Здравейте на всички!
Искам да ви питам следното:
Направи ми впечатление, че при ускорение, понякога, CVT-то първо "преритва" и след това ускорява нормално. На тези от вас, които имат CVT (варианта, който се монтира на бензинови двигатели, т.е. Multidrive S или Super CVT-i) имат ли същия проблем и дали знаят на какво се дължи? Аз предполагам, че се опитва да се самонастрои кутията и поради това съединителя се отделя, CVT-то застава в определената позиция без натоварването от двигателя и след това съединителя пак захапва, но това си е моя теория. biggrin.gif
Много ще съм ви благодарен, ако споделите мнение и/или опит.
Странно поведение на CVT (Multidrive S)
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Странно поведение на CVT (Multidrive S)
Здравей,
за какво ускорение говорим - примерно от колко до колко км/ч и при колко оборота.
Имам наблюдения над CT200h - при тестдрайв може би забелязах подобно поведение,но ударът беше много туширан.
за какво ускорение говорим - примерно от колко до колко км/ч и при колко оборота.
Имам наблюдения над CT200h - при тестдрайв може би забелязах подобно поведение,но ударът беше много туширан.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Странно поведение на CVT (Multidrive S)
При CT200h няма CVT кутия, каквато описва колегата и общо взето нямат нищо общо.Akima написа:Здравей,
за какво ускорение говорим - примерно от колко до колко км/ч и при колко оборота.
Имам наблюдения над CT200h - при тестдрайв може би забелязах подобно поведение,но ударът беше много туширан.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Странно поведение на CVT (Multidrive S)
Може и да не съм разбрал добре тогава - много кръшна девойка беше консултант,а и на немски ми говореше...
Би ли обяснил?
Аз гледах това май:
http://www.lexus.com/models/CT-hybrid/specifications

Би ли обяснил?
Аз гледах това май:
http://www.lexus.com/models/CT-hybrid/specifications
TRANSMISSION
Electronically controlled Continuously Variable Transmission (ECVT)
Re: Странно поведение на CVT (Multidrive S)
BOz е прав. При чистия бензин и при хибрида са различни кутиите.
Нямам наблюдение кога точно се случва, но последния път го забелязах като трябваше да ускоря рязко от около 10 км/ ч. Първо "преритна" и тогава започна да ускорява.
Нямам наблюдение кога точно се случва, но последния път го забелязах като трябваше да ускоря рязко от около 10 км/ ч. Първо "преритна" и тогава започна да ускорява.
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Странно поведение на CVT (Multidrive S)
Имал съм нещо подобно, когато съм карал много леко и съвсем леко започна да ускорявам в един момент явно като мръдне следващата степен се усеща като леко приритване и после е плавно. Ако в същата ситуация ускоря нормално, а не едва едва едва, това не се усеща. Също ми се е случвало от лек ход рязко да натисна много педала, за да се изнеса, колата се форсира, но не сменя степените и все едно карам на 2-ра и кутията е блокирала на тази предавка. Ако повторя ситуацията и не се получава. Трябва да върна малко педала, за да се усети кутията да започне да сменя предавателното число нормално.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта