-
ugabuga
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
-
Обратна връзка:
Мнение
от ugabuga » 26 Яну 2007 01:13
taka znachi ima niakolko varianta.
toia dvigatel obiknoveno teche ot slednite mesta:
1. front main crank seal ili demek darniturata okolo kolianovia val pod koleloto na angrenajnia remak (tova ne ti e problem). Reshene - smenia se uplatnenieto. Sushtoto e kato tova na vala na glavata. Moje i ot vala na glavata da teche poniakoga no mnooogo riadko
2. okolo shtekata za masloto. Reshenie - vadi se, smenia se uplatnenieto , ili se sslaga silikon
3. senzor za naliaganeto na masloto (namira se malko v liavo ot cilindarcheto za saedinitelia). Spored men ot tam ti teche. Reshenie - da se do navie ili da se smeni senzora zavisi kakva e prichinata
4. Moje da ti teche ot valve-cover-a (kapaka na glavata).
5. moje sushto da teche ot distributora
6. moje i ot samata glava no me samniava.
Nai dobre vzemi malko korselin ili niakakav drug sprei za pochistvane na karburatori da rechem i izchisti dvigatelia dobre. Moje i da go izmiesh s razni tam drugi preparati. vajnoto e da se otkrie otkade tochno teche shtoto tolkova e omazan che niama kak da se razbere
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
ugabuga
-
Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Japanese_fever » 26 Яну 2007 08:05
Proveri i garniturata na oil pan-a(na kartera)!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
-
b_d
Мнение
от b_d » 26 Яну 2007 08:32
ugabuga а абсолютно прав - почисти хубаво и ще си проличи. Също така все пак провери като даваш газ дали не пуши синкаво. Също и при първоначално палене.
b_d
-
blue_ocean
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19 Ное 2006 08:26
- Местоположение: sw
Мнение
от blue_ocean » 26 Яну 2007 10:06
Добре, така ще направя ще го измия през уикенда и илед това пак ще ви подосаждам

Аз доста оглеждах , ама от дистрибутора надолу всичко е теч и наслагвания . обаче наистина имам чувството че проблема тръгва като че ли от долу нагоре , защото има и много лек теч на антифриз в горната част на блока точно отляво на дистрибутора , който отстраних вече и тва е съчетано с теч и на масло отнякъде . Ще измия пък да видим дали и сензора за налягане на маслото , гарнитурата на картера или пък дистрибутора
Иначе колата въбще не пуши . На 190 000 е .
fireblade
blue_ocean
-
mitiracing
- Мнения: 132
- Регистриран на: 24 Фев 2006 22:50
- Местоположение: BG ПЛЕВЕН
-
Обратна връзка:
Мнение
от mitiracing » 26 Яну 2007 12:15
Zdrawei kolega mojat motor e sa6tija samo s malki razliki w zapalwaneto, po princip i az imam te4 no ne mnogo malak pri mene e ot simerinata na koljanovija val kam kutijata i e po4ti nezabelejim drugi problemi s te4ove njamam. taka 4e vsi4ko e popravimo.a kakto ti kazvat kolegite parvo go izmiii i posle vij kakvo stava
TOYOTA TERCEL 1998g 1,5 16v 100ps 5E-FE AТМ Canada spec.
mitiracing
-
Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Japanese_fever » 26 Яну 2007 15:28
Ako e garniturata na kolqnoviq val, moje6 li da q smeni6 sam?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
-
ugabuga
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
-
Обратна връзка:
Мнение
от ugabuga » 26 Яну 2007 17:36
Japanese_fever написа:Ako e garniturata na kolqnoviq val, moje6 li da q smeni6 sam?
mojesh ama e guzobruk.
Smiatai kato smeniane na angrenajen remak + oshte malko shtoto triabva da se izvadi koleloto na koeto se slaga angrenajnia remak.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
ugabuga
-
blue_ocean
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19 Ное 2006 08:26
- Местоположение: sw
Мнение
от blue_ocean » 26 Яну 2007 19:51
Japanese_fever написа:Ako e garniturata na kolqnoviq val, moje6 li da q smeni6 sam?
Ами ако получа преварителна точна информация ше се заема а и имам мануала ,ще го разуча и него и тогава вече ще преценя дали бих започнал сам такав ремонт. Иначе честно казано нямам засега идея как седи гарнитурата на колиановия вал но ако се намира откъм страната на ангренажния ремък то моя теч не е в тази част на двг. Утре ще се опитам да обезмасля проблема и да видим пробива.
Я някой от братята хамериканци да даде хинт за термини на английски свързани с колянов вал и гарнитурата на коляновия вал да потърся инфо.

fireblade
blue_ocean
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение
от agent dust » 26 Яну 2007 21:00
аз доколкото виждам от снимките тече от О-пръстена на дистрибуторната капачка и от семеринга(или лагерът) на коляновият вал откъм скоростната кутия. О-пръстенът на дистрибутора се сменя лесно, но за другия трябва да се свали кутията, съединителя и маховика - процедурата се извършва за един ден и излиза към 100лв за труд. има и теч откъм предния край на коляновия вал, но е малък - може просто да е мръсотия. отчупеното парче от блока не е фатално, може лесно да се оправи когато се сменя семеринга към кутията.
status: за БАН
agent dust
-
blue_ocean
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19 Ное 2006 08:26
- Местоположение: sw
Мнение
от blue_ocean » 26 Яну 2007 22:23
Ето още един страдалник някъде из мрежата проплакал :
Hi you have a never ending oil leak in your 92 automatic paseo you have changed the crankcase gasket the crankshaft seal and the block valve cover gasket the leak seems to come from behind the engine?
Answer
try replacing the rear main seal on your engine
Try observing the source of your leak. Use a can of brake clean and spray it over all the areas where you see oil leaks built up. Make sure to clean the areas thoroughly so that no oil is left. Run your vehicle for your normal commute to and from work and when you get home, look underneath the motor and observe where the oil has leaked from. This should be easy to see since you have cleaned the areas underneath the motor. Wherever the most oil is present after this should be the main source of your leak. If it(the leak) is at the junction of the trans and the motor(rear main seal as mentioned above)take it to a shop to get it reapired if you wish to do so. It's not a DIY unless you have a lift, trans jack and necessary tools. If your vehicle has high mileage, you may see seepage(small leaks) from many areas. Clean those off as well to best determine your worst oil leak. Good Luck!!!!
fireblade
blue_ocean
-
ugabuga
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
-
Обратна връзка:
Мнение
от ugabuga » 27 Яну 2007 01:37
ne viarvam da e rear main seal
tova se namira m/u bloka i saedinitelia, pod transmisiata. I ne mi se viarva taka da ti omaje dvigatelia chak do glavata. masloto niama kak da izleze ottam i prosot shte teche m/u bloka i transmisiata ama niama kak da hvurlia nagore.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
ugabuga
-
blue_ocean
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19 Ное 2006 08:26
- Местоположение: sw
Мнение
от blue_ocean » 27 Яну 2007 10:26
дано да си прав защото това " It's not a DIY unless you have a lift, trans jack and necessary tools. " хич не ми се харесва biggrin.gif
fireblade
blue_ocean
-
ugabuga
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
-
Обратна връзка:
Мнение
от ugabuga » 27 Яну 2007 15:51
hehe be i bez lift stava ama mnoooogo gadna rabota (prosoto poradi lipsata na lift).
ponachalo masloto ne teche NAGORE i tam niama i remaci koioto da go metnat nagore, taka che izmii dobre i vij koia e nai visokata tochka otkadeto pochva da teche i si gotov.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
ugabuga
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение
от agent dust » 27 Яну 2007 20:38
ми аз като гледам снимките кутията е омазана с масло - това се получава точно от задния семеринг или лагер. най-лесно се разбира като се свали тенекията на маховика и се погледне под нея
status: за БАН
agent dust
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта