Личи си, че не следиш от близо новите Тойоти...saho написа:... Само като погледна таблото на нещо по ново и ми се ...,



Личи си, че не следиш от близо новите Тойоти...saho написа:... Само като погледна таблото на нещо по ново и ми се ...,
Механика е прав-сервиза си взима кинтите от представителя.Друг е въпроса,че така или иначе гаранцията е изтекла-дори и да си имал проблеми в гаранционния период,трябвало е да им я хвърлиш в сервиза още тогава.Сега е ясно че ще те мотаят до дупка-ремонта трябва някой да го плати.Представителя ще каже-срока отлетя,да сте гледали,кинти не давам.Сервиза от джоба си няма да ти плати ремонта.Ти фактури имаш,но протоколи за извършена дефектовка на агрегата и установяване на проблем по него в периода на гаранцията -нямаш . Честно казано,съжалявам за проблема ти , но и мой да беше сервиза,нямаше след гаранция да я отремонтирам безплатно количката . Търси евтини и бързи варианти още сега да отремонтираш каквото трябва , щото ако се забавиш може съвсем да се окоти двигателя .Georgepetrov137 написа:Най-после едно компетентно мнение!
Кажи според теб какво има нарушено в условията на гаранцията при мен? Редовното обслужване по сервизна книжка? Повреда, която се появява по време на гаранционния период? Уведомяване навреме на сервиза за нещо нередно в колата? Явно има някъде нещо сбъркано в системата с тази "гаранция".
Не знам колко са те обръснали с този сериозен ремонт, но ми се струва много странно да сменят бутала и мотовилки, заради разход на масло.Georgepetrov137 написа:В крайна сметка "клекнах" и след компромис във формата на отстъпка откъм труд и части колата бе отремонтирана в сервиз на Тойота. Сменени бутала, сегменти, мотовилки, уплътнения и гарнитури, шлайф на главата. Сега карам пенсионерски докато се разработи двигателя, но впечатленията са за доста по-тих, икономичен и мощен двигател. Причина за износените сегменти и бутала така и не бе намерена.
Сега все едно имам нова кола...
Честно нямам представа кое колко е износено и каква е била причината за смяната, явно това е стандарт за подмяна при такъв разход на масло, заедно с всички уплътнения, за да се даде и гаранция 1 година. Не беше необходим и ремонта на главата, само препоръчителен, за да се подсигури безпроблемност в работата на двигателя повече време. Но каквото станало - станало, надявам се това да са проблемите с автомобила и да му се радвам дълго време.dimkaraganchev написа:Не знам колко са те обръснали с този сериозен ремонт, но ми се струва много странно да сменят бутала и мотовилки, заради разход на масло.Georgepetrov137 написа:В крайна сметка "клекнах" и след компромис във формата на отстъпка откъм труд и части колата бе отремонтирана в сервиз на Тойота. Сменени бутала, сегменти, мотовилки, уплътнения и гарнитури, шлайф на главата. Сега карам пенсионерски докато се разработи двигателя, но впечатленията са за доста по-тих, икономичен и мощен двигател. Причина за износените сегменти и бутала така и не бе намерена.
Сега все едно имам нова кола...
А какво, според теб, е правилно да се смени при такова оплакване? Челно стъкло? Относно разработката след ремонта, не пречи да се смени маслото по рано, но написаното в този линк ми се струва прекалено. Все пак няма шлайф нито по блока, нито по вала.dimkaraganchev написа:Не знам колко са те обръснали с този сериозен ремонт, но ми се струва много странно да сменят бутала и мотовилки, заради разход на масло.
Колега мехаННика, ще се радвам да споделиш твоето мнение какво да правя в този случаи след конкретния ремонт - трябва ли да сменям масло по-рано, на какви километри и колко време да "пазя" двигателя?Akima написа: Тук трябва другия колега в зелено да сподели.![]()
мехаННика написа:При такава точност на изработка на детайлите в двигателя, колко да е този метален "чипс" като количество и размери? Имаме и маслен филтър, нали? Смени си маслото на 5х.км. повече за успокоение, отколкото заради някаква реална опасност. И до към 2000 км просто си карай нормално, без екстремизъм, с по чести проверки на нивата на масло и антифриз.
Ха-ха, челно стъкло. Разсмя ме. И ние сме правили ремонти на подобни двигатели, ама бутала и мотовилки не сме сменяли. За такъв разход на масло най-вероятната причина са кекави сегменти. Маслени най-вече. И не, аз не съм механик.мехаННика написа:А какво, според теб, е правилно да се смени при такова оплакване? Челно стъкло? Относно разработката след ремонта, не пречи да се смени маслото по рано, но написаното в този линк ми се струва прекалено. Все пак няма шлайф нито по блока, нито по вала.dimkaraganchev написа:Не знам колко са те обръснали с този сериозен ремонт, но ми се струва много странно да сменят бутала и мотовилки, заради разход на масло.
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 2 госта