имам няколко въпроса за RAV4 D4D 136 k.c. 2007 година
понеже се наслушах на "компетентни мнения" по фирмените сервизи искам да ви попитам вас за отговор
1.странен "удар" при първоначално палене. Чува се някъде отдолу и основно при студен двигател. според мен не е демпфер защото той има и други симптоми които при мен ги няма. Има ли някаква вероятност да е тампон по двигателя или нещо подобно?
2.проблем с пушек на определени интервали (според тойота в режим на прочистване на DPF). През няколко дена колата пуши зверски с бял пушек на неизгоряла нафта. Обясняваха ми че имало 5-та дюза която впръсквала гориво в DPF-a и трябвало да се кара около 25 км на 2500 оборота да се прочисти системата. Но това става поне веднъж в седмицата и е много дразнещо. Четох че това с петата дюза е при моделите D-CAT и там си е фабрично измислено. При D4D така ли е?!? Много е важно да кажа че колата НЯМА КАТАЛИЗАТОР. Така я купих и си мисля че след като в катализатора който по принцип е след DPF-a това неизгоряло гориво от петата дюза трябва да изгори, а при мен няма къде. Правилно ли разсъждавам
3.Относно първоначалното потегляне, което винаги е на 4WD и до 40 км/ч трябвало да свети лампа на таблото 4WD. Еми при мен не свети. Свети само като натисна бутона. Така ли е?
4.Лоста за скоростите - регулира ли се по някакъв начин защото понякога влизат лесно понякога не
5.Кормилната рейка - два пъти ми я взеха за рециклиране във "фирмения сервиз" . Оправя ли се или ...
Моля за вашата съпричастност
