Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене?
Зависи в коя Тойота идеш или в друг сервиз с нужното оборудване. В Пазарджик цената на труда е по ниска за час. Това само като пример.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 05 Май 2015 08:30
- Местоположение: Перник
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене?
В София запад ще ходя, дай ми цифри примерниbaba_metca написа:Зависи в коя Тойота идеш или в друг сервиз с нужното оборудване. В Пазарджик цената на труда е по ниска за час. Това само като пример.
- iovkito
- Мнения: 2934
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 80 пъти
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене?
Звънни и ги питай по телефона. Клапанът няма да струва по-малко от 400-500 , смяната на софтуера от 50-100.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 05 Май 2015 08:30
- Местоположение: Перник
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене?
Ок мерси, ще пиша като реша проблемаiovkito написа:Звънни и ги питай по телефона. Клапанът няма да струва по-малко от 400-500 , смяната на софтуера от 50-100.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 05 Май 2015 08:30
- Местоположение: Перник
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене?
Здравейте отново
Можем да пишем, че проблема е решен. Смених SCV клапана с новия, подобрения и всичко се оправи. Профилактично изчистих ЕГР-а и смених горивния филтър (въпреки че беше на 6 месеца)
Хиляди благодарности на всички които писаха!!!!
Можем да пишем, че проблема е решен. Смених SCV клапана с новия, подобрения и всичко се оправи. Профилактично изчистих ЕГР-а и смених горивния филтър (въпреки че беше на 6 месеца)
Хиляди благодарности на всички които писаха!!!!
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене?
Здравей,
Ще бъде полезно ако напишеш къде си го правил и колко пари е струвало.
Пожелаваам ти много и безаварийни километри!
Ще бъде полезно ако напишеш къде си го правил и колко пари е струвало.
Пожелаваам ти много и безаварийни километри!
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 05 Май 2015 08:30
- Местоположение: Перник
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене?
Да разбира се. Като за начало отидох в Тойота София Запад за диагностика, но не показа никакви грешки и реших да се доверя на форума. Закупих клапана от http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=11597 - препоръча ми го akima и частите са оригинални. Клапана струва 460,00 лв. смених си го сам с горивния филтър. ЕГР-а ми го почистиха в тойота, като за диагностика ми взеха 72,00 лв и за почистването 72,00 лв. Не съм обновявал firmware-а, защото след смяната на клапана проблема повече не се прояви.baba_metca написа:Здравей,
Ще бъде полезно ако напишеш къде си го правил и колко пари е струвало.
Пожелаваам ти много и безаварийни километри!
Имайте в предвид, че има и по евтини клапани но са различни от този който ми препоръча akima. Аз купих 04226-26020 за 460,00 лв, а го намерих същия за 395,00 лв. от Полша мисля че беше, така че цената си заслужава за купуване от бг.
Цените в тойота са:
SCV клапан - 703,20 лв.
Смяна на клапана - 61,20 лв.
Горивен филтър - 68,19 лв. ( Аз го купих за 15,00 лв от Перинк)
Смяна горивен филтър - 24,80 лв.
Последно промяна от Орлин Върбанов на 03 Юни 2015 11:18, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене?
Каззвали ли са ви, че по време на диагностика са ви правили ъпдейт на софтуера, защото понякога го правят. Може би зависи от сервиза. На мен са ми правили така в Пазарджик.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 05 Май 2015 08:30
- Местоположение: Перник
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене?
Не са ми казвали за ъпдейт и аз не мога да бъда сигурен дали са правили или не, пък и не съм ги питал ( не съм се сетил) Дано да са правили нз.baba_metca написа:Каззвали ли са ви, че по време на диагностика са ви правили ъпдейт на софтуера, защото понякога го правят. Може би зависи от сервиза. На мен са ми правили така в Пазарджик.
- jim_beam
- Мнения: 2490
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене?
колеги не трябва да се подновява fw ами се отива в настройките на техстрийма и има една опция инициализиране на помпата,това се прави след смяната на клапана и се оправя!но ако fw не е актуален,не е лошо да се ъпдейтва,аз по желание го направих и ме ожулиха някой лев.някаква разлика не забелязах,ама...
иначе има няколко ECU-та>мотор,абс и т.н. всяко си има негов fw и цялата процедура трае доста.
да се види дали има нови версии става с нашите версии на техстрийм,показва директно за кои ECU-та.някой да не си помисли,че сам може да си ги ъпдейтва-проверено,само при тойота или с годишен абонамент,забравих колко хил. евро беше.
иначе има няколко ECU-та>мотор,абс и т.н. всяко си има негов fw и цялата процедура трае доста.
да се види дали има нови версии става с нашите версии на техстрийм,показва директно за кои ECU-та.някой да не си помисли,че сам може да си ги ъпдейтва-проверено,само при тойота или с годишен абонамент,забравих колко хил. евро беше.
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Здравейте, колеги.
Имам подобен проблем, но в доста по-начален етап на кола със същия двигател. Оборотите са леко колебливи при запалване. Ходих на диагностика в ТМ Запад. Откриха 3 грешки - акумулатор, който е на под 60 %, леко запушен егр и 3-тата мисля, че беше горивен клапан, който работел по-забавено. Първите две ги отстраниха. За третата казаха да пробвам с добавки и ако не стане, тогава ще сменим клапана, защото струва 600 лв. Предполагам, че е същият, за който е писал колегата. В Тойота казаха, че проблемът при него се получавал от некачествено гориво. В тази връзка питам това вярно ли е или като цяло тази част при Тойота е проблемна, защото от 1-2 години карам само със по-скъпата нафта и то от конкретна верига бензиностанции. Колата с нея се държи доста добре, работи спокойно, дава ми по-нисък разход и това с лошото гориво много ме учуди, защото с обикновена нафта от бензиностанциите, които ми препоръчаха те, колата работи по-шумно и дава по-висок разход.
Имам подобен проблем, но в доста по-начален етап на кола със същия двигател. Оборотите са леко колебливи при запалване. Ходих на диагностика в ТМ Запад. Откриха 3 грешки - акумулатор, който е на под 60 %, леко запушен егр и 3-тата мисля, че беше горивен клапан, който работел по-забавено. Първите две ги отстраниха. За третата казаха да пробвам с добавки и ако не стане, тогава ще сменим клапана, защото струва 600 лв. Предполагам, че е същият, за който е писал колегата. В Тойота казаха, че проблемът при него се получавал от некачествено гориво. В тази връзка питам това вярно ли е или като цяло тази част при Тойота е проблемна, защото от 1-2 години карам само със по-скъпата нафта и то от конкретна верига бензиностанции. Колата с нея се държи доста добре, работи спокойно, дава ми по-нисък разход и това с лошото гориво много ме учуди, защото с обикновена нафта от бензиностанциите, които ми препоръчаха те, колата работи по-шумно и дава по-висок разход.
- iovkito
- Мнения: 2934
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 80 пъти
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
Дошло му е времето. Може и само едно зареждане на лошо гориво да го повреди , както и дюзите.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota Auris 2.0 D4D 2008 трудно палене на студен двигател
Добро утро. Имам проблем с паленето на студен двигател било то сутрин или вечер. Никога не може да запали от първия път пали от 3-4-5 -тия път .... Сменени са подгревните свещи и 4те и е сложен клапан за горивото, за да не го връща защото имаше съмнение че недостига гориво. При опит за палене двигателя пали и изгасва и така няколко пъти .... Колата е Тойота Аурис 2.0 D4D 2008 година
Последно промяна от Akima на 08 Дек 2015 08:59, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.Добре дошъл.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.Добре дошъл.
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.
- Akima
- Мнения: 7299
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 64 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
Re: Toyota Auris 2.0 D4D 2008 трудно палене на студен двигат
Добро утро.
Магическите букви са SCV - има доста изписано по-горе и няма да се повтарям - не е "фън шуй".
Побългаряването вземете го махнете - не,че не сте на прав път,но просто това не е казармен джуган.
Успех.
П.С.Какво нещо са модерните смартфони - хората вече си пускат темите директно от колата на паркинга.
Магическите букви са SCV - има доста изписано по-горе и няма да се повтарям - не е "фън шуй".
Побългаряването вземете го махнете - не,че не сте на прав път,но просто това не е казармен джуган.
Успех.
П.С.Какво нещо са модерните смартфони - хората вече си пускат темите директно от колата на паркинга.
Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -
А дали има някаква връзка между тоя scv клапан и акумулатора. Аз го имах този проблем от миналата година и таман да се прежаля и да го сменявам, акумулатора ми взе та се предаде. Новият върти осезаемо по бързо от предишния дори и преди да се предаде но отакто го смених колата не е имала проблеми с паленето. А температурата е все около нулата - винаги около тая температура ми правеше преди проблеми с паленето.
Corolla E15 2.0 D4D
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост