Проблем с модул за air bag

niki60
Мнения: 147
Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
Обратна връзка:

Проблем с модул за air bag

Мнение от niki60 » 14 Фев 2007 12:43

Здравейте всички,отскоро съм собственик на тойота корола 1999 година хечбек,двигател 4A-FE,110 конски сили.Та колата я купих преди седмица с лош външен вид(ожулена тук таме ,леко хлътнал преден ляв калник )но в перфектно техническо състояние практи4ески почти не е карана колкото и невероятно да звучи.Проблемът ми е със модула за еърбега-свети му лампи4ката и не изгасва след 6 секунди .ДНЕС ХОДИХ В СЕРВИЗА на тойиота във варна да сменя консумативи и там се занимаха с проблема като провериха за кода на грешката по примитивния метод със броя на светванията и изгасванията на лампата за еърбег тъй като не можаха да включат тестера (колата не е с OBD-2)куплунг за тестване.Мъ4иха се около 2 4аса като ми обясниха че грешката е повреда в модул за еърбаг и нищо не може да се направи освен да се смени целия модул който струва около 800 лв.Та имате ли някаква идея къде може да се погледне по обстойно за проблема и евентуално някакво друго решение да се измисли..благодаря

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Re: Проблем с модул за air bag

Мнение от LordDigital » 14 Фев 2007 18:09

niki60 написа:Здравейте всички,отскоро съм собственик на тойота корола 1999 година хечбек,двигател 4A-FE,110 конски сили.Та колата я купих преди седмица с лош външен вид(ожулена тук таме ,леко хлътнал преден ляв калник )но в перфектно техническо състояние практи4ески почти не е карана колкото и невероятно да звучи.Проблемът ми е със модула за еърбега-свети му лампи4ката и не изгасва след 6 секунди .ДНЕС ХОДИХ В СЕРВИЗА на тойиота във варна да сменя консумативи и там се занимаха с проблема като провериха за кода на грешката по примитивния метод със броя на светванията и изгасванията на лампата за еърбег тъй като не можаха да включат тестера (колата не е с OBD-2)куплунг за тестване.Мъ4иха се около 2 4аса като ми обясниха че грешката е повреда в модул за еърбаг и нищо не може да се направи освен да се смени целия модул който струва около 800 лв.Та имате ли някаква идея къде може да се погледне по обстойно за проблема и евентуално някакво друго решение да се измисли..благодаря
Otverki + sekachki

Otvarias tabloto ,otstranqvas lampichkata ,zatvarqs tabloto - i si gotov:)

Ako izkash da si Fashon ,mozes da q zakachish kym lampata za masloto wink.gif
Изображение

niki60
Мнения: 147
Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
Обратна връзка:

Мнение от niki60 » 14 Фев 2007 19:34

то хубаво номера със секачките още повече че съм добър с тях-проблема е че няма гаранция че няма да ми сработи еърбека когато му скимне ,а това сякаш не е много приятна ситуация.. sad.gif

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 14 Фев 2007 19:34

Лорда предлага елегантното решение smile.gif иначе грешката може просто да не е изчистена - ако ербега работи нормално трябва да се изчисти грешката - първо се тества дали е изправен ербега и после с тестера за тойота
status: за БАН

niki60
Мнения: 147
Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
Обратна връзка:

Мнение от niki60 » 14 Фев 2007 22:17

maggkrabar написа:Лорда предлага елегантното решение smile.gif иначе грешката може просто да не е изчистена - ако ербега работи нормално трябва да се изчисти грешката - първо се тества дали е изправен ербега и после с тестера за тойота
проблема е както казах че куплунга за диагностициране не е OBD2,а по стария и тестера не можаха да го включат,опитаха се да изчистят грешката,но освен че сега лампичката за еърбека не изгасва директно след изключване а изгасва с плавно намяляне на интезитета на светене,освен това посетих и друг сервиз в който ми обясниха че компютъра на SRSa е изгорял като доуточниха че системата е TRW,а всъщност се очаквало да е друга обдб или нещо такова,не ме притеснява това че ще я карам без системата СРС да действа а по скоро че може да се самозадействата въздушните възглавници..а бе гадно отвсякъде не можах да се израдвам на другите достойнства на королката както бих искал..освен това въобще не съм уверен че дори и да сменя модула на СРС ще си работи коректно като видях колко примитивно се действа

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Stivans и 8 госта