Ок, но се замисли - това няма да ти е ежедневна практика. Можеш евентуално да се разминеш с глобата по тази схема. Но в ежедневието няма да има никакъв смисъл да настъпваш колата за да стигнеш по-бързо, след което да си принуден да спреш и да убиваш наваксаното време. Това само по себе си обезсмисля карането с превишена скорост и регулира движението. Точно това е идеята и би работила идеално. Единствено можем да изключим умишлено манипулиран сценарий, който описваш ти, но сам по себе си той не е приложим в ежедневието. Без такъв тип регулиране, както сме и в момента, джигитите си "пробват" колите през целия път, като намалят единствено там, където се знае от всички, че има камери. След което отново газ до ламарината, застрашавайки останалите участници в движението. С камери за средна скорост това ще се преустанови или поне ще се редуцира до много малко единици поради самото неудобство да стоиш и да чакаш времето да си мине... като преди това си карал рисково, изхарчил си повече гориво и си отнесъл един куп майни по пътя.BOz написа:Ако съм решил да си пробвам колата, този вид контрол, който го предлагаш няма да реши проблема.
Примерно - минавам първите камери, защото ги знам къде са. След това се раздавам колкото може да върви колата и малко преди крайните камери спирам и пия едно кафе. Успех с борбата в този случай ти пожелавам.
Много е просто - или караш с максимално позволената средна скорост, или:
1. Плащаш глоба;
2. Стоиш и чакаш...
От това по-добро регулиране, здраве му кажи.