Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
- BOz
- Мнения: 4545
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 206 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6212
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Хахах. много интересни коментари по-долу:
Колю написа:ходя редовно в Чикаго и ти казвам че приус 1 вече няма! Приус 2 е на изчезване. Приус 3 е на всяка крачка. Ръждата ги изяде.

или
Рудолф написа:Собствениците сами си ги демонтират. Така оставени без ток Еърбеците Таката не.могат да се активират. Кой не би предпочел да ходи пеш но да живее вместо.да бъде пречукан като куче от Таката.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
От 6 години имам Корола Версо 2.2 D4D (136к.с.) 6-степенна ръчна. И от около половин година ползвам Аурис Хибрид автоматик ( 132 к.с. сумарно. Не от най-новата модификация).
При движение по едни и същи маршрути на софийско градско (дължина на маршрута 20-25 км) частично в час пик разходът на гориво е:
Дизел - 7,0 до 7,5 л/100км
Хибрид (бензин) - 5,5 лятно и 6,0 зимно
По принцип не съм джигит, но при нужда обувката ми натежава. Климатрониците са винаги включени.
При движение по едни и същи маршрути на софийско градско (дължина на маршрута 20-25 км) частично в час пик разходът на гориво е:
Дизел - 7,0 до 7,5 л/100км
Хибрид (бензин) - 5,5 лятно и 6,0 зимно
По принцип не съм джигит, но при нужда обувката ми натежава. Климатрониците са винаги включени.
Тойота Корола Версо 2,2 D4D 2009
- slowtraveler
- Мнения: 6212
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Щом се намесиха китайците, ще станат икономически изгодни
Хибриден СУВ 505к.с.... Май няма такава Тойота
http://www.blitz.bg/news/article/339697

Хибриден СУВ 505к.с.... Май няма такава Тойота

http://www.blitz.bg/news/article/339697
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
1780 километра за 5 дена из българска Гърция и Тасос - 91 литра бензин (по-точно 90,56) , зареждане пълно-пълно , еднократно Русе , еднократно Кърджали и еднократно на входа на Кавала вчера . Някой да знае що ми трябва хибрид ? Отделно дето вчера много бързах да се прибера - с трицилиндрова въшка Кавала-Русе през Маказа - 7 часа biggrin.gif Жената ме 

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- BOz
- Мнения: 4545
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 206 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Абсолютно същото може да се каже и за:nowyaris написа:1780 километра за 5 дена из българска Гърция и Тасос - 91 литра бензин (по-точно 90,56) , зареждане пълно-пълно , еднократно Русе , еднократно Кърджали и еднократно на входа на Кавала вчера . Някой да знае що ми трябва хибрид ? Отделно дето вчера много бързах да се прибера - с трицилиндрова въшка Кавала-Русе през Маказа - 7 часа biggrin.gif Жената ме
София - Сърбия - Словения - Хърватска - Босна и Херцеговина - Черна Гора - Сърбия - София
3255 км. със 172,83 литра гориво.
Това е голямо комби, с 5 човека, напълнено с багаж до тавана, че и споделяне на багаж в друга кола, че не стигна комбито.
Това е разход на 2.4 литров дизелов двигател със 170кс мощност.
Я кажи за какво да караш Ярис тогава? Нито може да събере толкова багаж, нито може да върви толкова, нито може да ти е и толкова комфортно.
Да разгледаме и разхода. Ти си дал 5,1/100, а дизеловия автомобил е дал 5,3/100. Викаш за какво ти е да караш някакъв по-расов автомобил, като може да караш въшка, а в крайна сметка разхода да ти е същия.
И сега кажи честно, че даваш такъв разход с 3 цилиндров двигател, монтиран в Ярис? Тогава ще умра от смях. Особено на изказването, че си я понастъпил на връщане. Колко вдигна - 120?

Но в крайна сметка както се казва - за всеки влак си има пътници.
Отделно ако беше минал този маршрут с хибриден алтернативен автомобил, то сигурно щеше разхода да ти е 20-30% по-нисък. Ма какво са 20-30% разлика. Имай го предвид този процент когато преговаряш с работодателя ти за увеличение на заплатата. Искай поне 50%, за да ти се струва, че все пак има някаква малка разлика.

Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Колко струва това голямо и луксозно дизелово обемисто комби ? Колко му е годишния данък , сумите за обслужване , сумите за поддръжка и евентуален ремонт които заминават годишно ? Колко му е гражданската и каското ? Колко му струват гумите и акумулатора , спирачните накладки , съединителя и другите там нещица ? И как една Тойота Приус ще даде разход 3,5 / 100 из остров Тасос ? Или не си ходил или ..... С колко съм карал можеш сам да сметнеш . Дали вярваш или не си е твоя работа . Аз питах що трябва да дам 50 хиляди за нещо дето мога и срещу 25 хиляди да го получа ?
Ако се върнем на темата - верния отговор е само един - "Да , ако са ти подарък от тъста "
ПП. Аз не преговарям с работодателя си , той преговаря с мене .
Ако се върнем на темата - верния отговор е само един - "Да , ако са ти подарък от тъста "
ПП. Аз не преговарям с работодателя си , той преговаря с мене .

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- BOz
- Мнения: 4545
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 206 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Аз не съм поставил твоето мнение под съмнение, че да не вярвам нещо.nowyaris написа:Колко струва това голямо и луксозно дизелово обемисто комби ? Колко му е годишния данък , сумите за обслужване , сумите за поддръжка и евентуален ремонт които заминават годишно ? Колко му е гражданската и каското ? Колко му струват гумите и акумулатора , спирачните накладки , съединителя и другите там нещица ? И как една Тойота Приус ще даде разход 3,5 / 100 из остров Тасос ? Или не си ходил или ..... С колко съм карал можеш сам да сметнеш . Дали вярваш или не си е твоя работа . Аз питах що трябва да дам 50 хиляди за нещо дето мога и срещу 25 хиляди да го получа ?
Ако се върнем на темата - верния отговор е само един - "Да , ако са ти подарък от тъста "
ПП. Аз не преговарям с работодателя си , той преговаря с мене .
И защо въобще питаш дали хибрида щял да харчи 3.5 на Тасос? Да не би твоя Ярис толкова да харчи там?
И защо все говориш за Приус, а сравняваш твоя Ярис? Взимай за основа Ярис. И да, може и 3.5 да харчи, при положение, че по книжка му дават 3.1.

Отделно за дизела - за 50к км., които си изминал ти с Яриса, то на дизела нито дискове ще си му сменил, нито съединител, нито гуми и т.н.
Но понеже си любопитен, то ще ти кажа, че въпросния дизел е с най-евтините гуми - 195/65/15. Акумулатора му е с 50 лв. по-скъп от твоя, накладките и дисковете да са с още 100 лв. по-скъпи, и съединителя и той да е с 50 лв. по-скъп. Та за едни 100к км. дефакто имаш има няма 300 лв. по-скъпи части от твоя Ярис. Прав си, много по-скъп излиза.

Само застраховката на твоя Ярис, като чисто нов автомобил за първите 2 години, се равнява на застраховката на дизела, който е купен на старо за последните 8 години от както се кара.

Дефакто точно в поддръжка на темата - икономически изгодно ли е да караш чисто нов автомобил - ами не е, определено. Кеф ли е, ами кеф е, определено.

Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Така ще е докато в България данъка се определя на база годинките на автомобила, а не на емисиите и разхода на гориво. При нас да караш дърт таралясник е най-етвино, в нормалния свят е наопаки. Но има и защо да е така - по този начин държавата "брули" по-дебело по-платежоспособните за сметка на останалите. В противен случай хептен няма да има пари за хубавите ни пътища.BOz написа:Дефакто точно в поддръжка на темата - икономически изгодно ли е да караш чисто нов автомобил - ами не е, определено. Кеф ли е, ами кеф е, определено.

2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
- biro
- Мнения: 2800
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 123 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
На Тасос с хибрид ще е много икономично, защото пътищата са завои и баири. Моя авенсис даде 6/100 разход там. За майските празници обиколих острова два пъти и ходих из вътрешността (Теологос).
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- BOz
- Мнения: 4545
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 206 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
При покупка на нов автомобил данъка ти е най-малкия проблем. Искам да видя един човек, който не си купува нова кола, защото данъка му е двойно по-голям от алтернативен стар автомобил и не може да си го позволи.ffsolutions написа:Така ще е докато в България данъка се определя на база годинките на автомобила, а не на емисиите и разхода на гориво. При нас да караш дърт таралясник е най-етвино, в нормалния свят е наопаки. Но има и защо да е така - по този начин държавата "брули" по-дебело по-платежоспособните за сметка на останалите. В противен случай хептен няма да има пари за хубавите ни пътища.BOz написа:Дефакто точно в поддръжка на темата - икономически изгодно ли е да караш чисто нов автомобил - ами не е, определено. Кеф ли е, ами кеф е, определено.
И да, нормално е в България данъка да се определя така, защото ние сме бедна държава и съответно някои неща, като данъка на автомобила, са социално а не екологично или стимулиращо ориентирани.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6212
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Данъка съвсем не е големия разход за разлика от застраховките... Например данъка ми е около 940лв, а застраховките първата година бяха около 5х.лв... Сега тъй-като джипа стана на 2г, застраховката спадна на около 4х.лв.BOz написа:....При покупка на нов автомобил данъка ти е най-малкия проблем. ....

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
slowtraveler написа:Данъка съвсем не е големия разход за разлика от застраховките... Например данъка ми е около 940лв, а застраховките първата година бяха около 5х.лв... Сега тъй-като джипа стана на 2г, застраховката спадна на около 4х.лв.BOz написа:....При покупка на нов автомобил данъка ти е най-малкия проблем. .......

Стига бе, Слоу, ти сериозно ли говориш? Това за какво, гражданска + каско ли?

2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
- slowtraveler
- Мнения: 6212
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Съвсем сериозноffsolutions написа:....
Стига бе, Слоу, ти сериозно ли говориш? Това за какво, гражданска + каско ли?

В случая съм съгласен с BOZ - никаква икономическа изгода не можеш да търсиш при нов автомобил - там винаги си вътре и то МНОГО... Там преимуществото е другаде...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Преимуществото е в кефа основно. Днес покарах на татко Пежо 206 комби... ами мъка е, но после като се качих на Авенсиса беше егати кефа!slowtraveler написа:Съвсем сериозноffsolutions написа:....
Стига бе, Слоу, ти сериозно ли говориш? Това за какво, гражданска + каско ли?Да, ГО+каско....
В случая съм съгласен с BOZ - никаква икономическа изгода не можеш да търсиш при нов автомобил - там винаги си вътре и то МНОГО... Там преимуществото е другаде...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост