
Проблем с Тойота Ярис
Проблем с Тойота Ярис
Здравейте колеги!Имам следния и неразрешим проблем с мойта кола -Ярис;1,3;2001 г, бензин.Още от април месец т.г.започна да придърпва и гасне като е студена,но макар и по малко ,придърпва и като загрее,независимо дали карам на газ или на бензин.Моят майстор ми каза да сменим клапана за VVTI,сменихме го и никакво подобрение.Два пъти сменям свещи,филтри,чистих дюзи бензинови и нищо...три пъти правя диагностика,даже чека не свети.Едвам върви,а майстора вдигна ръце и се отказа да я прави на принципа проба-грешка.Вчера отидох в Тойота за сертифицирана диагностика.Само,че там приемчика ми каза,че след като е слагана газова уредба,компютъра е повлиян и няма да отчете правилно контролерите.И понеже не е евтино,не посмях да рискувам.Моля,помогнете ако някой е имал такъв проблем! 

- angelina
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31 Авг 2015 09:59
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: HIGHLANDER (NAP) GSU55L-ARTMK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с Тойота Ярис
Моята Ярис 1,0 от 2006г от два месеца я имам. Беше шумна във всяко отношение и придърпваше при потегляне. Много слаб двигател, след като слязох от 3,0 210 коня на предният ми автомобил.
Този който я продаваше каза, че не е успял да се справи с придърпването. Всичко е наред по колата. Има газова висок клас/ без буркани замазане/. ТВърдеше и наистина е подменял консумативите- съединител нов, филтри.
1. Това което установих аз, е че е слагал маслата както са по таблицата на производителя- твърде редки за 9 годишния автомобил с превъртян километраж на 98 хил км. Обяснението беше, че с по-гъсто масло от 5W30 се "товари" веригата защото била с хидравличен обтегач. Отворих книгите и видях- обтегач с пружина. Сипах 10W40 и двигателят замлъкна.
2. Шумът от скоростната кутия/ слабо място на Ярис, утихна с вкарването на грес при скоростния лост горе 200гр. Отвъртях един болт и вкарах там греста. Беше сухо, сухо, сухо. Резултат- Лоста взе да се движи мазно. Шумът от скоростите изчезна, защото се сгъсти маслото. Като се загрее, греста пада долу и се обърква с маслото. Покачва се нивото, но това не е проблем за семерингите, защото е станало и по-гъсто. Там налягане на няма и не е протекло.
3. Придърпването го елиминирах случайно. От скука и нямане какво да се поправя по автомобила, проверих какво е състоянието на три-те свещи. Установих с луфтомер, че разстоянието между електродите е над 1мм. Намалих го на "заводското" 0,8 и колата СПРЯ ДА придърпва. Леко се повиши и мощността. Сега аз свикнах от една страна с ускорението, от друга то-малко се подобри и се чудя защо е нужно да се карат коли от по над 200 коня/ вече/. Мъчил съм се преди. Ярис е автомобилът за града.
Не твърдя, че това е твоят проблем. Но при мене така се справих с придърпването, за което разбрах, че майсторите не са се справили, защото всичко по колата е наред. "Нови" свещи се продават всякакви, но никой никога не ги мери разстоянията между електродите. Вярно имат кутийки, но знае ли човек какво им се е случвало. Просто е за проверяване. Защо да се лишаваме от този метод ?
Този който я продаваше каза, че не е успял да се справи с придърпването. Всичко е наред по колата. Има газова висок клас/ без буркани замазане/. ТВърдеше и наистина е подменял консумативите- съединител нов, филтри.
1. Това което установих аз, е че е слагал маслата както са по таблицата на производителя- твърде редки за 9 годишния автомобил с превъртян километраж на 98 хил км. Обяснението беше, че с по-гъсто масло от 5W30 се "товари" веригата защото била с хидравличен обтегач. Отворих книгите и видях- обтегач с пружина. Сипах 10W40 и двигателят замлъкна.
2. Шумът от скоростната кутия/ слабо място на Ярис, утихна с вкарването на грес при скоростния лост горе 200гр. Отвъртях един болт и вкарах там греста. Беше сухо, сухо, сухо. Резултат- Лоста взе да се движи мазно. Шумът от скоростите изчезна, защото се сгъсти маслото. Като се загрее, греста пада долу и се обърква с маслото. Покачва се нивото, но това не е проблем за семерингите, защото е станало и по-гъсто. Там налягане на няма и не е протекло.
3. Придърпването го елиминирах случайно. От скука и нямане какво да се поправя по автомобила, проверих какво е състоянието на три-те свещи. Установих с луфтомер, че разстоянието между електродите е над 1мм. Намалих го на "заводското" 0,8 и колата СПРЯ ДА придърпва. Леко се повиши и мощността. Сега аз свикнах от една страна с ускорението, от друга то-малко се подобри и се чудя защо е нужно да се карат коли от по над 200 коня/ вече/. Мъчил съм се преди. Ярис е автомобилът за града.
Не твърдя, че това е твоят проблем. Но при мене така се справих с придърпването, за което разбрах, че майсторите не са се справили, защото всичко по колата е наред. "Нови" свещи се продават всякакви, но никой никога не ги мери разстоянията между електродите. Вярно имат кутийки, но знае ли човек какво им се е случвало. Просто е за проверяване. Защо да се лишаваме от този метод ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта