housemusic написа:Akima написа:Здравей,
нещо не ти идват добри идеи май...
В какво се характеризира неВървежа?
Спортно изпълнение може да наречем VVTLi двигателя,но не и 1ZZ - Без да се сърдят собствениците му.
П.С.Честито и много безаварийни км.
Здравей Акима, все още не мога да я преценя, защото не съм я обслужил, но все пак - горе-долу я усетих. Никога до сега не се бях качвал в селика, просто дизайна и ми допадаше. За мен селика безспорно е един от спортните модели на тойота, независимо от факта, че е 1150 кг (което си има както минуси - така и плюсове).Не ми допада да я карам с 3-4х1000 уборота.... за целта си имам ауди а3 1.9 тди, тази мисля да си я понатокам. Но все пак всеки си гони различни цели. Като за начало мисля да и сложа маслен и въздушен спортни филтри на КН, едни иридиеви свещи на НЖК, да видя кво ще покаже и ако не съм доволен от постигнатото, мисля да я закарам при едни пичове от Поморие да видим те кво ще ми кажат, че са ми наблизо. Благодаря за пожеланието

, а и защо идеята за сваляне на главата да е лоша ? Би трябвало да има някакъв толеранс, или съм в грешка

?
Така след като разчистихме темата да се върнем на въпроса.
КиН продуктите ще са ти от полза само,защото може да си ги почистваш и омасляваш редовно - те не подобряват производителността.
За главата няма да говорим сега - личи си,че идваш от ВАГ групата.
Иридиeви свещи сложи на Denso - Iridium Power - има продавач във форума - внася ги от USA.
На 1ZZ направи нова генерация.
Говори с НиКо - прочети и неговата тема за 2ZZ проекта.
Хубавите масла и гуми също са много важни преди да ти идват други идеи.
Колко хиляди си приготвил всъщност?Като определиш бюджет най-лесно ще те насочим към оптимален вариант.
Има и проекти за турбиниране на този мотор.
Даже и цели bolt on китове -
http://www.turbokits.com/Toyota/Celica_GT/Turbo_Kits/.
