
Взехме Subaru BRZ ,което е 1:1 със GT86 във Европа ,всичките се правят в един завод с минимални разлики във външния вид. BRZ-то ни е производствен номер под 600 т.с. едно от най-първите купено още 2012-та година ,и ще го подготваме за Американските SPEC 86 CUP серии както и NASA PTD/TTD. Идеята на SPEC 86 CUP състезателните серии е подобна на GT86 cup в Германия
Автомобилите са много подобни заради специфичните регулации,които балансират бюджетите на отборите и правят така,че победителят да е по-добрият пилот, а не автомобил.
Американската серия има следните основни разлики от германската:
- SPEC 86 CUP позволява ползването на 2 колектора, Tomei 412003 или 412002. Единият е UEL, другият EL - вероятно ще отидем на EL .
- Софтуерът за SPEC 86 CUP е заключен,както при германските GT86 cup , но заради колекторите и възможноста да се кара на 100% етанол колата ще е над 200 коня на колелата при ползването на картите за NASA PTC/TTC.
- Спирачките при Американските са по избор до 295мм, докато при Германските им позволяват само TRD охладители да добавят. Тук естествено ще вземем AP Racing всичко друго е компромис

- За Клетката има минимални изксвания, но ще я правим доста по-сериозна и с най-яките странични защити (nascar style door bars).
Това е планът.За сега колата дойде от камиона с много неочаквани тУнин-зи - ние реално я купихме на Аукцион т.с. на сляпо без да знаем какво има по нея.
Интересните неща са WhiteLine камбер/кастер чашки ,KW v3 ,чик-чирик ауспух (ша требе да го сменим със заводски), TOMS стопове, Kartboy шифтер и други неща.
Ето и малко снимки:



