Аз също не вярвам на описания на шумове и клипчета с лошо аудио и ниска резолюция,но би било хубаво да обясниш от какво точно се получава хлабината при 1ZZ / 3ZZ / 4ZZ моторите.Благодаря предварително.мехаННика написа:Много по лесно и евтино ще е да се отвори картера и да се прегледат биелните лагери. Все пак не съм чул шума, нямам много доверие на клипчета и записи от телефони,но клапани чукат при хлабина по-голяма от предписаната, което няма как да се получи при нормална експлоатация на този мотор.
Хубаво щеше да е да споделиш кой във Варна си ангажирал - може да те предпазим от грешка.n1k написа:Днес намерих къде да направят реглаж, говорихме с коЙто ще го направи за въпросните повдигачи които се подменят, това което разбрах е, че не били скъпи и ги имало налични, сигурно няма да са тойотските оригинални, но ще са нови. Та ще могат да се подменят ако е необходимо, иначе гарнитурата на капака на главата тече от известно време, та ще се подмени и тя.
Човекът при когото те изпратих доставя оригинални части на целия форум и както виждам е постъпил коректно като ти е обяснил,че няма как да ти регулира клапаните.Аз също имам един по-шумен мотор,но предпочитам да ангажирам мехаННика като имам път към София с тази кола отколкото да си правя експерименти...
Заради контрола на емисиите тресе мотора при ~650 rpm,но не издава чукащи звуци и не е шумен - напротив даже утихва по-бързо от аналогични бензинови двигатели.memorex написа:Този ефект при студен двигател не е ли свързан с фабричните настройки/впръскването/ на ЕКУ-то с цел намаление емисиите .Вярно че е по- старичка колата но нека който кара бензинов автомобил със същия двигател да сподели.
