточня резервоара беше пълен повече от половината и на таблото не светнаха никакви индикации за проблем.след половин година отново при паркиране на празен ход се появи същия проблем.Двигателя отказваше да вдигне обороти колкото и да натисках педала на газта, трудно можех да потегля , отново без индикация на таблото. Искам да уточня , че след всеки път карах колата на тест в сервиза на Тойота, но компютъра в сервиза не отчиташе грешка . Преди седмица проблема се случи два път в разстояние на 3 дни . Проблема се появи при изчакване на на светофар , при опита ми да потегля двигателя загуби обороти и заглъхна и с големи трудности напуснах кръстовището. Този път на таблото светнаха символи TRC OFF , VSC ,символ наподобяващ двигател - бяха в жълт цвят. Отбих и изключих двигателя след около минута го стартирах отново и той заработи напълно нормално , но светлините светеха отново . В същия ден сервизите не работиха и се наложи да карам колата още, тя си вървеше перфектно. След теста на другия ден в сервиза на Тойота ми казаха , че проблема е в клапан за налягане на горивната помпа. Изчистиха грешката от компютъра и ми съобщиха новината , че този клапан струва 700лв.Попитах ги дали проблемът е само в този клапан и не останах много убеден , че са сигурни. Затова ви моля , ако някой се е сблъскал с подобен проблем да даде съвет как да действам от тук нататък . Автомобила в момента си върви перфектно . Ако може да ви бъде от полза автомобилът е на 140 000 км .
Последно промяна от Akima на 07 Сеп 2015 12:56, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.Добре дошъл.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.Добре дошъл.
Re: Липса на мощност,пуши - MIL,VSC,TRC светят - 2.2 D4D 2AD
Здравейте,
отдавна не бях писал,
но проблемът се оказа задръстена цедка в резервоара.
След диагностики в ТOYOTA и други шменди капели в Англия и 10 000 км най накрая колата ми умря до Монтана на път за Англия.
Довлякох се до Монтана сьс зор и псуване.
На входа на града зад Лукоил има едни майсторчета на дизели за 10 минути разбраха къде е проблема.След 2 часа в бокса бях отново на пьт и не мога да си позная колата.Чак сега разбрах че имам 150 коня под капака.
Мерси на всички който се опитаха да помогнат.
Дълго и безаварийно.Поздрави!
отдавна не бях писал,
но проблемът се оказа задръстена цедка в резервоара.
След диагностики в ТOYOTA и други шменди капели в Англия и 10 000 км най накрая колата ми умря до Монтана на път за Англия.
Довлякох се до Монтана сьс зор и псуване.
На входа на града зад Лукоил има едни майсторчета на дизели за 10 минути разбраха къде е проблема.След 2 часа в бокса бях отново на пьт и не мога да си позная колата.Чак сега разбрах че имам 150 коня под капака.
Мерси на всички който се опитаха да помогнат.
Дълго и безаварийно.Поздрави!
Последно промяна от Akima на 09 Сеп 2015 21:34, променено общо 1 път.
Причина: Честито!
Причина: Честито!
Re: EGR на Avensis D4D 2001 (1CD-FTV) - почистване и блокира
Здравейте,колеги,
Имам от 1 година Avensis T25 2.2 D-CAT 2005.
Преди половин година започна проблема с EGR.
Влезна в авариен режим и няма излизане. Светеха chek engine, vsc off и track off. При диагностика в сервиз на toyota в Хасково (вече не е тойота) дава грешка egr. Почистиха го, но не откриха конкретен проблем, даже не беше зацапан (Тойотата тогава беше на около 150000 км). След 3 дена пак влезе в авариен режим. Пак грешката е в egr, при което с компютър почистиха грешката и колата се оправи временно. След това пак почна да влиза в авариен режим и сама излиза без диагностики и т.н.
Отидох при друг майстор, който ми каза че на denso не може да се премахват DPF i EGR. Същия майстор затапи egr по същия начин както е описал колегата и уж всичко се оправи. Не забелязах съществена разлика във вървежа, но поне не влизаше в авариен режим и бях щастлив. След месец колата пак влезе в авариен режим но този път не светеха никви лампи на таблото. Загасих двигателя и запалих и колата си тръгна нормално. След около 2 месеца започна да пуши бяло сив дим от аспуха и между 2000-3000 оборота при подаване на гас предърпваше и прекъсваше. Обадих се на майстора и му казах , при което той отговори че компа се бърка и пуши защото тогава DPF се самопочиства.
След затапването и след 2-3 месеца колата стана по мудна при ниско обороти не изтегля добре и гореописаното стана по често. Грешките които беше записала при диагности са изгорели газове. Оттапих егр и забелязах че буксата е окислена, почистих я със спрей. И един месец карах колата с работеш егр, вървеше перфектно без проблеми. Отскоро мъките започнаха наново, само че с работеш егр светят лампите и при диагностика показва егр. Сега е на 168000 км. ( поне толкоз пише
)
При мен тази маниполация е неуспешна. Мисля да купувам нов егр,който започва от 500 лв нагоре, номе притеснява факта че можи да е друг проблема и не ми се рискува, можи и за втора ръка да потърся около 100-150 лв. Ако някой може да помогне със съвети е добре дошъл.
Благодаря предварително!
Имам от 1 година Avensis T25 2.2 D-CAT 2005.
Преди половин година започна проблема с EGR.
Влезна в авариен режим и няма излизане. Светеха chek engine, vsc off и track off. При диагностика в сервиз на toyota в Хасково (вече не е тойота) дава грешка egr. Почистиха го, но не откриха конкретен проблем, даже не беше зацапан (Тойотата тогава беше на около 150000 км). След 3 дена пак влезе в авариен режим. Пак грешката е в egr, при което с компютър почистиха грешката и колата се оправи временно. След това пак почна да влиза в авариен режим и сама излиза без диагностики и т.н.
Отидох при друг майстор, който ми каза че на denso не може да се премахват DPF i EGR. Същия майстор затапи egr по същия начин както е описал колегата и уж всичко се оправи. Не забелязах съществена разлика във вървежа, но поне не влизаше в авариен режим и бях щастлив. След месец колата пак влезе в авариен режим но този път не светеха никви лампи на таблото. Загасих двигателя и запалих и колата си тръгна нормално. След около 2 месеца започна да пуши бяло сив дим от аспуха и между 2000-3000 оборота при подаване на гас предърпваше и прекъсваше. Обадих се на майстора и му казах , при което той отговори че компа се бърка и пуши защото тогава DPF се самопочиства.
След затапването и след 2-3 месеца колата стана по мудна при ниско обороти не изтегля добре и гореописаното стана по често. Грешките които беше записала при диагности са изгорели газове. Оттапих егр и забелязах че буксата е окислена, почистих я със спрей. И един месец карах колата с работеш егр, вървеше перфектно без проблеми. Отскоро мъките започнаха наново, само че с работеш егр светят лампите и при диагностика показва егр. Сега е на 168000 км. ( поне толкоз пише

При мен тази маниполация е неуспешна. Мисля да купувам нов егр,който започва от 500 лв нагоре, номе притеснява факта че можи да е друг проблема и не ми се рискува, можи и за втора ръка да потърся около 100-150 лв. Ако някой може да помогне със съвети е добре дошъл.
Благодаря предварително!
Последно промяна от Akima на 08 Яну 2016 00:17, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.Добре дошъл.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.Добре дошъл.
Re: EGR на Avensis D4D 2001 (1CD-FTV) - почистване и блокира
Кода на грешката?
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Re: EGR на Avensis D4D 2001 (1CD-FTV) - почистване и блокира
Не знам кода.
Последно промяна от Akima на 06 Яну 2016 21:35, променено общо 1 път.
Причина: Правопис.
Причина: Правопис.
- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: EGR на Avensis D4D 2001 (1CD-FTV) - почистване и блокира
Питай диагностика...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: EGR на Avensis D4D 2001 (1CD-FTV) - почистване и блокира
Тези дни ще ходя при друг,ще запиша грешката и ще споделя какво е казал.
Последно промяна от Akima на 06 Яну 2016 21:35, променено общо 1 път.
Причина: Правопис.Моля прочетете правилата.
Причина: Правопис.Моля прочетете правилата.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: EGR на Avensis D4D 2001 (1CD-FTV) - почистване и блокира
с опита си потвърждаваш написаното от мен в предния пост:
" ако махането имаше само предимства, всеки щеше да го маха още при купуването на колата и да го слага когато минава на преглед..."
Щом ЕГРа е чистен и не се оправя, възможно е да е износено стеблото и да засяда и без да е замърсен или да прекъсва за момент намотката.
Варианта с втора употреба е малко рисков, ако се окаже , че проблема не е в него, но с нов е още по...
Все пак ако се окаже, че проблема не е в ЕГР, ще опиташ да продадеш излишните...
" ако махането имаше само предимства, всеки щеше да го маха още при купуването на колата и да го слага когато минава на преглед..."
Щом ЕГРа е чистен и не се оправя, възможно е да е износено стеблото и да засяда и без да е замърсен или да прекъсва за момент намотката.
Варианта с втора употреба е малко рисков, ако се окаже , че проблема не е в него, но с нов е още по...
Все пак ако се окаже, че проблема не е в ЕГР, ще опиташ да продадеш излишните...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: EGR на Avensis D4D 2001 (1CD-FTV) - почистване и блокира
Действително важно е да посочиш точната грешка която трупа.D_Daniel написа:Здравейте колеги,
Имам от 1 година toyota avensis 2.2 dcat 2005г.
...
При мен тази маниполация е неуспешна. Мисля да купувам нов егр,който започва от 500 лв нагоре, номе притеснява факта че можи да е друг проблема и не ми се рискува, можи и за втора ръка да потърся около 100-150 лв. Ако някой може да помогне със съвети е добре дошъл.
Благодаря предварително!
Има макар и малка вероятност да има някакъв проблем в инсталацията и дори да смениш ЕГР-а с нов, то пак да има проблеми.
Другия вариант е директно софтуерно премахване на DPF + EGR ... така ще ти се върже по евтино и ще решиш 2 проблема на един път.
http://www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
Re: EGR на Avensis D4D 2001 (1CD-FTV) - почистване и блокира
Извинявам се, ако счетете намесата ми за неуместна, но всичките тези предлагани услуги не са ли в нарушение на законовата рамка?!steich написа: Другия вариант е директно софтуерно премахване на DPF + EGR ... така ще ти се върже по евтино и ще решиш 2 проблема на един път.
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: EGR на Avensis D4D 2001 (1CD-FTV) - почистване и блокира
Разбира се, че е нарушение на законовата и етичната рамка... 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: EGR на Avensis D4D 2001 (1CD-FTV) - почистване и блокира
Да де, ама в тази "уникална държава" всеки прави каквото си искаslowtraveler написа:Разбира се, че е нарушение на законовата и етичната рамка...

А не трябва да е така....
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта