Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека дискусия
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
При мен идват много автомобили и мога да кажа, че немските с изключение на по-скъпите модели на Ауди и БМВ са изключитилно спартанско обзаведени.
Вчера правих един Голф 6. Ми той на средната конзола има 3 копчета, едно радио и нищо друго. Аз не харесвам такива автомобили.
Вчера правих един Голф 6. Ми той на средната конзола има 3 копчета, едно радио и нищо друго. Аз не харесвам такива автомобили.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Всичко зависи от нивото на оборудване. Примерно при Авенсис всяко ниво идва със собствен дизайн и материали в купето.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Искаш да кажеш, че примерно и черните копчета за стъклата и огледалата ще са от различна пластмаса дори?Airfan написа:Всичко зависи от нивото на оборудване. Примерно при Авенсис всяко ниво идва със собствен дизайн и материали в купето.
Баси, от Ярис до ЛС600Х са с едни копчета - супер отвратителни. Как го правят това само те си знаят. Дори като ги видиш на китайските Грейт Уоли са със същите копчета.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Защото са купени от същата китайска фабрика,която ги прави за Тойота.Май ценовата им листа беше подобна на тази на водка ахелой.BOz написа:Airfan написа:...Дори като ги видиш на китайските Грейт Уоли са със същите копчета.

- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Не, но пластмасовите капаци по таблото са различни. Виж го в конфигуратора. Моята е с имитация на някакво дърво, примерно. Предните нива са оцветени в сиво или златисто.BOz написа:Искаш да кажеш, че примерно и черните копчета за стъклата и огледалата ще са от различна пластмаса дори?Airfan написа:Всичко зависи от нивото на оборудване. Примерно при Авенсис всяко ниво идва със собствен дизайн и материали в купето.
Баси, от Ярис до ЛС600Х са с едни копчета - супер отвратителни. Как го правят това само те си знаят. Дори като ги видиш на китайските Грейт Уоли са със същите копчета.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Тук-там има нещо променено , но като цяло щом на базовия авенсис му скърцат пластмасите , на по-накичения с екстри ще е същата работа. Днес качих един в рав4-ката си , който ми каза , че е учудващо тиха в сравнение с по-стария модел , в който всичко тупкало и скърцало по неравностите. А аз си мислех , че не е възможно да има по-скърцащи колонки и пластмаси по таблото от моите. Както и да е , пестят пари от супер дразнещи неща като осветление на копчета , осветление в жабка и ненапаснати пластмаси , които могат да оправят много бързо , лесно и евтино , но сигурно цепят стотинката на две , не случайно тойота е най-скъпата автомобилна марка в света. Ако се раздаваха много ,нямаше да е така.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Всичко това е така-евтино изглеждащи и евтино направени . И въпреки това Тойота в световен и ФВ в европейски мащаб продават най-много. Що ли е така ? Например при мен Ауди не е много по-скъпо от съответния му Фолксваген , обаче хората си купуват Фолксваген , а не Ауди . Шкодата пък е по-евтина от съответния Фолксваген , ама пак си купуват Фолксваген,а не Шкода . Предполагам че и в други региони по света същото се получава и с Тойота - има по приятни и не много по-скъпи автомобили , но Тойота продава,другите зяпат biggrin.gif .
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Ауди малко или много са по-скъпи, а Шкода по-евтини. Както се казва за всеки пазар си има стока със съответното позициониране.nowyaris написа:Всичко това е така-евтино изглеждащи и евтино направени . И въпреки това Тойота в световен и ФВ в европейски мащаб продават най-много. Що ли е така ? Например при мен Ауди не е много по-скъпо от съответния му Фолксваген , обаче хората си купуват Фолксваген , а не Ауди . Шкодата пък е по-евтина от съответния Фолксваген , ама пак си купуват Фолксваген,а не Шкода . Предполагам че и в други региони по света същото се получава и с Тойота - има по приятни и не много по-скъпи автомобили , но Тойота продава,другите зяпат biggrin.gif .
Тойота продава много коли заради пазарното си проникване - това е разковничето на твоя въпрос. А като на дадени пазари дълго време се е продавало едно нещо, то трудно се променят нагласата на хората. Като в България. Като кажеш немски автомобил - супер качество. Като кажеш японски - скъпи части. Като кажеш италиански - боклук. А реално нещата не изглеждат точно така. Ама убеждението на народа се сменя трудно и това е дълъг процес. Не случайно ВАГ групата в близко бъдеще ще изпревари Тойота. Просто проникват в пазари, които до сега са били с години завладени от други производители.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Това с изпреварването в близко бъдеще....... Колко близко ? За целта само желание от страна на немците няма да е достатъчно . А в момента това е единственото с което разполагат . Ще минат твърде много години , докато някой изпревари Тойота в световен мащаб
.

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Аз може и да бъркам но забелязвам една тенденция сред японците на нашия пазар да свалят мощността на двигателите за разлика от немците.Причините да досещам се но това може да изиграе съществена роля в обрата на нещата.Става дума за БГ в случая.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Свалят мощността на LC150 на 170кс . Това е пълна смехория за такъв джип , но явно наистина си имат своите съображения.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Съображенията са елементарни - по ниски данъци и такси за европейския пазар.Да си чул за ОАЕ , Кувейт или Бахрейн да предлагат подобни маломощни модификации ? И за всички останали модели от Европейската гама е същото - купуваш Тойота и после всичко ти е евтино.Купуваш Ауди и от там нататък започват разходите.На запад отдавна спряха да се замерят с пачки............iovkito написа:Свалят мощността на LC150 на 170кс . Това е пълна смехория за такъв джип , но явно наистина си имат своите съображения.
Да,ще изиграе съществена роля,ще почнат да продават още повечеmemorex написа:Аз може и да бъркам но забелязвам една тенденция сред японците на нашия пазар да свалят мощността на двигателите за разлика от немците.Причините да досещам се но това може да изиграе съществена роля в обрата на нещата.Става дума за БГ в случая.

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
И към днешна дата ако говорим за леките автомобили, то ВАГ вече са изпреварили Тойота в световен мащаб.nowyaris написа:Това с изпреварването в близко бъдеще....... Колко близко ? За целта само желание от страна на немците няма да е достатъчно . А в момента това е единственото с което разполагат . Ще минат твърде много години , докато някой изпревари Тойота в световен мащаб.
Остава пазара на по-големите машини. Както се казва и пазара говори, че в следващите няколко години, предвид кривите на нарастване на единия производител и намаляване на другия производител, то се очаква ВАГ да стане Но.1 включвайки всички категории. И това благодарение главно на леките автомобили, защото Тойота реално има много силен пазар на по-големи машини в Азия и Африка и най-затънтените кътчета на земята. От там дърпа и реално в краен брой продукция е номер 1, за сега.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Това са нормални тенденции и нормален процес...
Преди 5-6 години бяхме коментирали, че е напълно вероятно народа да се преориентира заради липса на оригинални нови модели леки автомобили (особено класа на Авенсиса - не, че новите са лоши - просто нямат нещо отличаващо ги)...
Но това също така не означава, че Тойота загива... Като им намалеят продажбите, рано или късно ще се замислят (уверен съм, че вече мислят) и ще вложат малко повече пари в развойната дейност...
Преди 5-6 години бяхме коментирали, че е напълно вероятно народа да се преориентира заради липса на оригинални нови модели леки автомобили (особено класа на Авенсиса - не, че новите са лоши - просто нямат нещо отличаващо ги)...
Но това също така не означава, че Тойота загива... Като им намалеят продажбите, рано или късно ще се замислят (уверен съм, че вече мислят) и ще вложат малко повече пари в развойната дейност...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
ВАГ са Фолксваген,Ауди,Сеат,Шкода,Бугати и кой знае кой още.Може за едни никакви пари да закупят още някоя западнала компания.И да си я водят към общия оборот. Коя точно от гореизброените марки сама по себе си продава повече от Тойота ? Колко Сеата се продават в Щатите ? Колко Шкоди се продават в Бразилия ? Колко Ауди се продават в Нигерия . Колко Туарега или Амрока се използват в Ислямските Емирати ? А за най-населения континент Азия изобщо не ми се смята. ВАГ ще стигнат Тойота когато ние ги стигнем Американците biggrin.gif . А щом онези с дръпнатите очички са решили да предлагат за Европейския си пазар точно тези "скопени" от всякъде модели съм твърдо убеден че имат нещо наум за бъдещето 

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта