[Дискусия]Двигателите D-CAT в RAV4 XA30/XA40 и не само
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
освен че е икономична тази гума е и много комфортна-никакви шумове.това за мен е nr.1 изисване,понеже не съм човек,който кара рисково.лошо сцепление досега не съм забелязал,с изключение на един offroad на заснежена поляна,понеже снегът беше мокър.една зима вече изкарах с тях,ако това може да се нарече зима(за разлика от бг последната година)-без забележки.но тук хората си гледат работата както трябва,така че няма проблеми стига да не си с мерцедес.че в багажника на моята бивша е-класа возех 6 месеца един 50кг чувал сол.
laugh.gif също така както гледам ще издържи доста километри,което също е плюс.мен ме устройват чудесно.
за по-спортно каране се препоръчват съответни спортни фабрикати,на които обаче доброто сцепление е единствения плюс.за 1 сезон ги хвърляш,например dunlop sport са такива.освен това понеже са много меки бързо се дебалансират.
а за прашни пътища бих казал с подходяща скорост няма проблеми,или другояче казано и s-класа не може да те спаси.
малко се отплеснах от темата sorry.
пс:моя рав е d4d а не d-cat.
laugh.gif също така както гледам ще издържи доста километри,което също е плюс.мен ме устройват чудесно.
за по-спортно каране се препоръчват съответни спортни фабрикати,на които обаче доброто сцепление е единствения плюс.за 1 сезон ги хвърляш,например dunlop sport са такива.освен това понеже са много меки бързо се дебалансират.
а за прашни пътища бих казал с подходяща скорост няма проблеми,или другояче казано и s-класа не може да те спаси.
малко се отплеснах от темата sorry.
пс:моя рав е d4d а не d-cat.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 29 Сеп 2008 20:21
Да се похваля с една огромна въздишка на облекчение...
Ще имам гуми. Thanks to изключителното съдействие на инж. Бойчев от Бриджостоун, в "Диана" вече ще има възможност за поръчка.
Ще имам гуми. Thanks to изключителното съдействие на инж. Бойчев от Бриджостоун, в "Диана" вече ще има възможност за поръчка.
Последно промяна от Serendipity® на 02 Фев 2009 03:23, променено общо 1 път.
***
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 29 Сеп 2008 20:21
И понеже всяка история трябва да има happy end
))...
довършвам тази, за тези, които може да срещнат същия проблем евентуално и да прочетат тук, а все пак моята борба се оказа успешна
)))
За зимните гуми писах. Летни D687.
Цените и всичко е готово.
Могат да бъдат поръчани в ДИАНА, КАМП КОНСУЛТ, МИТ ООД - всички са дилъри на Bridgestone.
Задължително се монтират в ТМ АУТО, понеже само те са сертифицирани за тази цел /BSR/ и имат обучен механик.
Ще пиша пак след монтажа.

довършвам тази, за тези, които може да срещнат същия проблем евентуално и да прочетат тук, а все пак моята борба се оказа успешна

За зимните гуми писах. Летни D687.
Цените и всичко е готово.
Могат да бъдат поръчани в ДИАНА, КАМП КОНСУЛТ, МИТ ООД - всички са дилъри на Bridgestone.
Задължително се монтират в ТМ АУТО, понеже само те са сертифицирани за тази цел /BSR/ и имат обучен механик.
Ще пиша пак след монтажа.
***
питане от Serendipity®
Здр.,
Поздравления за хубавия автомобил. За съжаление в БГ често се оказва, че много хубаво не е на хубаво..
В случая за D-Cat Exec.-основната причина, поради която се отказах от топ-изпълнението когато взимах моя D-Cat бяха именно RFT системата на гумите. В БГ миналата година почти никъде не се ремонтираха такива гуми (предложиха ми да ми ги 'заменят' с обикновени като алтернатива едни умници..). Отделно нямаш и резервна гума. Като добавим и акциза върху цената на Exec. набързо се реших за "Sol", на който си купих джанти 18ки с летни гуми , а на оригиналните 17ки сложих зимни.
Моят съвет е да си вземеш Кит за гуми за всеки случай, а междувременно мисля, че RFT оправят в свестните гумаджийници. И зимни гуми си сложи на 17ки джанти с по-голям балон-ще ти излязат заедно с джантите толкова, колкото само 18ки с Run-flat система (ако не и по-евтино).
Разходът пада съществено, ако я караш на автопилот и само при изпреварване сменяш предавка и натискаш педала.
Btw. да си чувала за някакъв свестен Power-Box Kit за тунинг на двигателя-177к.с. взеха да ми стават малко. Гледам има един австрийски - Steinbauer, има представителство и в София??
Поздрави
Поздравления за хубавия автомобил. За съжаление в БГ често се оказва, че много хубаво не е на хубаво..
В случая за D-Cat Exec.-основната причина, поради която се отказах от топ-изпълнението когато взимах моя D-Cat бяха именно RFT системата на гумите. В БГ миналата година почти никъде не се ремонтираха такива гуми (предложиха ми да ми ги 'заменят' с обикновени като алтернатива едни умници..). Отделно нямаш и резервна гума. Като добавим и акциза върху цената на Exec. набързо се реших за "Sol", на който си купих джанти 18ки с летни гуми , а на оригиналните 17ки сложих зимни.
Моят съвет е да си вземеш Кит за гуми за всеки случай, а междувременно мисля, че RFT оправят в свестните гумаджийници. И зимни гуми си сложи на 17ки джанти с по-голям балон-ще ти излязат заедно с джантите толкова, колкото само 18ки с Run-flat система (ако не и по-евтино).
Разходът пада съществено, ако я караш на автопилот и само при изпреварване сменяш предавка и натискаш педала.
Btw. да си чувала за някакъв свестен Power-Box Kit за тунинг на двигателя-177к.с. взеха да ми стават малко. Гледам има един австрийски - Steinbauer, има представителство и в София??
Поздрави
Toyota RAV 4 D-Cat Sol 177 k.s.
Re: D-CAT РАВ 4 и не само
Здравейте на всички.
Това е вторият ми автомобил Тойота, който бих искал да споделя с Вас, както и ако можем да си бъдем полезни с други, които са избрали този модел /D-CAT / относно експлоатирането на автомобила.
Този е закупен от Германия с допълнителна доработка по него, която би била интересна за хората, които търсят малко по различен стил от останалите. Доработката е на Уелър груп, в сътрудничество с CRD (CRD Car Research & Development), /http://www.crd-germany.de/ технологична компания в Brabus Group. Създадения тунинг носи псевдоним Ravter и може да се поръча както поотделно така и цялостно.
Спецификации Weller RAV4 2.2 D-CAT Ravter
Двигател R4, турбо дизел, предната напречна
Капацитет 2231 см ³
Изпълнение 147 кВт (200 к.с.) при 3450/min
Въртящ момент 460 Нм при 2200 об
към колелата
Предаване 6-степенна механична
Предни спирачки Дискове, вътрешно вентилирани
Задни спирачки Slices
Джанти предни / задни
9 х 20 инча
Гуми, предни / задни
245/40 R 20
Силата да тегло
8.3 кг / к.с.
Наблюдения
0-100 км / ч 8,8 и
60-100 km / h на 4-та скорост 5,8 и
80-120 км / ч за 5/6 скорост 8,0 / 10,4 и
Спирачен път от 100 km / h (к / ф.)
36.3 / 37.1 m
Максималната скорост 208 км
консумация на 100 km 8,6 л дизел
Тегло празен / полезен 1664/526 килограм
Оборудване Tuning
RAVTER by Auto Weller Toyota RAV4 XA3
RAVTER Komplett-Tuning Paket complete RAVTER Tuning Kit
Artikelnummer: RAVTER-XA3SET incl. 20Zoll Radsatz! Incl.20Inch Wheels! 4.450,00€
RAVTER Frontschürze RAVTER front bumper spoiler - Artikelnummer: RAVTER-XA3FSCH 885,00€
RAVTER Seitenschweller Satz RAVTER side skirts - Artikelnummer: RAVTER-XA3SWLR 620,00€
RAVTER Heckschürze RAVTER rear bumper spoiler - Artikelnummer: RAVTER-XA3HSCH 765,00€
RAVTER Auspuffblende RAVTER exhaust muffler tip - Artikelnummer: RAVTER-XA3EXH 150,00€
Това е линк към сайта : http://trc-tuning.com/index_shop_neu.htm
Това е вторият ми автомобил Тойота, който бих искал да споделя с Вас, както и ако можем да си бъдем полезни с други, които са избрали този модел /D-CAT / относно експлоатирането на автомобила.
Този е закупен от Германия с допълнителна доработка по него, която би била интересна за хората, които търсят малко по различен стил от останалите. Доработката е на Уелър груп, в сътрудничество с CRD (CRD Car Research & Development), /http://www.crd-germany.de/ технологична компания в Brabus Group. Създадения тунинг носи псевдоним Ravter и може да се поръча както поотделно така и цялостно.
Спецификации Weller RAV4 2.2 D-CAT Ravter
Двигател R4, турбо дизел, предната напречна
Капацитет 2231 см ³
Изпълнение 147 кВт (200 к.с.) при 3450/min
Въртящ момент 460 Нм при 2200 об
към колелата
Предаване 6-степенна механична
Предни спирачки Дискове, вътрешно вентилирани
Задни спирачки Slices
Джанти предни / задни
9 х 20 инча
Гуми, предни / задни
245/40 R 20
Силата да тегло
8.3 кг / к.с.
Наблюдения
0-100 км / ч 8,8 и
60-100 km / h на 4-та скорост 5,8 и
80-120 км / ч за 5/6 скорост 8,0 / 10,4 и
Спирачен път от 100 km / h (к / ф.)
36.3 / 37.1 m
Максималната скорост 208 км
консумация на 100 km 8,6 л дизел
Тегло празен / полезен 1664/526 килограм
Оборудване Tuning
RAVTER by Auto Weller Toyota RAV4 XA3
RAVTER Komplett-Tuning Paket complete RAVTER Tuning Kit
Artikelnummer: RAVTER-XA3SET incl. 20Zoll Radsatz! Incl.20Inch Wheels! 4.450,00€
RAVTER Frontschürze RAVTER front bumper spoiler - Artikelnummer: RAVTER-XA3FSCH 885,00€
RAVTER Seitenschweller Satz RAVTER side skirts - Artikelnummer: RAVTER-XA3SWLR 620,00€
RAVTER Heckschürze RAVTER rear bumper spoiler - Artikelnummer: RAVTER-XA3HSCH 765,00€
RAVTER Auspuffblende RAVTER exhaust muffler tip - Artikelnummer: RAVTER-XA3EXH 150,00€
Това е линк към сайта : http://trc-tuning.com/index_shop_neu.htm
- Прикачени файлове
-
- Rav1.jpg (120.14 KiB) Преглеждано 3212 пъти
-
- Rav2.jpg (157.63 KiB) Преглеждано 3212 пъти
-
- Rav4.jpg (51.31 KiB) Преглеждано 3212 пъти
Re: D-CAT РАВ 4 и не само
Здравейте колеги! Бих желал да посъживя темата в частта и за разхода на D CAT. От около две седмици съм собственик на такава равка 2006 г. внос от Германия. Действително разхода и ме изненада малко неприятно. Далеч съм от мисълта, че ще гори както я дават по каталог, отчитам и факта, че дойде с 18 ки джанти, но при мен разликата с действителността е фрапираща. Градския разход при кротко каране е 12 -13/100. Извън градския разход, със скорост до 110-120 км/ч. е между 8.5 - 9.3, а на магистрала със скорост до 140 км. отива на 10 - 10.5 на сто. Разликата между показанията на борд компютъра и зареждане пълно - пълно е около половин литър по-малко при пълно - пълно. Естествено тръгнах да търся каква може да е причината за това и резултат няма. Няма защото, колата върви прекрасно, не пуши, закачена на компютър показва всичко в ред. Проверени бяха и 2 идеи за възможна причина, а именно: евентуално некоректно работещ температурен датчик и петата дюза. Всичко е в ред. Почистиха ми и ЕГР- а и дебитомера, които почти не са били зацапани. Аз поне нямам повече идеи каква може да е причината. Ако някой има други идеи, ще се радвам да ги сподели.
Поздрави на всички!
Поздрави на всички!
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: D-CAT РАВ 4 и не само
Обсъждано е и преди във форума. D-cat гори и това е.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Re: D-CAT РАВ 4 и не само
Напомпай гумите на 2,5/малко пада комфорта но то и без това е зле/ и от скъпата нафта и разхода ще падне поне с литър надолу.Може и една добавка за гориво за прочистване на горивната система ако не е правено.Гарантирам,пробваноtodbar написа:Здравейте колеги! Бих желал да посъживя темата в частта и за разхода на D CAT. От около две седмици съм собственик на такава равка 2006 г. внос от Германия. Действително разхода и ме изненада малко неприятно. Далеч съм от мисълта, че ще гори както я дават по каталог, отчитам и факта, че дойде с 18 ки джанти, но при мен разликата с действителността е фрапираща. Градския разход при кротко каране е 12 -13/100. Извън градския разход, със скорост до 110-120 км/ч. е между 8.5 - 9.3, а на магистрала със скорост до 140 км. отива на 10 - 10.5 на сто. Разликата между показанията на борд компютъра и зареждане пълно - пълно е около половин литър по-малко при пълно - пълно. Естествено тръгнах да търся каква може да е причината за това и резултат няма. Няма защото, колата върви прекрасно, не пуши, закачена на компютър показва всичко в ред. Проверени бяха и 2 идеи за възможна причина, а именно: евентуално некоректно работещ температурен датчик и петата дюза. Всичко е в ред. Почистиха ми и ЕГР- а и дебитомера, които почти не са били зацапани. Аз поне нямам повече идеи каква може да е причината. Ако някой има други идеи, ще се радвам да ги сподели.
Поздрави на всички!
Re: [Дискусия]Двигателите D-CAT в RAV4 XA30/XA40 и не само
Благодаря колега! Всичко без гумите е направено. Малко преди да прочета поста ти и на мен ми мина тая мисъл за гумите. Ще се пробва веднага, в рамките на деня. Даже днес умувах и по въпроса, дали факта, че все още не съм сменил маслото по раздатките /или там както се нарича, че за пръв път имам кола 4Х4/, може също да влияе на разхода. Но след като го споделих с един приятел - монтьор, той снизходително ми се засмя.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: [Дискусия]Двигателите D-CAT в RAV4 XA30/XA40 и не само
Няма проблем при спирачките, има си инерция, върви прекрасно.
- ivied
- Мнения: 313
- Регистриран на: 08 Юни 2014 14:39
- Местоположение: Germany
- Автомобил: Yaris Cross
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Re: [Дискусия]Двигателите D-CAT в RAV4 XA30/XA40 и не само
Добрите марки с размер 225/65/17 са от порядъка на 100-130 Е... с монтажа
(цените които посочвате в старите постове не са актуални)
(цените които посочвате в старите постове не са актуални)
По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
Re: [Дискусия]Двигателите D-CAT в RAV4 XA30/XA40 и не само
Здравейте,
За xa40 в момента в бг се предлага дкат кoйто е 150 hp. Бях останал с впечатление, че тези двигатели са 177hp. Нарочно ли ограничават мощността заради нафтата в БГ? Аз май клоня повече към д4д за РАВ4-ката. който е описан като по-динамичен и по-икономичен.
За xa40 в момента в бг се предлага дкат кoйто е 150 hp. Бях останал с впечатление, че тези двигатели са 177hp. Нарочно ли ограничават мощността заради нафтата в БГ? Аз май клоня повече към д4д за РАВ4-ката. който е описан като по-динамичен и по-икономичен.
196
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: [Дискусия]Двигателите D-CAT в RAV4 XA30/XA40 и не само
D4D е за предпочитане от към поддръжка.
D-CAT върви повече.
D-CAT върви повече.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта