Добър ден,колеги,
Преди близо 2 години купих колата и беше за сегменти - смених ги и всичко е ок в началото.
След известно време започна сама да си дига оборотите на 1500 - 2000 на празен ход и на скорост и беше за малко, след време започна да седи така постоянно и реших че е от дросела и стъпковия мотор взех втора ръка и се пооправи за няколко седмици.
Пак почна да си дига обороти,но при форсиране се оправяше и си карах така наскоро почна постоянно преди да дигне работна температура да си ги дига и карам докато загрее и форсирам до към 5 000 rpm и пускам съединителя рязко като съм на 4 - 5 предавка и се оправи.
След известно време почна когато е студена да не си държи оборотите сякаш прекъсва и гаснеше с мъки и тресене.
Преди няколко дни я оставих в Toyota да разберат от какво е,но уви те нищо не разбраха.
И така преди 3 дена почна постоянно да е на около 2000 оборота като позагрее и през цялото време си държи такива обороти (на студено винаги не си ги държи).
Днес реших да почна сам да ръчкам и реших да махна буксата на датчика ляво на капака на клапаните (когато си срещу мотора мисля че е за ввт то) и уви запалих светна чека дигна високи обороти, форсирах и си закова на нормални. Показах малко без него и пак взе да си дига,но се оправяха при форсиране форсиране.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели мнения и съвети
+ преди ми се е случвало да ми святка чека за за ден два но угасна, преди да я оставя в тойота чека беше светна и при тях изгасна. С безжичен четец тия китайските не мога да се свържа с колата за да видя поне каква грешка е отчело( преди можех)
ПС. Извините за грешки пиша от телефона.
Високи обороти след ремонт - Corolla Е11 1.6 VVTi 110HP 2001
Високи обороти след ремонт - Corolla Е11 1.6 VVTi 110HP 2001
Последно промяна от mentos1 на 26 Юни 2015 14:45, променено общо 2 пъти.
Corolla e11 2001 1.6vvt-i
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Високи обороти след ремонт - Corolla Е11 1.6 VVTi 110HP
Сменил ли си свещи,горивен филтър?
Огледай кутията на въздушния филтър/смени го с нов/ и провери MAF сензора,непосредствено след него.
Кой ти прави ремонта на сегментите?
Живи данни имаш ли?
Правено ли е нещо друго по-колата?
Провери "течове" - да не взема въздух от някъде - спукана тръба след филтъра например.
ISCV?
TPS имаше ли тази кола - ако да - и него!
Огледай кутията на въздушния филтър/смени го с нов/ и провери MAF сензора,непосредствено след него.
Кой ти прави ремонта на сегментите?
Живи данни имаш ли?
Правено ли е нещо друго по-колата?
Провери "течове" - да не взема въздух от някъде - спукана тръба след филтъра например.
ISCV?
TPS имаше ли тази кола - ако да - и него!
Re: Високи обороти след ремонт - Corolla Е11 1.6 VVTi 110HP
Ремонта го прави баща ми (не е фарик или нещо разбира от механиката на колите но електрониката не я знае добре)
свещи масло и всички филтри и ремък са сменени при ремонта
масло маслен и въздушен преди 2000 км са сменени
във тойота я оставихме при познат за да я тестват, но както гласи закона на мърфи при тях чека изгасна и тя си работеше нормално ( нямам документ за диагностиката)
живи данни нямам
колата има монтирана газова уредба от FOBOS (проблема го има от преди газовата)
има теч на масло от капака при обтегача на веригата (при ремонта явно не го е запечатало добре, мислех като дойде време за съединител да го оправя )
живи данни нямам (не знам как се вземат дори)
проверявам за течове спукано, счупено...
свещи масло и всички филтри и ремък са сменени при ремонта
масло маслен и въздушен преди 2000 км са сменени
във тойота я оставихме при познат за да я тестват, но както гласи закона на мърфи при тях чека изгасна и тя си работеше нормално ( нямам документ за диагностиката)
живи данни нямам
колата има монтирана газова уредба от FOBOS (проблема го има от преди газовата)
има теч на масло от капака при обтегача на веригата (при ремонта явно не го е запечатало добре, мислех като дойде време за съединител да го оправя )
живи данни нямам (не знам как се вземат дори)
проверявам за течове спукано, счупено...
Corolla e11 2001 1.6vvt-i
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Re: Високи обороти след ремонт - Corolla Е11 1.6 VVTi 110HP
Не е лошо да видите дали не смуче въздух след дросела. Причината може да е сериозна-сервоусилвателя на спирачната помпа и банална-някое уплътнение по капака на клапаните, там, където излизат маркучи за картерна вентилация.
Carina E 4AFE LB 1992
Re: Високи обороти след ремонт - Corolla Е11 1.6 VVTi 110HP
Проблема е решен още при закупуването на колата клапана за vvti е бил тръгнал и затова е работило когато си иска. Днеска го смених и колата мърка като котенце.
Препоръчвам на всички които имат проблем с оборотите да почистват датчика при капака на въздушния филтър. преди да се захващат със дросела.
Препоръчвам на всички които имат проблем с оборотите да почистват датчика при капака на въздушния филтър. преди да се захващат със дросела.
Corolla e11 2001 1.6vvt-i
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта