
Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Нико мислил си за сходимост каква да и сложиш за да са изтрелва по-добре?:) Сега се замислих ,че ако нема да имаш супер меки гумета требе да се замислиш на въпроса ,некои градус полужителен статичен камбер го виждам аз ама предполагам Англичаните имат цели библии изписани по техните форуми...

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Некое видео как се изтрелва няма ли, ако може с/у друга кола? biggrin.gif
Значи си готов за Джап драг уийкенда. Много ще ми е интересно този 2ZZ с/у една B16A1 на Хонда, но вие сте в други класове. До какво тегло я докара, мерил ли си я?
Значи си готов за Джап драг уийкенда. Много ще ми е интересно този 2ZZ с/у една B16A1 на Хонда, но вие сте в други класове. До какво тегло я докара, мерил ли си я?

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Сверки без нитро
S class coupe amg 2015g поне 50м
Mazda 3 2.3 turbo 260hp поне 50м
S class 2006 amg нямаше дръпка
Subaru 400++ уж около кола , кола и половина
Модната астра c20хе над 100м
Колата даде 3.8 от 0-100 и 11.5 по джи тек без нитро , което за мен не е реално.
Нямам гуми ,нито настройка.
Клипове утре.
Днес дойде сондата.По спиди чакам гумите и живот и здраве ще я настройвам във вторник.
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Звучи доста добре.
Утре ще караш ли, че не разбрах?

Утре ще караш ли, че не разбрах?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Джапи,Japanese_fever написа:Звучи доста добре.![]()
Утре ще караш ли, че не разбрах?
с ненастроена кола - като без *** на сватба ми се струва работата.

НиКо поздравления за големия напредък.

П.С.Представям си какъв плач е било в БалканСтар същия ден.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Не знам като какво ти се струеа, но той вече се е дърпал, ако не разбра.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект


Няма никъде да карам до 25ти Кондьофрей.
Във вторник ще настройваме колата и до тогава се въздържам да давам цялата газ ,защото смесите са нестабилни.
На моменти са 10ки а на моменти 13ки
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Днес настройхме колата.Това нещо не се кара.Чувството вътре е неуписуемо.
Разликата между мр2то и лотуса е от земята до небето.Джи тека превъртя.
Нитрото е 100 коня и го пръскаме на лънч контрол на пътва.
Показа 3.9 от 0-100 и 10.4 на 400м със 204км терминална.
Не знам дали има нещо общо с истината но ме е страх да я карам.
Равносметка 130кг по-лека и 57коня повече.
Разликата между мр2то и лотуса е от земята до небето.Джи тека превъртя.
Нитрото е 100 коня и го пръскаме на лънч контрол на пътва.
Показа 3.9 от 0-100 и 10.4 на 400м със 204км терминална.
Не знам дали има нещо общо с истината но ме е страх да я карам.
Равносметка 130кг по-лека и 57коня повече.
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Браво, много добре!
10-ка на 400м си е доста сериозно постижение, даже уникално!
Ще може ли и някое видео?
10-ка на 400м си е доста сериозно постижение, даже уникално!
Ще може ли и някое видео?

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
следя темата, но нещо съм изпуснал май нали сменяме само купето от мр2 на лотус и оттам колата стана 130кг. по лека което е ок. но май съм пропуснал от къде са дошли 57 к.с. повече?
професионален мапер
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Купе Лотус - рязане/олекотяване + NOS = 57 HP отгоре.
НиКо,поздравления,
вече си готов за подвизи.
Последно какви гуми сложи и какво направи с камбъра?

НиКо,поздравления,
вече си готов за подвизи.


Последно какви гуми сложи и какво направи с камбъра?
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Според мен НиКо е сложил по-агресивни разп. валове, освен нитрото.andrian999999 написа:следя темата, но нещо съм изпуснал май нали сменяме само купето от мр2 на лотус и оттам колата стана 130кг. по лека което е ок. но май съм пропуснал от къде са дошли 57 к.с. повече?
Аз не разбрах това какво значи:
(освен, че пътва е първа предавка)Нитрото е 100 коня и го пръскаме на лънч контрол на пътва.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Равносметка:
"Ревизия на мотора"
Интейк 5mm по-голям
Изцяло променена генерация.Старата на мр2то беше запушена и ме е спъвала безобразно много.
Термолента на цялата генерация
25 шота нитро в повече
500psi работно налягане в повече
Nx най-ново поколение разпръсквач
Широколентова ламбда сонда коригираща прецизно смесите
-2 градуса аванс на нитро.
Разлика в атмосферното налягане
Всичко това са съвкупност от леки и незначителни фактори ,които като цяло докарват крайния резултат.
100 шота нитро на лънч на първа означава ,че до сега не съм си правил такъв експеримент и наистина поне на земя се получи.
Настройваш желаните обороти и нитрото се пуска някакви милисекунди след като тръгнеш на лънч.
Тоест колата е без нитро докато е на лънч и в момента на пускането на съединителя се пуска нитрата.
Единственото лошо в случая е ,че лънча при мега 2 е статичен а при новото поколение мега е динамичен.
И по този начин не може да варираш с оборотите при лънч спрямо настилката.
Тоест: Лънча при мегата може да се настройва на определени обороти , примерно на 6200 (там той спира искрата и бензина)
Докато при мега 3 той може да бъде вариращ.Преценяш от самата настилка на колко оборота колата ще тръгва най-добре.Примерно 6700.Докарваш оборотите до желаните *6700, натискаш съединителя и даваш пълната газ , и колата остава на лънч точно там.
Именно затова следващия тунинг ще е по-новата версия на Мегаскурита ,която започва от скромната сума от 1200$
Иначе съм далеч от мисълта ,че колата е 10 секундна.
Просто ви споделям какви оптимистични резултати даде G-tech ка
В USA гледах 2zz турбо , сходна на мойте килограми ~290whp ,която даде 11.6
Старта на турбо кола от рода на Лотус е много по-зле от старта на атмосферна такава.
Сигурен съм ,че 60те фута ще са в моя полза но конете са му доста повече.
"Ревизия на мотора"
Интейк 5mm по-голям
Изцяло променена генерация.Старата на мр2то беше запушена и ме е спъвала безобразно много.
Термолента на цялата генерация
25 шота нитро в повече
500psi работно налягане в повече
Nx най-ново поколение разпръсквач
Широколентова ламбда сонда коригираща прецизно смесите
-2 градуса аванс на нитро.
Разлика в атмосферното налягане
Всичко това са съвкупност от леки и незначителни фактори ,които като цяло докарват крайния резултат.
100 шота нитро на лънч на първа означава ,че до сега не съм си правил такъв експеримент и наистина поне на земя се получи.
Настройваш желаните обороти и нитрото се пуска някакви милисекунди след като тръгнеш на лънч.
Тоест колата е без нитро докато е на лънч и в момента на пускането на съединителя се пуска нитрата.
Единственото лошо в случая е ,че лънча при мега 2 е статичен а при новото поколение мега е динамичен.
И по този начин не може да варираш с оборотите при лънч спрямо настилката.
Тоест: Лънча при мегата може да се настройва на определени обороти , примерно на 6200 (там той спира искрата и бензина)
Докато при мега 3 той може да бъде вариращ.Преценяш от самата настилка на колко оборота колата ще тръгва най-добре.Примерно 6700.Докарваш оборотите до желаните *6700, натискаш съединителя и даваш пълната газ , и колата остава на лънч точно там.
Именно затова следващия тунинг ще е по-новата версия на Мегаскурита ,която започва от скромната сума от 1200$

Иначе съм далеч от мисълта ,че колата е 10 секундна.
Просто ви споделям какви оптимистични резултати даде G-tech ка

В USA гледах 2zz турбо , сходна на мойте килограми ~290whp ,която даде 11.6
Старта на турбо кола от рода на Лотус е много по-зле от старта на атмосферна такава.
Сигурен съм ,че 60те фута ще са в моя полза но конете са му доста повече.
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта