Здравейте, колеги! Тази тема ми дойде тъкмо навреме, че и аз сменях крушката днес. Всичко е описано ясно за нетехничар като мен, само дето не знаех колко майни ще ударя по време на процеса.

Ето кратък разказ достоен за рубриката "грижа за доброто настроение".
Успях без особени усилия да извядя "стойката" с крушките. И крушката излезе лесно, отидох и си купих 2 Хелла за 7.50 от Газпром до нас. Връщам се, слагам я, и какво да видя... вместо габарита да свети леко и силно при натискане на спирачката, крушката свети на обратно. Супер силен габарит и като натиснеш спирачката почти не се забелязва промяна... Свалям аз крушката и какво да видя - 21V, 4W, 2HS, а старата бе 21V, 5W, 2GA. Ватовете ги бях забелязал още на бензиностанцията, но не мислих, че е проблем. Е, да де, ама тия 2HS/2GA ми изядоха душата.

От там обратно до Газпром, хората ми върнаха парите (Евала!), след което проверка:
- в Еко нямаха такива крушки, та затова не взех;
- в Ромпетрол ми изкараха 3 крушки в плик без ясен произход.

;
- в Шел имаха само Osram, 21V, 5W. В момент на отчаяние реших, че вероятно ще станат, и взех "комплект" от 2 броя за 3 лв. Е, да де, ама НЕ станаха.
- от там до ОМВ - там за крушки не бяха чували, нямаха никакви;
- накрая се сетих, че още като взимах колата имах изгоряла на заден десен стоп и с брат ми взехме крушка от Лукойл. Газ до там, взех си 2 на обща стойност под 3 лв, сложих я и екшъна свърши.
Равносметката: 3 лв. вътре, 2 крушки Осрам, които да си сложа на елхата тая година, сменена крушка на стопа и една резервна. А, и доста от въпросните майни, споменати в началото.
Майтапа на страна, за други колеги, които ще сменят крушките отзад - за стоп светлините търсете САМО Hella, 21V, 5W,
2GA .
Живи и здрави!
