SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Re: SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Бърз се оказа Дядо Мраз, донесе спирачките и сега трябва да чакаме заварчика да приключи с клетката преди да ги монтираме





- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: SPEC 86 CUP - RaceCar Build
A banana for scale.

US Banana vs. EU Banana.
Браво момчета - радвам се много на прогреса ви.


US Banana vs. EU Banana.
Браво момчета - радвам се много на прогреса ви.


- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Тези черните приставки от вътрешната страна нещо с охлаждането ли са свързани?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Re: SPEC 86 CUP - RaceCar Build
То си пише...Japanese_fever написа:Тези черните приставки от вътрешната страна нещо с охлаждането ли са свързани?
Caliper Bracket with Integrated Brake Duct Provision
Caliper brackets for our system are machined from heat-treated 6061 T6 billet aluminum, and hard anodized, ensuring strength and durability. Our Endurance System caliper bracket comes with a built-in provision to attach brake ducting, an industry first. The brake duct adapter provides a solid, convenient mount for attaching duct hose, and feeds cooling air exactly where it should go: into the center of the disc.
The inlet port directs air precisely where it needs to go, into the center of the brake disc.
The inlet port can be left off if you aren't running ducts.
The inlet port has a flat lip on the top and bottom to provide a secure mounting surface for duct hose clamps (if you've ever clamped a brake duct hose onto a flexible plastic inlet port, you might giggle with glee over this feature).
The holes on the inlet port are also counter-sunk, so as to not interfere with a duct hose.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Мерси много!
Не забелязах, че този саит предлага цялата анатомия на спирачките.
Не забелязах, че този саит предлага цялата анатомия на спирачките.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Изрязахме малко от пода в подготовка за монтиране на седалката, че няма как да я монтираме достатъчно ниско иначе, за да не ни опират главите в тавана. Като страничен ефект загубихме около 78 грама ламарина

Сложихме и волана с quick release.




Сложихме и волана с quick release.


- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: SPEC 86 CUP - RaceCar Build
С еднакъв ръст ли сте с Лорда?
Позицията ми е интересна просто - гледам правите сухи тренировки вече.
Позицията ми е интересна просто - гледам правите сухи тренировки вече.

- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Попитах за ръста неслучайно - при сходен ръст и съотношение/пропорции на тялото работата е ясна.
При разлика от 10 сантиметра,ако приемем,че eдиният пилот е 6' - 6'1",а другият - 6'5", как се подхожда към позицията на седалката и нейната "настройка"?
При разлика от 10 сантиметра,ако приемем,че eдиният пилот е 6' - 6'1",а другият - 6'5", как се подхожда към позицията на седалката и нейната "настройка"?

Последно промяна от Akima на 16 Дек 2015 01:04, променено общо 1 път.
Причина: Редактирано.Темата е почистена по молба на автор.
Причина: Редактирано.Темата е почистена по молба на автор.
Re: SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Още тестваме, в събота за сложихме sparco релси обаче пак идва малко високо, и тези седалки са доста по-изправени от оригиналните и ще има допирни точки на каските с рол бар-а от горе. Довечера вероятно ще финализираме позицията и ще качим информация.Akima написа:Попитах за ръста не случайно - при сходен ръст и съотношение/пропорции на тялото работата е ясна.
При разлика от 10 сантиметра,ако приемем,че eдиният пилот е 6' - 6'1",а другият - 6'5", как се подхожда към позицията на седалката е нейната "настройка"?
Re: SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Седалката е вътре и стана много удобно и за Лорда и за мен. Сложихме релсата под такъв ъгъл че като дръпна седалката напред се качва и на горе. Даже направихме по едно кръгче в квартала да тестваме



Лорда прави опит да излезе за 15 сек през прозореца каквито са изискванията, но се заклещи нещо. Много кебапчета е ял





Лорда прави опит да излезе за 15 сек през прозореца каквито са изискванията, но се заклещи нещо. Много кебапчета е ял


- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Старост ли е ,кебапчета ли са ... а може би и двете. Требе да отворя книгата на Динков ,че да видя на каква диета е била Стефка Костадиноваsmb написа: Лорда прави опит да излезе за 15 сек през прозореца каквито са изискванията, но се заклещи нещо. Много кебапчета е ял![]()


- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Браво, много бързо работите!
Кога се очаква да стане котов rollcage-a?
Някой не каза ли по-горе, че колата била закарана при майстора?
Кога се очаква да стане котов rollcage-a?
Някой не каза ли по-горе, че колата била закарана при майстора?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: SPEC 86 CUP - RaceCar Build
Колата е при майстор за roll cage вече 5-6 дена и ще е готова чак след 3-4-5 седмици.
Междувременно намерих едно видео от септември с другата кола на мокро с сликове. Противно на логиката беше най-бързата кола на пистата в този момент и тези условия. Така не се бях забавлявал на писта до сега, въпреки че изглежда бавно на видеото
. Ето линк: https://www.youtube.com/watch?v=LZhhWaHh6pI
Понеже се виждаше, че почва да изсъхва и ме мързеше да сменям гуми 2 пъти, си карах така и се забавлявах. На места беше супер хлъзгаво



Междувременно намерих едно видео от септември с другата кола на мокро с сликове. Противно на логиката беше най-бързата кола на пистата в този момент и тези условия. Така не се бях забавлявал на писта до сега, въпреки че изглежда бавно на видеото

Понеже се виждаше, че почва да изсъхва и ме мързеше да сменям гуми 2 пъти, си карах така и се забавлявах. На места беше супер хлъзгаво

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта