Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело - РЕШЕН
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
Ръсиш обилно със спрей за ръжда и блъскаш по колелото с нещо от по мек метал, далече от зъбите. Намираш си две Г-образни плоски отверки и леко вадиш, пръскаш, набиваш на няколко пъти и ще се раздвижи. Счупения зъб се наварява с телоподаващо и след това се оформя с пила и готово. Понякога само четене не достатъчно.
- Akima
- Мнения: 7444
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело



Това е добра идея,но неприложима...

... колегата с 2 отвертки чупи зъби,представи си,ако вземе MIG-а какви щети може да последват. biggrin.gif

П.С.Това е приятелска шега - моля да не се засяга никой персонално.

-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
Не е идея, неколкократно отрепетирано с бляскави успехи biggrin.gif
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
Aз тука съм напълно съгласен с Механика защото това което го държи колелото в случая е мръсотията на вала и шпонката.Важното е дали има място за почукване на място.Обаче,не мога да не се присмея на японския гений било то зъл или добър да не помисли за нормален начин за вадене.Всъщност не съм очуден ,има какво още да учат момчетата.мехаННика написа:Ръсиш обилно със спрей за ръжда и блъскаш по колелото с нещо от по мек метал, далече от зъбите. Намираш си две Г-образни плоски отверки и леко вадиш, пръскаш, набиваш на няколко пъти и ще се раздвижи. Счупения зъб се наварява с телоподаващо и след това се оформя с пила и готово. Понякога само четене не достатъчно.

За счупения зъб абсолютно никакъв проблем с наваряване.
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
Така направено ще върши ли работа въпросното колело? Т.е. датчика е на магнитен принцип а навареното ще е от друг тип метал в сравнение с останалата част, ще го отчита ли тоя "рециклиран" зъб? Четох, че заместителите на това зъбно колело не работели коректно именно защото били от друг вид метал. Или сплав...memorex написа:...За счупения зъб абсолютно никакъв проблем с наваряване.
Toyota Corolla
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
Ами направи му спектрален анализ тогава.. Давам ти съвсем безплатно бързо и лесно решение и най вече- без нови части. Пробвано. Какво искате бе хора?
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
Благодарен съм за съветите, нали затова отворих темата. Вече поръчах ново, ще дойде след десетина дни. До тогава ще се кара така, прекъсва, не прекъсва...
Toyota Corolla
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
Малко да повдигна темата. Пробвах да сваля зъбното колело, както ме посъветвахте по-горе, бих го с чука, пръсках го с ВД 40, напъвах го с Г-образно свити отверки, нищо, не мръдна. Успях обаче да счупя още три зъба от него. Накрая му пробих два отвора Ф4 от двете страни на коляновия вал, дълбоки около сантиметър, нарязах резба М5 и навих в тях два болта. Направих си една импровизирана скоба от парче шина и колелото най-накрая се предаде и излезе. Почти бях готов да го хвърля и да чакам десетина дни да дойде другото, но реших все пак да се възползвам от съвета на Механника. Занесох го да го наварят, с ъглошлаифа оформих липсващите зъби, сглобих всичко и колата взе, че заработи! 
И веднага следва нов въпрос. Оказа се, че не ми тече само семеринга на коляновия вал, а и някъде между маслената помпа и блока. Там има О-пръстен, поръчах го и ще го сменя заедно с новото зъбно колело, като дойде, и с ангренажа. Та въпроса ми е мога ли да я сваля тая маслена помпа без да свалям целия картер?
Благодаря!

И веднага следва нов въпрос. Оказа се, че не ми тече само семеринга на коляновия вал, а и някъде между маслената помпа и блока. Там има О-пръстен, поръчах го и ще го сменя заедно с новото зъбно колело, като дойде, и с ангренажа. Та въпроса ми е мога ли да я сваля тая маслена помпа без да свалям целия картер?
Благодаря!
Toyota Corolla
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
Механика най-добре ще ти каже но понеже на мен ми е интересно , ти кой о-пръстен поръча на щеката за мерене на маслото ли?iwan33 написа:Малко да повдигна темата. Пробвах да сваля зъбното колело, както ме посъветвахте по-горе, бих го с чука, пръсках го с ВД 40, напъвах го с Г-образно свити отверки, нищо, не мръдна. Успях обаче да счупя още три зъба от него. Накрая му пробих два отвора Ф4 от двете страни на коляновия вал, дълбоки около сантиметър, нарязах резба М5 и навих в тях два болта. Направих си една импровизирана скоба от парче шина и колелото най-накрая се предаде и излезе. Почти бях готов да го хвърля и да чакам десетина дни да дойде другото, но реших все пак да се възползвам от съвета на Механника. Занесох го да го наварят, с ъглошлаифа оформих липсващите зъби, сглобих всичко и колата взе, че заработи!
И веднага следва нов въпрос. Оказа се, че не ми тече само семеринга на коляновия вал, а и някъде между маслената помпа и блока. Там има О-пръстен, поръчах го и ще го сменя заедно с новото зъбно колело, като дойде, и с ангренажа. Та въпроса ми е мога ли да я сваля тая маслена помпа без да свалям целия картер?
Благодаря!
Аз мисля че ако сваляш помпата ще ти енужна нова гарнитура за лицето на помпата и семиринга на вала.
Ти явно добре се справяш но внимавай с центровката/белезите на ротора/.Успех
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
Не, не за щеката. Има О-пръстен, който е между тялото на помпата и блока. А гарнитури там няма, само един семеринг на вала на помпата и въпросния О-пръстен, всичко друго е силикон...
Toyota Corolla
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
Може да се свали без да се маха картера.
Човек и добре да живее умира .......
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
А заедно с филтъра ще излезе ли без да се разкачи тръбата ?
Последно промяна от memorex на 18 Юни 2015 08:15, променено общо 1 път.
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
Сваля се само помпата.Няма филтър, няма тръби. Като сваляне на водна помпа е. Като се свали тялото, тогава се сваля ремъчното колело(пак със зор!) В ютуб има клипове как става -да не повредиш колелото.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
А помпата през какво засмуква няма ли цедка или направо от картера?nikdel написа:Сваля се само помпата.Няма филтър, няма тръби. Като сваляне на водна помпа е. Като се свали тялото, тогава се сваля ремъчното колело(пак със зор!) В ютуб има клипове как става -да не повредиш колелото.
За кое ремъчно колело говориш за това дето е свалено ли?
Re: Corolla E11 4E-FE - счупено зъбно колело
Тръбата с цедката е хваната за блока отдолу.
Колелото, което върти помпата.
https://www.youtube.com/watch?v=ifJ2PXU4aYQ
Колелото, което върти помпата.
https://www.youtube.com/watch?v=ifJ2PXU4aYQ
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 8 госта