
Покупка на МР2 AW11 - тапа! (дълго четиво)
трудно ми е разбера какво наричаш "характер"
ч
На мен лично сток блутоп не ми харесва(сравнен с...). Допускам че причина за това е интейка с 8-те малки каналчета, направени заради ТВИС-а, което тотално елиминира ефекта от големите отвори на главата. Предполагам, че този двигател с подходящи модификации ще има характер, но както е сток...

На мен лично сток блутоп не ми харесва(сравнен с...). Допускам че причина за това е интейка с 8-те малки каналчета, направени заради ТВИС-а, което тотално елиминира ефекта от големите отвори на главата. Предполагам, че този двигател с подходящи модификации ще има характер, но както е сток...

На мен ми е чудно, че точно на теб ти е трудно да разбереш, какво наричам характер. Трудно е да се обясни иначе, ако не си усетил разликата.
Направо щях да си помисля, че съм некъм дон кихотец, ако целия немски форум не се беше изредил да коментира характера на блутопа и безхарактера на редтопа biggrin.gif.
Не опира до дупките на интейка Асене. Опира то това, че като близнеш газта едното суче колата, другото се чуди кво да прави и в крайна сметка нищо не прави, ако не забравиш крака на педала. Не е ключа в пепедудките на интейка, а в килцата на инерционните дреболии по двигателя.
За много във форума тунинг е турбо, но за мен първата стъпка е олекотен маховик. Иначе както казах, има по смислени автомобили от АЕ86.
Бтв. щото за алтернатива на блутопа говоря - за сега само за мотоциклетен двигател се сещам с подобно поведение.
Направо щях да си помисля, че съм некъм дон кихотец, ако целия немски форум не се беше изредил да коментира характера на блутопа и безхарактера на редтопа biggrin.gif.
Не опира до дупките на интейка Асене. Опира то това, че като близнеш газта едното суче колата, другото се чуди кво да прави и в крайна сметка нищо не прави, ако не забравиш крака на педала. Не е ключа в пепедудките на интейка, а в килцата на инерционните дреболии по двигателя.
За много във форума тунинг е турбо, но за мен първата стъпка е олекотен маховик. Иначе както казах, има по смислени автомобили от АЕ86.
Бтв. щото за алтернатива на блутопа говоря - за сега само за мотоциклетен двигател се сещам с подобно поведение.
Разликата преди два дни беше толкова очевадна, че ритах газта и не вярвах на това което "не"виждам. На място. В последствие като я карах само се убедих, че това не е същия мотор.bad_dog написа:Според мен блутопа изобщо няма качествата, които му приписваш, но всеки си има гледна точка.
Ма тоя разговор най - добре с колите пред нас да го продължим.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Kazva se su6toto kato pri vas 200SX, SE-R(top versiata) 2.0LEl Camino написа:
http://www.mobile.de/SIDAYb9TASGHicxFp5 ... 227729104&
http://www.kbb.com/KBB/Selection/Condition.aspx
Samo deto pri vas e po-eftino s okolo $1000. Ne znam kak onova e na 48k km, no za '95-ta kolite tuk sa nad 120k mili.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта