Здравейте съфорумци

Нов съм във форума, надявам се да не съм объркал раздела.
Преди няколко дни станах собственик на Yaris 1.0 VVT-i 2000г. Втори собственик съм на колата. Взех я от роднина, който я е купувал чисто нова

Количката наистина е много поддържана и е карана само извънградско. Като цяло съм страшно доволен от колата, като се има предвид, че я карам 90% градско. Когато взех колата обаче забелязах, че като и намачкам газта се получаваше едно леко придърпване за 2-3 секунди и тогава тръгваше на юруш. Викам си, айде ще я покарам така известно време и ще му мисля. То хубаво, ама един ден спирам пред офиса и гася колата...след половин час паля и колата няма абсолютно никаква тяга. Включвам първа, натискам газта и колата започва да се дави и започва да мирише много на бензин.. Тъй като нямах време на другия ден, пратих моя роднина да закара колата в сервиза, който до сега е обслужвал колата. Човека я закара и след няколко часа ми се обажда по телефона, че колата е готова. Причината била във някакъв датчик за въздух, който се намирал горе някъде до кутията на филтъра (или на нея) Не съм вдигал капаците да го търся датчика

Свалили въпросния датчик и го чистили,промивали го и колата тръгнала. Отивам аз и наистина колата си върви перфектно, няма никакви проблеми.Даже и пари не ми взеха момчетата

Предупредиха ме обаче, че въпросния датчик трябвало най-добре да се смени, тъй като не се знаело този колко ще изкара. В момента когато ми свети лампата,че колата е студена има някакво леко придърпване при първоначално натискане на педала, след това като изгасне лампата и колата ускорява перфектно. Допитвам се до вас, тъй като търсих инфо из нета и форума, но нищо конкретно не намерих по въпроса. Дали наистина проблема идва от този датчик, или да търся проблема някъде другаде ? Надявам се да не съм ви отегчил с този ферман и ви благодаря предварително
По-здрави !
