Здравейте, с майстора ми решихме да вкараме малко пари и сили в една corolla g6r 4A-FE мотор. Монтирахме турбинка от Subaru STI T4 с вода, кулери, блоу офи и тн.
Като цяло проекта е за газов инжекцион и налягане на турбото 0.5-0.6бара. Не се преправя нищо по бензина. От там и проблема, MАП сензора отчита голямото налягане преди всмукателния колектор и реже компютъра на бензина, който пък се използва от газовия такъв за да контролира впръскването, оборотите и тн.
След едномесечни разправии как ще стане и как не, излъгахме МАП сензора и колата работи на 0,3бара, но нагоре прекъсва, понеже не постъпва адекватна информация в компютъра. Идеята ни сега е да махнем МАПА и да сложим вакумно делко и вакумен испарител и да не ползваме вече електрониката. Някой дали може да сподели дали има такова и от кой модел и година тойотка да го търсим?
Toyota Corolla E11 4A-FE Turbo
Re: Toyota Corolla E11 4A-FE Turbo
Гледам и си мисля, че всички трябва да стават. Можем да вземем и от Карина и от Гео Призм и от Корола, само да са с 4A-FE и да са в началото на 1990 и по-стари. Мнения?
Re: Toyota Corolla E11 4A-FE Turbo
Всъщност от 4А мотор http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... p1L8tw.jpg би трябвало да стане. Някой идей?
Re: Toyota Corolla E11 4A-FE Turbo
За да излъжете компютъра на бензина трябва да смените мапа с такъв от турбо двигател. Примерно от фиат купе с турбо , може и да си купиш mpx4250a (от някой магазин за радио компоненти)с последния при налягане 1.5 бара бензиновия комп ще вижда атмосферно налягане. После с някакво реле трябва да превключваш между него и оригиналния мап при каране на газ и бензин. Но като цяло идеята ви не е добра защото няма кой да намали аванса като надуе турбото пък и до 0.4 бара ще се мъчите да достигнете заводските коне на колата. Една мега ще ви спести доста главоболия. Пиша всичко това защото съм минал по този път 

Човек и добре да живее умира .......
Re: Toyota Corolla E11 4A-FE Turbo
https://www.youtube.com/watch?v=Y7bD1E064-c
За момента толкова.. След Боя и Туниране на всички прозорци ще се отваря мотора за разреждане и после ще се мъчи с мега.
За момента толкова.. След Боя и Туниране на всички прозорци ще се отваря мотора за разреждане и после ще се мъчи с мега.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Toyota Corolla E11 4A-FE Turbo
Колега разгледай тази тема, на един човек от форума - Toyota Tercel с 4E-FTE (фабрично с турбо) - 201 whp на 14psi (1 bar):
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=3&t=311
На последната страница има и времена от драг. Това е от времената, когато във форума се пишеше свободно на латиница и модераторите бяха по-малко.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=3&t=311
На последната страница има и времена от драг. Това е от времената, когато във форума се пишеше свободно на латиница и модераторите бяха по-малко.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта