Brake light

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 12 Фев 2007 21:24

^che to samo originalnite nakaldki struvat $50-60. az opredeleno preporachvam takiva da se polzvat.
->

El Camino

Мнение от El Camino » 12 Фев 2007 22:23

hyankov написа:200$ за смяна на задни накладки в сервиз на Тойота no.gif :bootyshake: sad.gif

Edit:
120$ в PepBoys...
Момиче ги сменя за 30 мин заедно със свалянето и качването на гумите и със смяна на дисковете biggrin.gif .

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 12 Фев 2007 23:02

Еми... не съм го правил до сега, няма кой да ми го покаже и за това не се наемам аз да го правя. Точно със спирачките да си играя ... мерси.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

El Camino

Мнение от El Camino » 12 Фев 2007 23:07

hyankov написа:Еми... не съм го правил до сега, няма кой да ми го покаже и за това не се наемам аз да го правя. Точно със спирачките да си играя ... мерси.
Гума ако си сменял това е повече от 70% от работата, щото там са 5 гайки. За смяната на диска/накладките имаш още 2 само!

Да не говорим, че в наръчника на колата дет се обяснява, къде се намира огледалото за гримиране я има тая информация също :whistle:

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 12 Фев 2007 23:13

Ей ... ще ме амбицирате сам да си го направя значи...
Последно промяна от hyankov на 12 Фев 2007 23:17, променено общо 1 път.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

El Camino

Мнение от El Camino » 12 Фев 2007 23:14

П.С. Джейми ми подсказва, че трябва и една стиска за цилиндърчето. Аз съм на мнение, че на кола с разработени спирачки може и на ръка. Особено кат се сетиш да пуснеш ръчната работата става песен laugh.gif.

П.П.С. Ако си с барабани (от което не изхождам) може и да е по сложна процедурата. Във всички положение ще се изцапаш обаче cool.gif

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 12 Фев 2007 23:16

Отзад съм с барабани, да.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

El Camino

Мнение от El Camino » 12 Фев 2007 23:19

Бе тук някъде се разхвърляха едни менюали сервизни за такива коли - погледни там първо. Обяснено е със снимки и много малки детайли!
Ако сметнеш, че го можеш (а аз съм сигурен, че не е трудно) просто го направи.

Ако не намериш менюалите тук, потърси на Haynes Corolla в eMuleто - има всичко.

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 12 Фев 2007 23:38

prednite sa lesni, spor niama
zadnite sashto sa lesni, no za chovek koito znae kakvo pravi. ako niamash niakoi priatel da te nadzirava do kat gi smeniash, ne ti go preporachvam.
->

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 12 Фев 2007 23:53

100% съгласен с Алтезов, може да се берат ядове за глупости cool.gif

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 13 Фев 2007 06:00

hyankov написа:Ей ... ще ме амбицирате сам да си го направя значи...
Ako ima6 merak moje i sam da go napravi6, no zaduljitelno da ima o6te nqkoj deto ti kazvat horata, za da ti pomaga. A ako e pravil manipulaciqta predi e o6te po-dobre.
Az zaedno s edin priqtel smenihme prednite amortisiori s prujinite bez da sum go pravil nikoga, no edna sedmica predi tova se zapoznavah s prednoto oka4vane ot edin service manual i vsi4ko mi mina prez glavata po red I, II, III i t.n.
Ve4e bez instrukcii ni6to ne pipam. Ne sum injener biggrin.gif , injenerite instrukciite gi hvurlqt v kofata.(pitaj ugabuga laugh.gif )

Rabotata po zadni barabanni spira4ki sum 4uval, 4e e po-mu4na i po-mrusna ot smqnata na predni nakladki(diskove). Za zadnite mqj trqbva nqkakva skoba za barabana, no ne sum siguren.
Prednite se smenqt za 30 min.(samo nakladkite), ako sa zapekli boltovete na diskovete, a iska6 da smeni6 i tqh stava po-slojno.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 13 Фев 2007 08:44

Japanese_fever написа:Za zadnite mqj trqbva nqkakva skoba za barabana, no ne sum siguren.
Prednite se smenqt za 30 min.(samo nakladkite), ako sa zapekli boltovete na diskovete, a iska6 da smeni6 i tqh stava po-slojno.
za zadnite ne mu triabva nikva skoba, izpolzvat se normalni instrumenti samo, pone za negovata kola, no sa baia charkalaci i moje lesno da se obakra koe kade beshe, za tova se ostavia ednata strana sglobena, ta ako zabravish da ia gledash koe kade e(tova do kat si oshte nov v biznesa) biggrin.gif . ne e nishto slojno, no kat za parvi pat moje baia psuvni da iziadat tez zadni barabani ako niama niakoi da go nadziarva det da znae za kvo stava vapros. pak i ima razni trikove za niakoi neshta, det ako ne gi znaesh moje baia vreme da izgubish. na men lichno bi mi otnelo 5-10 minuti da smenia tez nakladki(kat kolata veche e vav vazduha i ne broia riazaneto na barabanite). na nego moje i 2 chasa da mu otneme kat zabie niakade.
kolkoto do prednite. te sa elementarni. ako se smeniat samo nakladkite, samo dva bolta(14mm), kato edinia bolt daje niama nujda da se maha, i golemi kleshti da se stisne butalceto. ako shte se rejat/smeniat diskovete(koeto silno preporachvam), togava ima oshte dva bolta(17mm), koito po niakoga sa dosta rajdiasali i se chupiat, no imaiki v predvid che kolata e v California, mai niama takava opastnost. Toyota ne izpolzva boltove det da darjat diskovete(kakto pri Honda naprimer, te polzvat po dva krastati vinta koito v povecheto sluchai sa istinsko machenie da svalish ako niamash podhodiashti instrumenti).
->

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 13 Фев 2007 11:20

(kakto pri Honda naprimer, te polzvat po dva krastati vinta koito v povecheto sluchai sa istinsko machenie da svalish ako niamash podhodiashti instrumenti).
Последния път подходящия инструмент беше бормашина - точно за тия кръстатите ! мааам.... :censored:

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 13 Фев 2007 15:43

jamie написа:Последния път подходящия инструмент беше бормашина - точно за тия кръстатите ! мааам.... :censored:
e, do sega bormashina za tiah ne biah vadil. poprincip izlizat ako imash impact screw driver. no ako naistina sa zapecnali, obiknoveno uspiavam da gi izvadia s air chisel.
->

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 13 Фев 2007 15:47

impact screwdriver имах и след като им се размазаха на конус главите с него - минах с бормашината и измъкнах дисковете. Признавам си после така и не ги доразпробивах тези болтове - не съм слагал нови :whistle:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта